To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-13
Kraków: Dostawa kalendarzy na 2016 r. oraz materiałów biurowych dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 3811
Numer ogłoszenia: 165393 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259254 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3811, Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 261135116, +48 261133017, faks +48 261135059, +48 261135165.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kalendarzy na 2016 r. oraz materiałów biurowych dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 3811.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa kalendarzy na 2016 r. oraz materiałów biurowych dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 3811. Zamawiający wymaga by towar będący przedmiotem umowy był dobrej jakości, dopuszczony został do obrotu handlowego i spełniał normy obowiązujące na terenie Unii Europejskiej dla tego rodzaju towaru. Zamawiający wymaga by był w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu Wymienione w załączniku nr 9 i nr 10 do SIWZ znaki towarowe i nazwy producentów stanowią towar powszechnie dostępny na rynku, zaś ich wskazanie wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych, określających parametry tych wyrobów ma jedynie na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych produktów. Zamawiających dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych - fabrycznie nowych. Towar ten musi posiadać te same parametry i standardy jakościowe bądź lepsze w stosunku do towaru wskazanego (pożądanego) przez Zamawiającego i określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 9 do SIWZ). W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca powinien wskazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (wzór zał. nr 9 do SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. Ilekroć w Szczegółowym Opisie Zamówienia dla poszczególnych części (zał. nr 9 do SIWZ) przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (z zastrzeżeniami) i wskazał na markę z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry techniczne (w tym pojemność i wydajność) i jakościowe wymaganego towaru. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia nie więcej niż 20% o czym zobowiązany będzie powiadomić Wykonawcę pisemnie. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na dwie części: część nr 1: Kalendarze na 2016 r. część nr 2: Materiały biurowe na 2016 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kalendarze na 2016 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA ABC JACEK KOFIN, ANDRZEJ KULIŃSKI, ZOFIA KULIŃSKA SPÓŁKA JAWNA
- FIRMA ABC JACEK KOFIN, ANDRZEJ KULIŃSKI, ZOFIA KULIŃSKA SPÓŁKA JAWNA, ul. Zabłocie 20, 30-701 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45632,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38516,02
Oferta z najniższą ceną: 38516,02 / Oferta z najwyższą ceną: 55230,43
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Materiały biurowe na 2016 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
jakie przetargi wygrała firma
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
- Włodzimierz Leszczyński Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus, ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91691,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82938,78
Oferta z najniższą ceną: 82938,78 / Oferta z najwyższą ceną: 85300,38
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- 54. Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w latach 2025-2027 r.
- Dostawa pompy próżniowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby WIMiC
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
- Dostawa materiałów biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU w Kościelcu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.