Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-25
Malbork: Remont i adaptacja na cele oświatowe pomieszczeń w budynkach Centrum Edukacji Zawodowej w Malborku
Numer ogłoszenia: 165480 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego , Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6460400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i adaptacja na cele oświatowe pomieszczeń w budynkach Centrum Edukacji Zawodowej w Malborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych do wykonania w ramach remontu i adaptacji pomieszczeń Centrum Edukacji Zawodowej na cele dydaktyczne obejmuje m.in. 1) wymianę stolarki drzwiowej płycinowej na ślusarkę z profili aluminiowych z szybami zespolonymi, 2) remont posadzek, 3) gładzie gipsowe i malowanie ścian, 4) w salach przeznaczonych na sale lekcyjne montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowo- kartonowych na podwójnym ruszcie aluminiowym, 5) wymiana naświetli drewnianych na PCV, 6) wykonanie nowych podziałow z płyt gipspwo-kartonowych na ruszcie aluminiowym, 7) montaż nowych drzwi płycinowych, 8) adaptacja sali produkcyjnych nr 43 na salę do ćwiczeń i zajęć ogólnorozwojowych, 9) adaptacja pomieszczeń 46-48 na kuchnie i pomieszczenia pomocnicze do szkolenia kucharzy i kelnerow. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania,które są nierozłączne. Zadanie A, oraz Zadanie B pn. Likwidacja barier architektonicznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr I do niniejszej SIWZ -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik Nr II.do SIWZ - Przedmiar robót stanowiący załacznik Nr III do SIWZ dla Zadania A (jako dokument pomocniczy) - Przedmiar robót stanowiący załącznik Nr IV do SIWZ dla Zadania B (jako dokument pomocniczy) Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy do obliczenia ceny ryczałtowej,która obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych dokumentacją projektową,specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.Roboty pominięte lub zaniżone w przedmiarze a występujące w opisie przedmiotu zamówienia stanowią ryzyko wykonawcy i uznane będą za ujęte w cenie ryczałtowej oferty. Oferta winna zostać tak skalkulowana by uwzględniała wszystkie koszty, również koszty towarzyszące. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Teren inwestycji można oglądać w dni robocze w godz. od 8-15. Centrum Edukacji Zawodowej w Malborku ul.de Gaulle a 75 tel 55 647 67 78.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7000.00 PLN.(słownie: siedem tysięcy 00/100 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku udziału dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia . Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia uzna się Wykonawcę który dołączy do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczacych najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca poświadczy wykonanie dwóch robót polegających na budowie budynku lub kompleksowym remoncie obiektów użyteczności publicznej, oświatowych lub budynków mieszkalnych o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000 zł dla każdego zadania Zamawiający dopuszcza inne dokumenty niż wskazane wyżej jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać właściwego poświadczenia. W przypadku gdy wskazana w wykazie robota była wykonana na rzecz Zamawiającego Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku udziału dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym- oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają stosowne uprawnienia wymagane prawem. Wykonawca wykaże iż osoby które będą uczestniczyć w postepowaniu (wpisane do wykazu osób uczestniczących w postepowaniu) będą pełniły odpowiednio funkcję:. - Kierownika budowy- osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i doświadczenie przynajmniej 3 lata jako kierownik budowy lub kierownik robót w zakresie wykonawstwa przy realizacji podobnych robót dotyczących budowy lub kompleksowego remontu obiektów użytecznosci publicznej, oświatowych lub mieszkaniowych. - kierownika robót instalacyjnych - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych,wodociagowych i kanalizacyjnych i doswiadczenie przynajmniej 3 lata jako kierownik robót instalacyjnych,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada : opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 zł aktualną na dzień otwarcia ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy,2 kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót dla zadania A i dla Zadania B zgodnie z opisem pozycji (do celow informacyjnych, 3.zaparafowany wzór umowy,4.Oświadczenie o posiadaniu przez osoby ktore będą uczestniczyć w wykonywaniu zamowienia wymaganych uprawnień.5.Informacja o przynależności do grupy kapitałowej, Pełnomocnictwa do podpisywania oferty podpisane przez osoby uprawomocnione jesli to nie wynika z innych dokumentow
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie aneksu za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: a) w stosunku do terminu realizacji umowy 1) gdy zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami ustawy Pzp, a niemożliwych do przewidzenia przed podpisaniem umowy 2) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż założono w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ 3) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają 4) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa 5) gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie 6) wystąpią czynniki niezależne od wykonawcy i zamawiającego,których nie można było przewidzieć,powodujące konieczność wstrzymania bądź zaniechania prac w całości lub częsci. b) w stosunku do osób: l) zmiany osób reprezentujących strony umowy oraz odpowiedzialnych za jej realizację w sytuacjach losowych,niezaleznych od zamawiającego i wykonawcy. 2) zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ c) inne: 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT; 2) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty inwestycji albo skróci czas realizacji); 3) zmniejszenia przedmiotu zamówienia, pod warunkiem że z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji przyczyn wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, w takim przypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia tylko za wykonaną część umowy; 4) wystąpienia w trakcie robót kolizji z sieciami lub innymi przeszkodami, które nie były możliwe do przewidzenia po przeanalizowaniu projektu budowlanego, wykonawczego oraz uzgodnień; 5) wstrzymania robót lub przerw w pracach, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 6) wstrzymania robót, na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwania robót, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy; 7) z powodu okoliczności siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Malbork 82-200 Malbork Plac Słowiański 17 pok.44a I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w Starostwie Powiatowym w Malborku Plac Słowiański 17 82-200 Malbork Sekretariat pokoj nr 24 I pietro w terminie do dnia 14.05.2013 r. do godziny 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Nowa Wieś Malborska, ul. Kasztanowa
- Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z obiektów administrowanych przez 22. BLT w Malborku
- Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.