eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopuszno › Dostawa opału do szkół oraz do Urzędu Gminy w Łopusznie i innych obiektów na terenie gminy Łopuszno w sezonie grzewczym 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Łopuszno: Dostawa opału do szkół oraz do Urzędu Gminy w Łopusznie i innych obiektów na terenie gminy Łopuszno w sezonie grzewczym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 165593 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3914009, fax 041 3914054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału do szkół oraz do Urzędu Gminy w Łopusznie i innych obiektów na terenie gminy Łopuszno w sezonie grzewczym 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu oraz dostawy opału na potrzeby niżej wymienionych jednostek: a) Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie b) Zespół Szkół w Gnieździskach c) Szkoła Podstawowa w Dobrzeszowie d) Szkoła Podstawowa w Fanisławicach e) Szkoła Podstawowa w Grabownicy f) Szkoła Podstawowa w Piotrowu g) Szkoła Podstawowa w Sarbicach h) budynek byłej Szkoły Podstawowej w Antonielowie i) Świetlica wiejska w Lasocinie j) Urząd Gminy Łopuszno 2. Zamawiający ustala łączną wielkość roczną zamówienia na około 601 ton w ilościach: - węgiel kamienny kostka w ilości 25 ton - miał I w ilości 311 ton - węgiel kamienny orzech I w ilości 95 ton - węgiel kamienny Ekogroszek w ilości 170 ton 3. Przedmiot zamówienia dotyczy dostaw opału o parametrach: - węgiel kamienny kostka o wartości opałowej 25000 kJ, zawartości popiołu do 5%, zawartości siarki do 0,6% - miał I o wartości opałowej 25000 kJ, zawartości popiołu do 10%, zawartości siarki do 0,12% - węgiel kamienny orzech I o wartości opałowej 25000 kJ, zawartości popiołu do 5%, zawartości siarki do 0,6% - węgiel kamienny Ekogroszek o wartości opałowej 26000 kJ, zawartości popiołu do 3,5%, zawartości siarki do 0,45%, uziarnieniu 5-25 mm. 4. Szczegółowe ilości poszczególnego asortymentu określono w załączniku Nr 1. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Opał dostarczony może być tylko wraz z certyfikatem jakości opału, wystawionym przez kopalnię, z której jest dostarczany lub dokument ten może pochodzić od (przekazany) dystrybutora, składnicy opału lub od innego podmiotu prawnego, osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia. 2. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. Rozliczenia po wykonaniu i dokonaniu protokolarnego odbioru opału. 3. Podane potrzeby roczne stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w okresie trwania umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw w ramach przedmiotu zamówienia, które dostosowywane będą do potrzeb i warunków zaopatrzenia w ciepło odbiorców. 5. Opał dostarczany będzie transportem drogowym Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego - zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Opał dostarczony będzie sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami w okresie od 15 października 2007 r. do 30 kwietnia 2008 r. 7. Jednorazowa dostawa winna wynosić, co najmniej 5 t. 8. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez uprzednio uzyskanej zgody Zamawiającego. 2) Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu umowy. 3) Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 9. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: zamówienie opału będzie się odbywać telefonicznie lub faxem przez dyrektorów poszczególnych szkół oraz upoważnionego pracownika urzędu gminy. 10. Zakres zadań, spraw i terminy określać będą ustanowione w postanowieniach umowy osoby. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.12.10.00 - Węgiel kamienny Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Parafowany przez Wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 4 do SIWZ. 4) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. 5) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, 2) Wymienione dokumenty mogą być złożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1) Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty. 3) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 4) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione, w punktach: a) 1 ppkt 2, b) 2 ppkt 1 i 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych 1) Wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. Zastrzeżone dokumenty. 2) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 3) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fortec.pl/gmina/lopuszno/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łopuszno ul. Konecka 12 26-070 Łopuszno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łopuszno ul. Konecka 12 26-070 Łopuszno pokój Nr 5 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.