eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańopracowanie, dostarczenie i wdrożenie systemu umożliwiającego prowadzenie analiz według koncepcji LCC (Life Cycle Costing) oraz RAMS (Reliability, Availability, Maintainability and Safety) zgodnych ze Standarem IRIS, będącym Systemem Zarządzania Jakością w branży kolejowej dla Politechniki Poznańskiej na potrzeby projektu:Wzrost efektywności funkcjonowania środków transportu publicznego w wyniku wdrożenia koncepcji LCC oraz RAMS zgodnych ze standardem IRIS opartych na zintegrowanym systemie informatycznym współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Poznań: opracowanie, dostarczenie i wdrożenie systemu umożliwiającego prowadzenie analiz według koncepcji LCC (Life Cycle Costing) oraz RAMS (Reliability, Availability, Maintainability and Safety) zgodnych ze Standarem IRIS, będącym Systemem Zarządzania Jakością w branży kolejowej dla Politechniki Poznańskiej na potrzeby projektu:Wzrost efektywności funkcjonowania środków transportu publicznego w wyniku wdrożenia koncepcji LCC oraz RAMS zgodnych ze standardem IRIS opartych na zintegrowanym systemie informatycznym współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Numer ogłoszenia: 165379 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Poznańska , Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6653538, faks 61 6653738.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie, dostarczenie i wdrożenie systemu umożliwiającego prowadzenie analiz według koncepcji LCC (Life Cycle Costing) oraz RAMS (Reliability, Availability, Maintainability and Safety) zgodnych ze Standarem IRIS, będącym Systemem Zarządzania Jakością w branży kolejowej dla Politechniki Poznańskiej na potrzeby projektu:Wzrost efektywności funkcjonowania środków transportu publicznego w wyniku wdrożenia koncepcji LCC oraz RAMS zgodnych ze standardem IRIS opartych na zintegrowanym systemie informatycznym współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczony na opracowanie, dostarczenie i wdrożenie systemu umożliwiającego prowadzenie analiz według koncepcji LCC (Life Cycle Costing) oraz RAMS (Reliability, Availability, Maintainability and Safety) zgodnych ze Standarem IRIS, będącym Systemem Zarządzania Jakością w branży kolejowej dla Politechniki Poznańskiej na potrzeby projektu:Wzrost efektywności funkcjonowania środków transportu publicznego w wyniku wdrożenia koncepcji LCC oraz RAMS zgodnych ze standardem IRIS opartych na zintegrowanym systemie informatycznym współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, w ramach Programu Badań Stosowanych (PBS3), nr umowy projektowej: PBS3/B6/30/2015..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.21.00 - Usługi opracowywania przemysłowego specyficznego oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie będzie pobierał wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał min. 1 usługę polegającą na wytworzeniu rozwiązania informatycznego zawierającego implementację modularnego interfejsu człowiek-komputer w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto dla każdej usługi wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, b) wykonał min. 1 usługę polegającą na przygotowaniu modelu danych, integracji danych z różnych źródeł oraz wizualizacji danych dla systemu informatycznego dla uczelni wyższej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto dla każdej usługi wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku np. w przypadku, gdy Wykonawca wykaże tylko jedną usługę, która będzie spełniała warunki określone powyżej (ppkt a) i b) )

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca dysponuje oraz w ofercie wykaże, że posiada w swoim zespole osoby o następujących kompetencjach: a) Ekspert zarządzania projektem IT: - wykształcenie wyższe menedżerskie, - certyfikat PMP lub Prince2, - doświadczenie w pracy naukowo-dydaktycznej (udział w realizacji projektów badawczych we współpracy z uczelnią, praca na uczelni - udział w jej bieżących działaniach (np. zebrania wewnętrzne) przez okres co najmniej roku) b) Ekspert ds. bezpieczeństwa - minimum 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - wykształcenie wyższe informatyczne lub telekomunikacyjne; - posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie bezpieczeństwa informacji i brała udział w przynajmniej trzech projektach, jako analityk ds. bezpieczeństwa - posiada doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych i analiz ryzyka poświadczone poniższymi certyfikatami: - ważnym certyfikatem CISA lub CISSP lub równoważnym, - ważnym certyfikatem M_o_R Practitioner lub równoważnym, c) Audytor wiodący BS ISO/IEC 27001 lub równoważnym, - posiada doświadczenie w zakresie funkcjonowania procesów w obszarze IT poświadczone ważnym certyfikatem ITIL lub równoważnym, d) Ekspert ds. analizy danych - wykształcenie wyższe techniczne; - posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie analizy danych i narzędzi informatycznych, takich jak R czy Matlab, wykorzystywanych do analiz danych i brała udział jako ekspert ds. analizy danych przynajmniej w jednym projekcie z wykorzystaniem jednego z w/w narzędzi - posiada doświadczenie w zakresie funkcjonowania procesów w obszarze IT poświadczone ważnym certyfikatem ITIL lub równoważnym, e) Ekspert ds. architektury aplikacji - minimum 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - wykształcenie wyższe informatyczne - posiada znajomość metodyki zarządzania usługami informatycznymi, posiadającej zdefiniowane procesy, które powinny funkcjonować w ramach organizacji świadczącej usługi IT, dodatkowo metodyka powinna umożliwiać modelowanie procesów niezależnie od wielkości i typu organizacji czy też posiadanych narzędzi, a każdy proces powinien posiadać zdefiniowane role i odpowiedzialności, potwierdzonej posiadaniem certyfikatu ITIL lub równoważnym - posiada znajomość metodyki projektowania architektury systemów teleinformatycznych, zapewniającej kompleksowe podejście do projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą przedsiębiorstwa, potwierdzoną posiadaniem certyfikatu TOGAF9 lub równoważnym, - w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert brał udział w realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie projektowania i wdrożenia architektury systemu teleinformatycznego, dla systemu opartego o architekturę SOA, gdzie wartość systemu wynosiła co najmniej 500 000,00 zł brutto, - w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert brał udział w realizacji co najmniej dwóch usług obejmujących swym zakresem budowę architektury systemów teleinformatycznych i był odpowiedzialny za zaprojektowanie architektury systemu IT, a wartość co najmniej jednej z tych usług była większa niż 500 000,00 zł brutto f) Ekspert ds. testów systemów IT - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert nabył, co najmniej 12 miesięczne, doświadczenie zawodowe w zakresie doboru oraz budowy procesów testowania systemów IT oraz przeprowadzaniu testów, - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcje osoby odpowiedzialnej za testowanie i zapewnienie jakości systemów w co najmniej 2 projektach informatycznych; każdy z projektów miał wartość co najmniej 500 000,00 zł brutto, - posiada certyfikat ISTQB Certified Tester lub równoważny, - posiada wyższe wykształcenie, g) Analityk biznesowy - minimum dwie osoby, które łącznie spełniają wszystkie poniższe warunki (każdy z poniższych warunków musi być spełniany przez co najmniej jedną osobę): - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert nabył co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie modelowania i inżynierii procesów biznesowych oraz specyfikacji wymagań dla systemów informatycznych z wykorzystaniem UML - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcje osoby odpowiedzialnej za analizę systemową w co najmniej 2 projektach informatycznych; każdy z projektów miał wartość co najmniej 500 000,00 zł brutto - posiada certyfikat OMG Certified UML Professional 2 (OCUP-2 ) Foundation Level lub równoważny. h) Ekspert ds. wytwarzania oprogramowania - przez okres co najmniej 12 miesięcy uczestniczyła w minimum dwóch projektach informatycznych, w których kierowała co najmniej 4-osobowym zespołem programistów i odpowiadała m.in. za planowanie pracy zespołu, monitorowanie postępów, rozliczanie wyników pracy - posiada co najmniej 5 - letnie doświadczenie z zakresu wytwarzania oprogramowania i) Specjalista ds. wytwarzania oprogramowania - 3 osoby, które łącznie spełniają wszystkie warunki, a każdy z warunków musi być spełniony przynajmniej przez jedną osobę - każda osoba posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży IT, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w 2 projektach ( tym w co najmniej 1 projekcie badawczo-rozwojowym), w których wytworzył rozwiązania oparte o technologię JAVA, wartość przynajmniej jednego projektu wynosiła co najmniej 500 000 PLN brutto. - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w 1 projekcie badawczo-rozwojowym, w którym wytworzył rozwiązania oparte o technologię C/C++, wartość przynajmniej jednego projektu wynosiła co najmniej 500 000 brutto PLN. - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w 1 projekcie badawczo-rozwojowym, w którym wytworzył rozwiązania oparte o technologię webową, wartość przynajmniej jednego projektu wynosiła co najmniej 500 000 brutto PLN. Co najmniej 1 osoba brała udział przy tworzeniu systemu z wykorzystaniem technologii mobilnych i sensorów zewnętrznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opisy zastosowanych rozwiązań koncepcji technicznych systemu i zarządzania projektem (koniecznych do oceny zgodnie z pkt. 15.3 SIWZ - tabelka).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 SIWZ) wraz z oświadczeniem, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia określonymi w niniejszej specyfikacji i załącznikach oraz umowie, i że akceptuje je bez zastrzeżeń. b) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku zgodnie z art. 91 ust. 3a PZP. c) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje do realizacji zamówienia podwykonawców na załączniku umieszcza stosowną adnotację. d) Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (Załącznik nr 3 do SIWZ). e) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (załączniki nr 4 SIWZ). f) Oryginał lub notarialnie poświadczona kserokopia pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę, (jeżeli nie wynika wprost z treści dokumentów), obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania. g) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 23 i 141 Ustawy). Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. h) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. i) Wykonawca może złożyć inne dokumenty, niż wymagane przez Zamawiającego, nie stanowiące części oferty, np. materiały reklamowe, informacyjne itp. Dokumenty takie muszą stanowić odrębną część, nie złączone z ofertą w sposób trwały. j) W przypadku zastrzeżenia przez Wykonawcę informacji złożonych w ofercie (pkt. 3.10 SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 3.10. Informacje składane w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.), co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.11. Wykonawca nie może zastrzec informacji (zawartych w formularzu ofertowym), o których mowa w art. 86, ust. 4. PZP (Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - parametry techniczne - 60

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączył wzór umowy, na podstawie którego zostanie podpisana umowa z wybranym Wykonawcą. Na podstawie art.144, ust. 1 Ustawy PZP Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2) Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy skutkującej koniecznością wprowadzenia zmian w zamówieniu, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) Zamawiający dopuszcza zmiany terminu wykonania umowy przypadku gdy ze względów organizacyjnych nie było możliwe przystąpienie do wykonania lub kontynuowanie zamówienia w terminie przewidzianym przez zamawiającego (art.144, ust 1 Ustawy PZP), 4) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. 5) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia konieczności zmiany parametrów technologicznych, której nie można było przewidzieć wcześniej 6) zmiana parametrów oprogramowania na wyższe, jeżeli zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te nie będą powodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 20.3 Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia należytego Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) Stawki podatku od towarów i usług , 2) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dziennik Ustaw - 4 - Poz. 1232), 3) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia przez podwykonawców. Oprócz przypadków wymienionych w Kodeksie Cywilnym, innych przepisach obowiązującego prawa, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w poniżej opisanych przypadkach: 1) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) otwarcia postępowania likwidacyjnego Wykonawcy, 3) wykreślenia Wykonawcy z właściwego rejestru lub ewidencji, 4) zajęcia majątku Wykonawcy w stopniu umożliwiającym mu wykonanie Umowy, 5) gdy Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w wyznaczonym terminie bez uzasadnionych przyczyn lub nie kontynuuje realizacji umowy pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie, 6) gdy Wykonawca przerwał realizację umowy bez uzasadnionej przyczyny i trwa dłużej niż 14 dni, 7) gdy Wykonawca realizuje przedmiot umowy niezgodnie z postanowieniami określonymi w niniejszej umowie, pomimo wezwania przez Zamawiającego do prawidłowej realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.put.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej, p.102 pl. M. Skłodowskiej-Curie 5 60-965 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej, p.102 pl. M. Skłodowskiej-Curie 5 60-965 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.