Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Łódź: Całodobowa kompleksowa ochrona mienia i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, ul. Targowa 61/63
Numer ogłoszenia: 165392 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6345800, fax 042 674 81 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filmschool.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa kompleksowa ochrona mienia i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, ul. Targowa 61/63.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest Całodobowa kompleksowa ochrona mienia i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, ul. Targowa 61/63 -szczegóły załącznik nr 1 2. W zakres usługi wchodzą m.in.: a. ochrona obiektów polegająca na całodobowym patrolowaniu terenu i kontroli obiektów b. dodatkowa ochrona obiektów w czasie imprez organizowanych na terenie Uczelni c. całodobowa obsługa portierni - wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń, kontrola ruchu samochodowego, kontrola ruchu pieszego, udzielanie informacji, obsługa połączeń telefonicznych po godzinach pracy centrali telefonicznej d. współpraca pracowników obsługujących portiernię z pracownikami ochraniającymi obiekt. (Pracownicy posiadają sprzęt łączności umożliwiający szybki kontakt). Do obowiązków Wykonawcy należą również działania zapobiegawczo-informacyjne w przypadku powstania szkód np.: zalanie pomieszczeń, pożar itp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 8000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b. Spełniają wymogi ustawy o ochronie osób i mienia oraz jej przepisów wykonawczych w zakresie funkcjonowania samodzielnych umundurowanych formacji ochronnych (w tym posiadają ważną koncesję MSWiA na prowadzenie usług ochrony osób i mienia wydanej zgodnie z obowiązującymi przepisami). c. Posiadają całodobowo do dyspozycji grupy interwencyjne, które podejmą czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu (w czasie nie dłuższym niż 10 minut od momentu otrzymania informacji). d. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. e. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie ochrony osób i mienia obejmującą swoim zakresem odpowiedzialność deliktową (za szkody na mieniu i osobie) i kontraktową w związku z odpowiedzialnością za mienie powierzone pod dozór, na sumę ubezpieczenia co najmniej 1.500.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia f. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków: a. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość dokumentów (określonych w pkt. VI SIWZ) złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów, jakich żąda zamawiających i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. Brak oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu albo złożenie dokumentów zawierających błędy spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (z dnia 29.01.2004 r.): - Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczające wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dostarczenia dokumentu uprawniającego Wykonawcę do obrotu prawnego wystawionego w innym państwie, konieczne jest jego potwierdzenie przez właściwą Ambasadę. - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu wykonawcy z opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 4-8 uPzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 9 uPzp. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert. - Aktualną koncesję wydaną przez MSWiA (wraz ze wszystkimi Decyzjami zmieniającymi koncesję) na prowadzenie działalności objętej postępowaniem w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia. - Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy. - Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o takie zamówienie. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania i musi być podpisane przez osoby upoważnione. 2. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykaz wykonanych w ciągu 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), minimum 3 usług ochrony z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Nie mniej niż jedno zamówienie winno być porównywalne swoim zakresem i rodzajem z przedmiotem niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. - załącznik nr 6 - Oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej - załącznik nr 7 3. W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Oświadczenie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia. - Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia na łączną sumę wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN (OC kontrakt i OC delikt). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.6.1-6.5., składa dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w punktach od a) do c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5. Inne wymagane dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy: - Wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk). - Zaakceptowany poprzez podpisanie wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. - Zobowiązanie się, do nie zbywania wierzytelności, przysługujących mu w stosunku do zamawiającego, osobom trzecim. Zbywanie wierzytelności może nastąpić tylko za pisemną zgodą Zamawiającego. - Potwierdzenie dokonania obowiązkowej wizji lokalnej - Załącznik nr 5 do SIWZ. - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 2 Ustawy o zamówieniach publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ. - Dowód wpłaty wadium. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: art. 23 uPzp - Oferta powinna zawierać: dokumenty opisane w pkt. 6.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie - Jeżeli wykonawcy występujący wspólnie wyznaczą partnera wiodącego / przedstawiciela, to do oferty należy dołączyć upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wymaga przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 7. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone z formie oryginałów lub kserokopii. Jeżeli załącznikiem do oferty będzie kserokopia dokumentu, musi być ona podpisana przez osobę/osoby/ uprawnioną/uprawnione/ do reprezentowania podmiotu. Wszystkie załączniki oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez osobę/osoby/ uprawnioną/uprawnione/ do reprezentowania podmiotu. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje osoba inna niż wynika to ze złożonych dokumentów, wówczas musi być wraz z ofertą złożony oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu. Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi zawierać zapis, do jakich czynności osoba ta ma upoważnienie i okres obowiązywania upoważnienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filmschool.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.filmschool.lodz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Kanclerza PWSFTv i T, Łódź, ul. Targowa 61/63 pok. 210 Budynek B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Wykonanie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych, zmieszanych odpadów opakowaniowych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby nieruchomości [...]."
- Modernizacja systemu alarmowego w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Łodzi
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych w ramach zadania pn. "Badania laboratoryjne dla potrzeb Zarządu Dróg Wojewódzkich".
- Usługi pocztowe
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego."
- ZP/22/2024 - USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA MPO - ŁÓDŹ SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Sandomierzu
- Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Jaśle oraz Prokuratury Rejonowej w Jaśle przy ul. Armii Krajowej 3
- Usługa społeczna z zakresu ochrony osób i mienia w obiektach zarządzanych przez Poznańskie Centrum Dziedzictwa (2025-2026).
- ZP/22/2024 - USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA MPO - ŁÓDŹ SP. Z O.O.
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- "Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. "
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.