Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Płock: Nr sprawy TZPiZI.3813/06/D/07 Dostawa pełnego asortymentu oryginalnych fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów marki Mercedes i Renault na okres trzech lat.
Numer ogłoszenia: 165610 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678400, fax 024 2678415.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy TZPiZI.3813/06/D/07 Dostawa pełnego asortymentu oryginalnych fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów marki Mercedes i Renault na okres trzech lat..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pełnego asortymentu oryginalnych fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów marki Mercedes i Renault na okres trzech lat. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 1 do SIWZ, 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania przedmiotowych części nie ujętych w załącznikach nr 4 i nr 5 do SIWZ. Oryginalne części zamienne - części zamienne o tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów dla produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej, co komponenty danego pojazdu samochodowego; przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów zgodnie z § 2 pkt 20 Rozporządzenia Rady Ministrów dnia 28. 01. 2003 roku w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz. U. 2003 Nr 38 poz. 329, zm. Dz.U z 2004r Nr 14, poz. 116).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienia. 4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców składających wspólną ofertę Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia i dokumentowania warunków opisanych w ust. 1 pkt. 1 -3. 5. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt. 4 każdy z Wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie do złożenia oświadczenia zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Okoliczności uwzględniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują cała grupę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 P.z.p. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie do złożenia dokumentu zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Rabat od ceny detalicznej - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wspritsplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 Płock, pokój nr 18 (pn.-pt. 7:00 - 14:35)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 08:00, miejsce: składania ofert Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ul. Gwardii Ludowej 5, pokój nr 18 lub w sekretariacie do dnia 24 wrzesnia 2007r do godz. 08:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pełnego asortymentu oryginalnych fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów marki Mercedes.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Rabat od ceny detalicznej - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pełnego asortymentu oryginalnych fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów marki Renault.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Rabat od cebny detalicznej - 15
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości wędzonych dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2025 roku.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku w 2025 roku
- Dostawa używanego wielofunkcyjnego pojazdu utrzymania dróg wraz z używaną kosiarką
- Przygotowanie i dostarczanie pakietów żywnościowych dla dzieci uczęszczających do świetlic środowiskowych
- Przebudowa lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym w Płocku przy ul. 1 Maja 1 z instalacjami: elektryczną, wod-kan i c.o. oraz budową klatki schodowej
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji
- Dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie na stacji paliw oraz dostawa oleju napędowego do zbiornika przeznaczonego do przechowywania oleju napędowego - 2 części
- 9/PNO/2024 Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.