eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE WYMIANY SIECI CIEPLNEJ I INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W OBIEKTACH REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W ZIELONEJ GÓRZE



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Zielona Góra: ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE WYMIANY SIECI CIEPLNEJ I INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W OBIEKTACH REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W ZIELONEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 165361 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3298360, fax 068 3298399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE WYMIANY SIECI CIEPLNEJ I INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W OBIEKTACH REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W ZIELONEJ GÓRZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany sieci cieplnej i instalacji centralnego ogrzewania w obiektach Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze przy ulicy Zyty 21. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1.Przyłącze cieplne niskotemperaturowe - wymiana sieci cieplnej. Opis robót: wymiana przyłącza sieci cieplnej wodnej niskotemperaturowej dla obiektów kubaturowych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze. Szczegółowy opis został zawarty w dokumentacji technicznej obejmującej: a)Projekt Budowlany zawierający opis techniczny wraz z rysunkami - Załącznik nr 1 do SIWZ, b)Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 2 do SIWZ, c)Przedmiar Robót Do Kosztorysu Ofertowego - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Wymianę instalacji centralnego ogrzewania w Budynku Działu Czynników Zakaźnych Przenoszonych Przez Krew w dalszej części dokumentacji zwany Budynkiem Wirusologii. Opis robót: wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Wirusologii Regionalnego Centrum Krwiodawstwa I Krwiolecznictwa w Zielonej Górze. Szczegółowy opis został zawarty w dokumentacji technicznej obejmującej: a)Projekt Budowlany zawierający opis techniczny wraz z rysunkami - Załącznik nr 4 do SIWZ, b)Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 5 do SIWZ, c)Przedmiar Robót Do Kosztorysu Ofertowego Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający określa wadium w wysokości 3.500 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze: RAIFFEISEN BANK Polska S.A. ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa/Oddział Zielona Góra 74 1750 1149 0000 0000 0427 3877 Zwrot wadium nastąpi jeżeli: -upłynie termin związania ofertą, -zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, -zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, -który został wykluczony z postępowania, -którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli Wykonawca wniósł wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w swojej ofercie zamieścił nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP a w szczególności : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004r. nr173, poz.1807), 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a)osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2003r. nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) - załącznik nr 9 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi te kwalifikacje, b)dysponują przynajmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 5-letni staż pracy w zakresie instalacji sanitarnych - załącznik nr 9 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi te kwalifikacje, c)w okresie 5 lat poprzedzających datę złożenia oferty, wykonali, z należytą starannością, co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż połowa ceny oferty w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz budynków, w tym co najmniej 2 roboty w budynkach użyteczności publicznej podczas normalnego użytkowania budynku - załącznik nr 8 do SIWZ, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym: -dysponują środkami finansowymi na pokrycie wydatków niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia w warunkach określonych w załączonym do SIWZ projekcie umowy o roboty budowlane w kwocie nie mniejszej niż 90 tys. zł lub posiadają, ustaloną przez bank prowadzący ich rachunek podstawowy, zdolność kredytową na co najmniej taką kwotę, -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć, załączając do oferty, następujące dokumenty, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy składającego ofertę. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 PZP, na wzorze stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące zapoznania się ze stanem technicznym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 4.Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty określone w pkt 1, 2 i 3 zastępuje dokumentami określonymi w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605). 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych czynności - załącznik nr 9 do SIWZ wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających te kwalifikacje. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż połowa ceny oferty, w tym co najmniej 2 w budynkach użyteczności publicznej podczas normalnego użytkowania budynku w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz budynków - załącznik nr 8 do SIWZ. W powyższym wykazie robót (załącznik nr 8 do SIWZ) należy podać: wartość robót, daty wykonania, odbiorców, miejsce wykonania robót oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. Za roboty wykonane Zamawiający uznaje te, w których protokoły odbioru były podpisany w w/w okresie. 9.Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą spełnienie warunków finansowych określonych w punkcie V.3 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra tel. 068/329 83 60, fax. 068/329 83 99.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra tel. 068/329 83 60, fax. 068/329 83 99.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.