eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 - filia przy ul. Barbackiego 34 w Nowym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-11

Nowy Sącz: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 - filia przy ul. Barbackiego 34 w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 165488 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 - filia przy ul. Barbackiego 34 w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych dla zadania inwestycyjnego pn. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 - filia przy ul. Barbackiego 34 w Nowym Sączu. II. Podstawowy zakres prac obejmuje: A. roboty w zakresie wymiany stolarki okiennej drewnianej zespolonej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi: 1. demontaż starej zniszczonej stolarki okiennej, 2. montaż nowej stolarki PCV białej - okna wyposażone w automatyczne nawiewniki higrosterowane (w każdym oknie) montowane na przyldze okiennej bez uszkodzenia wzmocnienia stalowego okna, 3. uzupełnienie ubytków i naprawa pęknięć parapetów wewnętrznych, 4. obłożenie parapetów wewnętrznych - nakładki wykonane z PCV w kolorze białym na istniejące parapety betonowe. Nakładka wyposażona w zakończenia boczne tzw. zaślepki w kolorze nakładki. Wykończenie połączenia okna i nakładki na parapet wykonane listwą wykończeniową /tzw. ćwierćwałkiem/, 5. wykucie z muru parapetów zewnętrznych z blachy, 6. osadzenie w murze parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, 7. wykonanie uzupełnienia tynków szpalet okiennych zewnętrznych i wewnętrznych, 8. wykonanie malowania szpalet okiennych zewnętrznych i wewnętrznych - emulsyjne, 9. wykonanie malowania szpalet okiennych wewnętrznych i pod parapetami - olejne, 10. wymiana wewnętrznych parapetów drewnianych na PCV białe, 11. naprawa uszkodzonej okładziny z płyt gipsowo kartonowych /obudowa wentylacji z pomieszczeń kuchni z parteru/, 12. wywiezienie materiałów z rozbiórki na wysypisko odpadów. B. roboty w zakresie wymiany stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi z profili aluminiowych /zewnętrzne - białe, wewnętrzne - brązowe/ - jak istniejące: 1. demontaż starej zniszczonej stolarki drzwiowej, 2. rozkucie posadzki w miejscu ościeżnic drzwiowych dla wykonania wymiany drzwi, 3. montaż nowej stolarki drzwiowej w kolorze białym i brązowym częściowo przeszklone szkło matowe bezpieczne, naświetle nad skrzydłami przeszklenie bezbarwne, 4. wykonanie uzupełnienia tynków szpalet, 5. wykonanie malowania szpalet, 6. uzupełnienie posadzki w miejscu po obsadzeniu drzwi. Przed przystąpieniem do postępowania przetargowego, Wykonawca winien dokonać oględzin stolarki okiennej i parapetów w budynku szkoły. III. Szczegółowy zakres przedmiotowej roboty budowlano - montażowej obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 - filia przy ul. Barbackiego 34 w Nowym Sączu zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierającą: 1. opis robót; 2. przedmiar robót; 3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; UWAGA! W dokumentacji wskazanej w pkt III, we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta związana z produktem - Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. spełniających wszystkie parametry techniczne co wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia produktów. IV. Prace winny być wykonane zgodnie z dokumentacją wskazaną w pkt III oraz postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, gdyż zamawiający Miasto Nowy Sącz, zwany dalej Zamawiającym wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach, jak określone w w/w wzorze. V. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. VI. Zamawiający wymaga, by na przedmiotową robotę Wykonawca udzielił min. 3-letniej rękojmi oraz min. 3-letniej gwarancji jakości. VII. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. VIII. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: Polska, woj. małopolskie, Nowy Sącz, ul. Barbackiego 34..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIe dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują minimum 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, będącą jednocześnie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Prezydenta Miasta - Zespół Zamówień Publicznych, ul. Rynek 27, 33-300 Nowy Sącz, tel. 018 444 43 68, fax 018 443 78 63 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.