Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Kielce: Dostawa fabrycznie nowego ambulansu pomiarowego do badań terenowych z automatyczną stacją meteorologiczną, stacją imisji
i analizatorami oraz oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 165515 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ambulansu pomiarowego do badań terenowych z automatyczną stacją meteorologiczną, stacją imisji i analizatorami oraz oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ambulansu pomiarowego do badań terenowych z automatyczną stacją meteorologiczną, stacją imisji i analizatorami: O3, NO-NO2-NOX, SO2, CO, pył PM10 na PM2.5, czujnik CO2, parametry drogowe, parame-try meteorologiczne oraz oprogramowanie. 1.Samochód musi mieć nw. minimalne parametry i wyposażenie: a)pięcioosobowy, czterodrzwiowy,typu pick-up z zabudowaną częścią tylną (umożliwiającą pełną zabudowę analizatora umieszczonego na stałe), b)wymiary części bagażowej- część bagażowa musi być przystosowana do transportu europalety (80 cm x 120 cm x 100 cm), c)silnik wysokoprężny: min 2,4 litra, i min 170 KM, d)napęd 4x4, e)skrzynia biegów: manualna, f)kolor: ciemno- szary metalizowany, g)17 calowe obręcze ze stopów metali lekkich, h)norma emisji spalin EURO 4, i)bezpieczeństwo: system ABS i EBD, j)tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (LSD z blokadą), k)zestaw czujników parkowania, l)2 czołowe poduszki powietrzne (kierowcy i pasażera), m)2 boczne poduszki powietrzne w zewnętrznych bokach oparć przednich foteli, n)2 poduszki powietrzne kurtynowe (dla wszystkich rzędów siedzeń), o)3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc, p)podwójne ściany zewnętrzne chroniące przedział ładunkowy przed zniszczeniem, q)filtr cząstek stałych, r)funkcjonalność: -dwustrefowa klimatyzacja automatyczna (regulacja temp. dla kierowcy i pasażera), -lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i podgrzewane, -aluminiowe nakładki progów, -fotele przednie podgrzewane, -fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego, -system audio: radio, zmieniarka CD, -zestaw głośnomówiący do telefonów komórkowych w oparciu o łącze typu Bluetooh, -komputer pokładowy, -wskaźnik temperatury zewnętrznej, -system mocowania ładunku C-Chanel, -przednie światła przeciwmgielne, s)dodatkowe akcesoria: -system gromadzenia i przekazywania danych: (1)wbudowany komputer: min procesor 400 MHz, 256 MB RAM, 2x kontrolery Ethernet, 2x porty USB, dysk twardy 60GB, możliwość podłączenia modemu GPRS, (2)system operacyjny: Linux, (3)wymiary: 133 mm x 260 mm (przystosowany do instalacji na stojaku 19cali), (4)wbudowane protokoły komunikacyjne: (a)AK protocol, (b)Bayern/Essen protocol, (c)Thermo Instruments Protocol, (d)T-API Protocol, (e)Gill Wildsonic Protocol, (f)Mierij Meteo Protocol, (g)Thermo Ethernet, (h)Vaisala. (5)Gniazda komunikacyjne: (a)8 wejść cyfrowych RS-232, (b)6 wejść analogowych (0-10 V na 0-20mA), (c)2 wyjścia przekaźnikowe, (d)3 wejścia cyfrowe, (e)2 USB, (f)dodatkowe gniazdo RS232 do podłączenia modemu, (g)2 gniazda Ethernetowi, (h)gniazdo VGA, (i)2 wejścia PS2, (j)wejście Compact Flash. -komplet felg ze stopów metali lekkich 17cali, -opony zimowe (komplet), -opony letnie (komplet), -nawigacja samochodowa, -roletowa zabudowa części bagażowej, -alarm, -hak holowniczy, -thule na dach, -wykładzina w części bagażowej, -żyroskop, t)Ponadto w cenę pojazdu muszą być wliczone i zagwarantowane: -pakiet ubezpieczeniowy AC i OC na 1 rok (licząc od daty odbioru ambulansu), -przeglądy przez 3 lata obsługi (bez materiałów zużywających się), u)Analizator do pomiaru SO2, O3, NO-NO2-NOx, CO, Pył, parametrów drogowych, parametrów meteorologicznych w powietrzu atmosferycznym z wbudowanymi sensorami SO2, CO, O3, NO-NO2-NOx, pył, czujnik drogowy, meteo, dataloggerem (wewnętrznym i zewnętrznym), klimatyzatorem, układem stabilizacji temperatury, układem poboru próby. Analizator powinien być zainstalowany na stałe na samochodzie pickup, -Wymiary:Analizator powinien umożliwiać transport samochodami przystosowanymi do transportu europalety (80cm x 120 cm x 100 cm). W trakcie transportu, analizator powinien być całkowicie zabudowany w części bagażowej. v)Sensor O3: -metoda pomiarowa: Fotometria w ultrafiolecie, wymagany certyfikat TUEV lub równoważny na zgodność z EN 14625, -zakres: dynamiczny 0-20ppm, -próg wykrywalności: 0,5ppb, -układ SPAN: wbudowany generator ozonu, w)Sensor CO: -metoda pomiarowa: dyspersja w podczerwieni NDIR, wymagany certyfikat TUEV lub równoważny na zgodność z EN 14626, -zakres: dynamiczny 0-1000ppm, -próg wykrywalności: 0,04ppm, -ukł. SPAN z wbudowanej butli, x)Sensor SO2: -metoda pomiarowa: fluorescencja w ultrafiolecie, wymagany certyfikat TUEV lub równoważny na zgodność z EN 14212, -zakres: dynamiczny 0-10ppm, -próg wykrywalności: 0,5ppb, -ukł. SPAN: rurka permeacyjna, piec, y)Sensor NO-NO2-NOx: -metoda pomiarowa: chemiluminescencja, wymagany certyfikat TUEV lub równoważny na zgodność z EN 14211, -zakres: dynamiczny 0-20ppm, -próg wykrywalności: 0,4ppb, -ukł. SPAN: rurka permeacyjna, piec, z)Sensor Pyłu: PM10, PM2.5: -metoda pomiarowa optyczna, -zakres dynamiczny 0-2500?g na m3, -dokładność pomiaru: < 1 ?g na mg, aa)Sensor drogowy: -zliczanie przejeżdżających samochodów z rozdzieleniem na samochody osobowe i ciężarowe, -pomiar średniej prędkości sumy samochodów, -pomiar w dwóch kierunkach jazdy, -minimum pomiar do czterech pasów jednocześnie, bb)Sensor meteorologiczny: -pomiar prędkości i kierunku wiatru prędkość wiatru 0-60 m na sek, dokładność ?3% (0-35m na sek), kierunek wiatru 0-360o, dokładność ?3%, -pomiar ciśnienia atmosferycznego, zakres pomiaru 600-1100hPa, dokładność ?1hPa, -pomiar temperatury, zakres pomiaru -50 - +60 stopni C, dokładność ?0,3 stopni C (dla temperatury 20 stopni C), -pomiar opadu atmosferycznego, dokładność 5%, zakres czułości 0-200mm na h, -wilgotność, zakres pomiaru 0-100 %RH, dokładność ?3 %RH (dla 0-90 %RH), cc)Przenośny czujnik CO2: -Zakres pomiaru 0-10 000 ppm, dd)Oprogramowanie IDA kompatybilne z analizatorami APOA, APDA, APSA, APNA, APMA. Wykonawca wybrany do realizacji zobowiązany będzie do umieszczenia na pojeździe logo jednostki zgodnie z ustalonym w późniejszym terminie wzorem Zamawiającego (wzór i logotyp zgodne z POIG)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe 38.43.40.00 - Analizatory 48.42.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, w szczególności: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: -w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali min 1 dostawę o charakterze i wielkości odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia- tzn. dostarczyli minimum 1 ambulans pomiarowy z wyposażeniem, o wartości nie mniejszej niż: 590 000 zł brutto, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: -nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: 700 000 zł, d)spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy f)zaproponują sprzęt o parametrach nie gorszych niż opisane w pkt. III, g)udzielą min. 36-cio miesięcznej gwarancji na dostarczony ambulans wraz z wyposażeniem, Opis dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17) zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Wykaz wykonanych dostaw (co najmniej jedną dostawę) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 590 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg załącznika Nr 4 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały zrealizowane należycie. Za-mawiający nie będzie oceniał zrealizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). 7)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 700 000 zł. 8)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9)W celu potwierdzenia, że oferowany ambulans oraz wymagane i opisane w pkt. III niniejszej specyfikacji wyposażenie, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć: -materiały (opisy, foldery itp.) potwierdzające parametry techniczne i wyposażenie oferowanego ambulansu (wymagane w języku polskim), 10)Dowód wpłaty wadium. 11)Wzór karty gwarancyjnej, który oprócz zapisów dot. okresu gwarancji zawierał będzie warunki gwarancji i rękojmi Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, pokój nr 21
25-269 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Rozwój bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatorów wraz z użyczeniem aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa odczynników, kontroli i akcesoriów do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
- Modernizacja mikroskopu AFM z doposażeniem w sondę Kelvina
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatorów wraz z użyczeniem aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- dostawa stanowiska pomiarowego dla zintegrowanego systemu spektroskopii Mössbauera dedykowanego do badań materiałów geologicznych dla WGGiOŚ-DE-dzp.272-059/25
- Zakup samochodu specjalnego lekkiego (typu pickup) rozpoznawczo - ratowniczego (SLRr) dla OSP w Sławoborzu
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.