To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Gdynia: Sukcesywne dostawy sprzętu oraz narzędzi
chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 165381 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68086 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu oraz narzędzi chirurgicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy sprzętu oraz narzędzi chirurgicznych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.Wykonawca zapewni dostawę do siedziby Zamawiającego na własny koszt. Wykonawca zapewni przez cały okres gwarancji nieodpłatny serwis, naprawę/regenerację (ostrzenie, odnowa powierzchni, przywrócenie kształtu zgodnego z pierwowzorem, przywrócenie pełnej funkcjonalności - odpowiednio nacisk, odpowiednia symetria ostrza, wymiana twardych wkładek zgodnie z procesem technologicznym producenta) w terminie 14 dni od daty dostarczenia narzędzi przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Linvatec Polska Spółka z o.o., ul. Jutrzenki 118, 02-230 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43200,00
Oferta z najniższą ceną: 43200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54399,60
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aksis Hurtownia Sprzętu Medycznego Anna Ignaciuk, ul. Uczniowska 33, 80-530 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244648,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 235375,39
Oferta z najniższą ceną: 235375,39 / Oferta z najwyższą ceną: 235375,39
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aksis Hurtownia Sprzętu Medycznego Anna Ignaciuk, ul. Uczniowska 33, 80-530 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9701,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13147,14
Oferta z najniższą ceną: 13147,14 / Oferta z najwyższą ceną: 13147,14
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aksis Hurtownia Sprzętu Medycznego Anna Ignaciuk, ul. Uczniowska 33, 80-530 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95726,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93986,60
Oferta z najniższą ceną: 61014,69 / Oferta z najwyższą ceną: 93986,60
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stryker - Polska Sp. z o.o., ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3693,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8856,00
Oferta z najniższą ceną: 8856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biomet Polska Sp. z o.o., ul. Płowiecka 75, 04-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60016,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55080,00
Oferta z najniższą ceną: 50416,56 / Oferta z najwyższą ceną: 64817,28
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biomet Polska Sp. z o.o., ul. Płowiecka 75, 04-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29808,00
Oferta z najniższą ceną: 27000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33588,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa lin i cum dla Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
- Modernizacja pokrycia dachu i instalacji odgromowej w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni - 2
- Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Gdyni przez okres 36 miesięcy
- Dostawa materiałów promocyjno - reklamowych (gadżetów) dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 16 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Kompleksowa usługa cateringowa podczas Morskiego Festiwalu Nauki
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów laparoskopowych do insuflatora Pneumosure Stryker (III)
- "Dostawa sprzętu medycznego oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa sprzętu jednorazowego do zabiegów ginekologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawa implantów ortopedycznych, ostrzy, frezów, wierteł, kaniul oraz elektrod do termolezji.
- SPRZĘT ARTROSKOPOWY I IMPLANTY ORAZ OSPRZĘT DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH
- Dostawy asortymentu jednorazowego użytku dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.