Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-30
Mielec: Kwalifikacje elektryczne w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji dla 30 osób bezrobotnych w 2 grupach po 15 osób
Numer ogłoszenia: 165331 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu , ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kwalifikacje elektryczne w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji dla 30 osób bezrobotnych w 2 grupach po 15 osób.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze niepriorytetowym wymieniona w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. W sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 z 2010r. poz. 68) tj. usługa edukacyjna i szkoleniowa, kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. 2. Przedmiot zamówienia stanowi usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Kwalifikacje elektryczne w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji dla 30 osób bezrobotnych w 2 grupach po 15 osób. Termin szkolenia dla każdej grupy jest inny. 3. Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, z wykształceniem minimum gimnazjalnym lub podstawowym (8 klas). 4. Na szkolenie zostaną skierowane osoby, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu na badania lekarskie. Koszty badań lekarskich pokryje Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 5. Uczestnicy szkolenia powinni nabyć wiedzę z zakresu eksploatacji, obsługi, konserwacji, remontów, montażu i czynności kontrolno-pomiarowych urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wymaganą do pracy na stanowisku eksploatacji w obrębie grupy 1: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną. W rezultacie szkolenia uczestnicy szkolenia powinni zostać przygotowani do przystąpienia do egzaminu kwalifikacyjnego przed Komisją Kwalifikacyjną, powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, potwierdzającego kwalifikacje do pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. 6. Szkolenie powinno być prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. nr 0 poz. 1059 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. nr 89, poz. 828 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz. U. z 2013r. nr 0 poz. 492). 7. Program szkolenia winien zawierać co najmniej następujące bloki tematyczne: Zasady budowy, działania oraz warunki techniczne obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, Zasady eksploatacji oraz instrukcje eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, Zasady i warunki wykonywania prac kontrolno-pomiarowych i montażowych, Zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej oraz umiejętności udzielania pierwszej pomocy, Instrukcje postępowania w razie awarii, pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa obsługi urządzeń lub zagrożenia życia, zdrowia i środowiska. 8. Zamawiający nie dopuszcza realizacji bloków tematycznych nie związanych z kierunkiem szkolenia. 9. Zajęcia szkoleniowe odbywają się codziennie dla każdego uczestnika (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć w godzinach od 8:00 do 20:00. 10. Wymagana liczba godzin szkolenia dla każdego uczestnika wynosi 30 godzin zegarowych. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. W liczbę godzin szkolenia nie wlicza się egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną, powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 11. Zajęcia szkoleniowe powinni odbywać jednocześnie wszyscy uczestnicy jednej grupy tj. 15 osób przez 6 godzin zegarowych dziennie. 12. Wykonawca zapewni uczestnikom przystąpienie do egzaminu na uzyskanie świadectwa kwalifikacyjnego przed Komisją Kwalifikacyjną, powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, potwierdzającego kwalifikacje do pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych w terminie do 14 dni po zrealizowaniu programu szkolenia przez każdą grupę. Wykonawca zapewniając przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego uwzględni indywidualne wnioski uczestników szkolenia dotyczące rodzaju i zakresu wnioskowanych uprawnień w obrębie grupy 1: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną. Wykonawca pokryje koszty pierwszego przystąpienia do egzaminu oraz jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o terminie jego przeprowadzenia nie później niż na 1 dzień przed planowanym terminem egzaminu dla każdej grupy. 13. W przypadku gdy egzamin na uzyskanie świadectwa kwalifikacyjnego potwierdzającego posiadanie uprawnień wymaganych do pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną nie zostanie przeprowadzony w ostatnim dniu szkolenia (odbywania zajęć) przez daną grupę Wykonawca na dzień egzaminu ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z egzaminem oraz w drodze do miejsca egzaminu i z powrotem. Koszt ubezpieczenia NNW za dzień egzaminu należy wliczyć w koszt szkolenia. 14. Uczestnicy szkolenia, którzy zakończą szkolenie, otrzymają w terminie do 7 dni od zakończenia zajęć zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667) zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 15. Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu kwalifikacyjnego otrzymają, w terminie do 14 dni od dnia egzaminu, świadectwo kwalifikacyjne potwierdzające posiadanie uprawnień wymaganych do pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. nr 89, poz. 828 z późn. zm.). 16. Terminy realizacji szkoleń: Grupa I - od 01.09.2014r. do 05.09.2014r. Grupa II - od 17.11.2014r. do 21.11.2014r. Szkolenie każdej grupy powinno być zrealizowane w ciągu 5 dni szkoleniowych. W przypadku wcześniejszego zebrania się grupy szkoleniowej Zamawiający przewiduje możliwość wcześniej realizacji szkolenia dla grupy II. Szkolenie grupy II nastąpi nie wcześniej niż po zakończeniu szkolenia grupy I. 17. Zamawiający nie dopuszcza dołączenia osób trzecich do szkolenia ani dołączenia grupy skierowanej przed Zamawiającego do innej grupy szkoleniowej. 18. Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli wobec Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym dokumentów finansowych. 19. Miejsce realizacji szkolenia i egzaminu: Mielec. 20. Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze (zeszyt, długopis), nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia, w tym salę o powierzchni minimum 30 m2 z dostępem do światła dziennego wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 21. Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne oraz piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 22. W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek Wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia. 23. W przypadku wystąpienia na szkoleniu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wypadku z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia postępowania z tytułu wypadku i sporządzenia dokumentacji powypadkowej. 24. Wykonawca zobowiązany jest do: oznaczania miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym materiałów dydaktycznych, list, zaświadczeń informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z dwoma podstawowymi logotypami: logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz flagą Unii Europejskiej, z dwoma podpisami stosowanymi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które są zamieszczone na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie http://pokl.wup-rzeszow.pl/pl/45/2/promocja_projektow.html; rejestracji instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie www.inwestycjawkadry.pl oraz zamieszczeniu informacji o szkoleniu przed jego rozpoczęciem oraz aktualizowaniu informacji w tej bazie; przechowywania do 31.12.2020r. dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizacją szkolenia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz zapewnienia prawa wglądu do tych dokumentów przez cały czas ich przechowywania podmiotom do tego uprawnionym; opracowania programu szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego (część VII formularza ofertowego). W przypadku wybrania oferty wykonawcy program szkolenia wymaga akceptacji Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagany warunek jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny na 2014 rok wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagany warunek jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), zrealizował na podstawie odrębnych umów co najmniej 2 usługi szkolenia zawodowego przygotowującego do uzyskania lub odnowienia kwalifikacji elektrycznych w obrębie grupy 1: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną; wymaganych przy eksploatacji lub dozorze urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji lub dozoru, z których każde miało wartość co najmniej 3000,00 zł brutto, a usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagany warunek jeśli Wykonawca wykaże, że wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają: wykształcenie minimum wyższe, aktualne świadectwo kwalifikacyjne typu E (eksploatacja) i/lub D (dozór) potwierdzające posiadanie uprawnień wymaganych do pracy na stanowisku eksploatacji i/lub dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych w obrębie grupy 1: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną oraz nie mniej niż 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku pracy związanym bezpośrednio z eksploatacją lub dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych a także doświadczenie w prowadzeniu zajęć na co najmniej 1 szkoleniu grupowym przygotowującym do uzyskania lub odnowienia kwalifikacji elektrycznych w obrębie grupy 1: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną; wymaganych przy eksploatacji lub dozorze urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji lub dozoru w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - KWALIFIKACJE i DOŚWIADCZENIE KADRY DYDAKTYCZNEJ - 15
- 3 - DOŚWIADCZENIE INSTYTUCJI SZKOLENIOWEJ - 10
- 4 - BAZA SPRZĘTOWA - 4
- 5 - POSIADANIE PRZEZ INSTYTUCJĘ SZKOLENIOWĄ CERTYFIKATU JAKOŚCI USŁUG - 1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: zmiany adresu, zmiany numeru rachunku bankowego itp. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy dotyczących: a. zmiany terminu realizacji szkolenia z przyczyn niezależnych od wykonawcy, zmiana terminu realizacji nie może dotyczyć przypadku niedostępności osób wskazanych do wykonania zamówienia. Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek wykonawcy, b. zmiany kadry prowadzącej szkolenie w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Osoba zastępująca musi posiadać taki sam lub wyższy poziom kwalifikacji i doświadczenia jak osoba zastępowana. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu informacje o zastępującym wg części III formularza ofertowego. Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek wykonawcy, c. zmiany terminu realizacji szkolenia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego np: brak kandydatów na szkolenie lub wcześniejsze zebrania się grupy szkoleniowej, d. zmiany: zmniejszenia o 2 osoby (w przypadku problemów ze skompletowaniem grupy szkoleniowej przez Zamawiającego), lub zwiększenia o 2 osoby liczby uczestników szkolenia. W takim przypadku koszt szkolenia stanowił będzie iloczyn jednostkowego kosztu szkolenia jednego uczestnika i liczby osób szkolonych. 3. Zmiany wymienione w punkcie 2 lit. a oraz w punkcie 2 lit. b wymagają zgody Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup.mielec.pl/main/przetargi_ogloszone.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ul. F. Chopina 16 A, 39-300 Mielec, pokój nr 21 (II piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ul. F. Chopina 16 A, 39-300 Mielec, sekretariat - pokój nr 13 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane jest w projekcie Więcej szans w powiecie mieleckim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI. Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wykonanie dok. proj. dla zadania pn.: Przebudowa drogi pow. nr 1 189R relacji Rzędzianowice - Wola Mielecka w km 0+000÷4+347 oraz drogi pow. nr 1 190R w km 2+430÷3+063 wraz z przebudową skrzyżowania;
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 165 R w km 1+140 - 2+720 w m. Zgórsko;
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- Aktualizacja Planu adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Mielca do roku 2032 wraz z przeprowadzeniem procedury Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko tego dokumentu
- Dostawa ciągnika rolniczo-komunalnego dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mielcu
- Bieżące utrzymanie toalet publicznych w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Przemysłu Mody w Łodzi, objętych projektem nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "STOPKLATKA".
- Wybór trenerów i organizatora branżowych szkoleń zawodowych w ramach Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie ..."
- "Przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.