eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa pieluch jednorazowych dla dzieci i doros³ych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/35/07/2016

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-07-27

Warszawa: Dostawa pieluch jednorazowych dla dzieci i doros³ych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/35/07/2016
Numer og³oszenia: 165407 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o. , ul. Ludwika Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 32 53 53, faks 22 326 58 34.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.brodnowski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Osoba prawna ¶wiadcz±ca us³ugi o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa pieluch jednorazowych dla dzieci i doros³ych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/35/07/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa pieluch jednorazowych dla dzieci i doros³ych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/35/07/2016.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce: posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania;

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wype³niony formularz ofertowy - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ. 2. Wype³niona specyfikacja asortymentowo- cenowa - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ oraz wype³niony i podpisany za³±cznik nr 5A do SIWZ odpowiednio na czê¶æ na któr± sk³adana jest oferta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas dostaw - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 2) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotycz±cych np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywo³anych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków p³atno¶ci, numeru rachunku bankowego, 3) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, 4) zmian numerów katalogowych zaoferowanych przez Wykonawcê produktów, 5) zmiany producenta zaoferowanych przez Wykonawcê produktów pod warunkiem spe³nienia wszystkich wymagañ opisanych w SIWZ i przy zachowaniu niezmienno¶ci cen jednostkowych w przypadkach niezale¿nych od Wykonawcy (np. wyczerpanie asortymentu, wycofanie produktów z u¿ytku). 6) Zmiany/wyd³u¿enia terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku niewyczerpania w okresie obowi±zywania umowy asortymentu stanowi±cego przedmiot umowy na okres nie d³u¿szy ni¿ 3 miesi±ce. Strony dopuszczaj± zmiany cen jednostkowych w przypadku zmiany wielko¶ci opakowania wprowadzonej przez producenta - z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny objêtej umow± (w takiej sytuacji Wykonawca musi wykazaæ, ¿e producent zaprzesta³ produkcji wyrobu w opakowaniach okre¶lonej wielko¶ci). Strony zgodnie postanawiaj±, ¿e dopuszczaj± mo¿liwo¶æ korzystania z czasowych promocji cen asortymentu, objêtego przedmiotem umowy. Wykonawca na pi¶mie poinformuje Zamawiaj±cego o ka¿dym przypadku promocji, wskazuj±c który asortyment jest ni± objêty, w jakim okresie trwa promocja oraz cenê promocyjn±, dodatkowo przywo³uj±c oznaczenie umowy, na podstawie, której dany asortyment jest dostarczany. Zmiany umowy wymagaj± zawarcia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brodnowski.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o., ul. Kondratowicza 8, Dzia³ Zamówieñ pokój nr 134 B, blok C..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Dziennik Podawczy (pokój nr 31 blok a) w Warszawie przy ul. Kondratowicza 8.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pieluchy jednorazowe dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pieluchy jednorazowe dla dzieci.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dostaw - 10

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pieluchy jednorazowe dla doros³ych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pieluchy jednorazowe dla doros³ych.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dostaw - 10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.