eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, fragmentów rzutu kondygnacji, garaży oraz budynków i innych obiektów budowlanych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Szczecin: Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, fragmentów rzutu kondygnacji, garaży oraz budynków i innych obiektów budowlanych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części
Numer ogłoszenia: 165613 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136015 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 4886301, faks 91 48 93 831, 4893832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, fragmentów rzutu kondygnacji, garaży oraz budynków i innych obiektów budowlanych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, fragmentów rzutu kondygnacji, garaży oraz budynków i innych obiektów budowlanych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części: 1) Część I zamówienia - Rejon 2, 3, 4, 5, 6, 8. Orientacyjna wielkość powierzchni do zinwentaryzowania - 11.000,00 m2. 2) Część II zamówienia - Rejonie 7, 9, 10, 13, 14, 15. Orientacyjna wielkość powierzchni do zinwentaryzowania - 16.000,00 m2. W odniesieniu do orientacyjnie podanej ilości budynków do zinwentaryzowania, Wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, fragmentów rzutów kondygnacji oraz garaży (fragmenty rzutu poziomego kondygnacji z oznaczonym lokalem, a także w razie konieczności przekrój pionowy wraz z oświadczeniem o samodzielności lokalu). Opracowanie należy dostarczyć w 4 egzemplarzach (wersja papierowa). 2) Wykonanie inwentaryzacji budowlanych budynków i innych obiektów budowlanych położonych na terenie danej nieruchomości (opisy techniczne i rzuty wszystkich kondygnacji wraz z zestawieniem powierzchni użytkowej i całkowitej obiektu. Wykonanie czynności wymienionych w ppkt 1) dla lokali i obiektów komunalnych występujących na terenie nieruchomości wskazanych przez przedstawiciela danego rejonu. Przed wykonaniem inwentaryzacji danej nieruchomości należy zgłosić się do upoważnionego przedstawiciela danego rejonu. Opracowanie należy dostarczyć w 4 egzemplarzach + 1 egz. wersja elektroniczna w formacie PDF. 3. Wykonanie rzutu kondygnacji budynku z zaznaczonym planem lokalu wraz z opisem technicznym budynku i lokalu dla wskazanych przez Zamawiającego lokali i budynków oraz zestawienie powierzchni użytkowej i całkowitej obiektu - według zał. nr 1 do umowy. 4. Inwentaryzacje Wykonawca zobowiązuje się wykonywać i dostarczać sukcesywnie, partiami nie mniej niż 2.200 m2 w miesiącu dla części I zamówienia i 3.200m2 w miesiącu dla części II zamówienia. 5. Dowodem przekazania opracowań inwentaryzacji będzie protokół odbioru podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 6. Wskazanie aktualnych użytkowników komórek piwnicznych, strychów i innych pomieszczeń przynależnych (np. WC na klatce schodowej). 7. Inwentaryzację należy wykonać w skali 1: 100 i winna ona obejmować przynależne do lokalu lub budynku pomieszczenia gospodarcze, garaże itp. 8. Inwentaryzacje budowlane (pomiary) należy wykonać z najwyższą starannością zgodnie z normami technicznymi projektowania, zgodnie z ustawą z dnia 21.06.2001r. o ochronie praw lokatorów i innymi obowiązującymi przepisami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rejon 2, 3, 4, 5, 6, 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ocena energetyczna budynków, zarządzanie Przemysław Boczar, ul. Bandurskiego 58/11, 71-685 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21670,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54120,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Rejon 7, 9, 10, 13, 14, 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budowlanka, Projektowanie, Nadzór Kosztorysowanie Mieczysław Kibiń, Fieldorfa 6/2, 70-075 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.