eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Prowadzenie bezpośredniego dozoru cmentarzy komunalnych w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Gliwice: Prowadzenie bezpośredniego dozoru cmentarzy komunalnych w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 165525 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 146490 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Fredry, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, fax 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bezpośredniego dozoru cmentarzy komunalnych w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług, tj: Prowadzenie stałego, całodobowego, bezpośredniego dozoru cmentarzy komunalnych w Gliwicach (Cmentarz Centralny, Cmentarz Lipowy), poprzez umundurowane (oznakowane) patrole wyposażone w środki łączności bezpośredniej oraz wsparcie grup interwencyjnych w razie potrzeby, przy czym max czas reakcji nie może przekroczyć 15 min. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Całodobowej ochrony cmentarzy przez umundurowane dwuosobowe patrole, 2. Zorganizowania i utrzymania godzinach od 8.00 do 16.00 dodatkowej ochrony bram głównych cmentarzy. Ochrona pełniona będzie przez jednego umundurowanego pracownika na każdym cmentarzu. oraz: 1. Zamykania wszystkich bram wjazdowych po godz. 15.00, furtek oraz wejść pieszych o ustalonych godzinach, w zależności od pory roku wraz kontrolą wykonawców i osób przebywa-jących w tym czasie na terenie cmentarzy i powiadomienie ich o zamknięciu bram. 2. Ewidencjonowania wjeżdżających na teren cmentarzy pracowników zakładów kamieniarskich oraz wykonawców prac budowlanych. 3. Kontrolowania wwożonych elementów na cmentarz i wywożonych z cmentarza. 4. Sporządzania raportów z przebiegu służby (patroli), poprzez dokonanie wpisu do książki patroli i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego. 5. Każde zdarzenie zakłócające spokój i porządek na terenie cmentarzy (np. pobyt osób nietrzeź-wych, dewastujących oraz przebywających na terenie cmentarza po zamknięciu bram, itp.) należy każdorazowo i niezwłocznie powiadomić Zamawiającego (MZUK Gliwice, ul. Fredry 6, tel. 032 231-00-31) oraz Komisariat Policji i/lub Straż Miejską, Straż Pożarną. 6. Zamawiający dopuszcza użycie przez patrole środków transportu (samochody osobowe, pojazdy jednośladowe) oznaczonych logo firmy. 7. Wykonawca będzie informował Zamawiającego o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 8. Wykonawca odpowiadać będzie za wszystkie szkody wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim przez personel Wykonawcy, w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy nale-żytej staranności podczas wykonywania umowy. 9. Za utrzymanie porządku w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego i powierzone mienie odpowiada Wykonawca. 10. Wykonawcę obciążać będą koszty działalności Wykonawcy nie związane z dozorowaniem cmen-tarzy. Zamawiający zobowiązany jest do: 1. Dostarczenia Wykonawcy planów sytuacyjnych cmentarzy. 2. Umieszczenia w widocznych miejscach i podanie do publicznej wiadomości informacji o godzinach zamykania cmentarzy. 3. Dostarczenia Wykonawcy kłódek służących do zamykania bram i furtek oraz kluczy do pomieszczeń socjalnych. 4. Udostępnienia dla Wykonawcy 1 pomieszczenia socjalnego na każdym cmentarzu w celach związanych z wykonywaniem zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.21.30 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.30.00 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 93000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNI SAPER Janklowski Ryszard, Zbigniew Kumaszko, ul. Chorążych 42, 49-300 Brzeg, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 93000
  • Oferta z najniższą ceną: 93000 / oferta z najwyższą ceną: 93000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.