Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Szczecin: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości na potrzeby jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie. Sprawa ZO-43/35A-II/08
Numer ogłoszenia: 165387 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Szczecinie, ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 422-08-51 w 319, fax 091 4232417.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.AR.SZCZECIN.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości na potrzeby jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie. Sprawa ZO-43/35A-II/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości o wartości brutto 258 526,54 zł na potrzeby 75 jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie. Wskazana powyżej wartość zamówienia jest sumą wartości zapotrzebowania poszczególnych jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie, wskazanych w Załączniku nr 3 do umowy. Przedmiot dostawy określono w Wykazie asortymentu - cenniku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów określonych przykładowymi znakami towarowymi. UWAGA: Na podstawie art. 97 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w przypadku, gdy wykonawca składa tzw. ofertę równoważną obowiązany jest załączyć do oferty próbki produktów równoważnych (z dołączonym opisem, której pozycji Wykazu asortymentu - cennika stanowiącym Załączniki nr 2 są zamiennikami) wraz z odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi ich równoważność w zakresie, co najmniej podstawowych cech - atesty, aprobaty lub podobne dokumenty wystawione przez podmioty zewnętrzne (np. producenta), dla przykładu w przypadku środków chemicznych będą to dokumenty potwierdzające równoważność składu chemicznego. W celu umożliwienia komisji przetargowej dokonania sprawdzenia jakości oferowanych produktów równoważnych i stwierdzenia czy spełniają one wymogi równoważności w stosunku do wzorców, dołączone dokumenty muszą dotyczyć zarówno zamiennika jak i wzorca. Zwrot próbek wykonawcom dokonany zostanie na podstawie art. 97 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty równoważnej, w ww. osobnym opakowaniu zamieścić należy kartę z opisem poszczególnych produktów i wskazaniem ich odniesienia do Wykazu asortymentu - cennika, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.22.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Oryginalny kod CPV: 21.12.20.00 - Papier toaletowy, papier kreślarski i podobny papier lub tektura Kod CPV wg słownika 2008: 37.82.38.00 - Papier wielowarstwowy i tektura Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło Oryginalny kod CPV: 24.51.13.10 - Pasty do podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.21.00 - Pasty do podłóg Oryginalny kod CPV: 24.51.32.90 - Detergenty Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.00 - Detergenty Oryginalny kod CPV: 24.51.14.00 - Pasty i proszki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące Oryginalny kod CPV: 25.22.20.00 - Worki i torby z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby Oryginalny kod CPV: 36.67.30.00 - Różnego rodzaju miotły i szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 8.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 8.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 8.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8.2. a także spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu: 8.2.1. wykonali co najmniej dwie dostawy środków czystości o wartości minimum 100.000,00 złotych brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, wymaganych specyfikacją.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw środków czystości o wartości minimum 100.000 zł brutto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Powyższe winno wynikać z wykazu przygotowanego w oparciu o Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykonawca obowiązany jest dołączyć do wykazu referencje potwierdzające, że przedstawione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny ww. wykaz lub oddzielnie wykazy. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 9.3 W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę produkty odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda: a) dołączenia do oferty Wykazu asortymentu - cennika (Załącznik nr 2 do SIWZ) ze wskazaniem modelu, typu lub nazwy oferowanej pozycji asortymentu. Brak wskazania modelu, typu lub nazwy produktu równoważnego, oznacza zaakceptowanie przez Wykonawcę rozwiązań wzorcowych jeżeli takie były wskazane w SIWZ. 9.4 W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy asortymentu: - równoważnego; - dla którego Zamawiający nie podał konkretnych nazw (znaków towarowych), odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda dołączenia do oferty materiałów informacyjnych, w celu potwierdzenia wszystkich parametrów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Budynku Rektoratu Akademii Rolniczej w Szczecinie, pok. 20-21 ul. Janosika 8, 71 - 424 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 12:00, miejsce: w Budynku Rektoratu Akademii Rolniczej w Szczecinie, Sekretariat Uczelni, pok. 119 ul. Janosika 8, 71 - 424 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny.
- Sukcesywna dostawa nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawy środków czystości
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.