Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-25
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych dla Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie oraz Prokuratur Okręgowych w Kielcach, Krakowie, Nowym Sączu i Tarnowie
Numer ogłoszenia: 165356 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Krakowie , ul. Cystersów 18, 31-553 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2942700 w. 410, 460, faks 12 2942700 w.456.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pa.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych dla Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie oraz Prokuratur Okręgowych w Kielcach, Krakowie, Nowym Sączu i Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Komputer stacjonarny klasy PC - 1 szt. 2.Monitor LCD 24 - 8 szt. 3.Sieciowy serwer plików - 2 szt. 4.Dysk twardy SATA - 8 szt. 5.System operacyjny Microsoft Windows 8 Pro - 1 szt. 6.Wewnętrzna karta HBA Fibre Schannel - 2 szt. 7.Streamer wewnętrzny DAT 160 - 4 szt. 8.Tablet wraz ze stacją dokującą z klawiaturą - 1 szt. 9.Zarządzany switch Gigabit Ethernet - 4 szt. 10.Kontroler RAID do serwera HP ML350 G5 - 1 szt. 11.Dysk do kontrolerów RAID do serwera HP ML350 G5 - 4 szt. 12.Kontroler RAID do serwera DELL 2900 - 2 szt. 13.Dysk do kontrolerów RAID do serwera DELL 2900 - 6 szt. 14.Router - 3 szt. 15.Drukarka laserowa monochromatyczna z automatycznym modułem druku dwustronnego - 16 szt. 16.Drukarka laserowa monochromatyczna - 3 szt. 17.Jednostka robocza - 54 szt. 18.Monitor LCD 19 - 51 szt. 19.Monitor LCD 21,5 - 2 szt. 20.Komputer przenośny - 1 szt. 21.Zestaw kabli sieciowych typu patch - cord - 1 szt..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1.Komputer stacjonarny klasy PC 2.Monitor LCD 24 3.Sieciowy serwer plików 4.Dysk twardy SATA 5.System operacyjny Microsoft Windows 8 Pro 6.Wewnętrzna karta HBA Fibre Schannel 7.Streamer wewnętrzny DAT 160 8.Tablet wraz ze stacją dokującą z klawiaturą 9.Zarządzany switch Gigabit Ethernet 10.Kontroler RAID do serwera HP ML350 G5 11.Dysk do kontrolerów RAID do serwera HP ML350 G5 12.Kontroler RAID do serwera DELL 2900 13.Dysk do kontrolerów RAID do serwera DELL 2900 14.Router 15.Drukarka laserowa monochromatyczna z automatycznym modułem druku dwustronnego 16.Drukarka laserowa monochromatyczna 17.Jednostka robocza 18.Monitor LCD 19 19.Monitor LCD 21,5 20.Komputer przenośny 21.Zestaw kabli sieciowych typu patch - cord Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 7 nie przekraczające 20% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.82.30.00 - Serwery plików 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.23.31.00 - Komputerowe jednostki do przechowywania 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.71.30 - Karty komputerowe 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 30.21.32.00 - Komputer tablet 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.31.90 - Kontroler dysku 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - wg Załącznika nr 3 do SIWZ. Sprawdzenie ww warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę Oświadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują: a) co najmniej 2 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 80 000 zł brutto każda, b) wykonali/wykonują w/w dostawy należycie Sprawdzenie ww warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę Oświadczenia i dokumentów wg zasady spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - wg Załącznika nr 3 do SIWZ. Sprawdzenie ww warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę Oświadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - wg Załącznika nr 3 do SIWZ. Sprawdzenie ww warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę Oświadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - wg Załącznika nr 3 do SIWZ. Sprawdzenie ww warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę Oświadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.pa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-553 Kraków, ul. Cystersów 18
www.krakow.pa.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Apelacyjna 31-553 Kraków, ul. Cystersów 18, Dziennik Podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi odnowienia wsparcia i licencji dla: 2 urządzeń Fortinet FortiGate 200F oraz dla 2 maszyn wirtualnych Fortinet i FortiGate.
- Zapewnienie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Fortinet
- Umowa ramowa na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.