eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKoncepcja odprowadzania wód opadowych, roztopowych i drenażowych z terenów SSE w Biskupicach Podgórnych gm. Kobierzyce w aspekcie wniosków wynikających z ekspertyzy Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Wrocław: Koncepcja odprowadzania wód opadowych, roztopowych i drenażowych z terenów SSE w Biskupicach Podgórnych gm. Kobierzyce w aspekcie wniosków wynikających z ekspertyzy Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 165627 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koncepcja odprowadzania wód opadowych, roztopowych i drenażowych z terenów SSE w Biskupicach Podgórnych gm. Kobierzyce w aspekcie wniosków wynikających z ekspertyzy Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji odprowadzania wód opadowych, roztopowych i drenażowych z terenu SSE w Biskupicach Podgórnych, wg rozwiązania wskazanego w Ekspertyzie opracowanej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu stanowiącej zał. do SIWZ. Koncepcja powinna obejmować: 1.Niezbędne rozpoznanie terenowe wraz profilami i mapami. 2.Niezbędne obliczenia hydrologiczne i hydrauliczne . 3.Określenie zakresu niezbędnej przebudowy rzeki Kasina oraz rowów odprowadzających wody opadowe ze SSE wraz z określeniem skutków tej przebudowy i kosztami szacunkowymi. 4.Analizę rozwiązań przyjętych w przedmiotowej koncepcji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w przetargu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 PLN słownie: dwóch tysięcy złotych. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A.I O Wrocław 09 1090 2398 0000 0001 0118 0508 3.Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale do Działu Księgowości Zamawiającego a kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. I. O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 3.Wykonania przez wykonawcę co najmniej jednej z dokumentacji: koncepcji, projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie przebudowy (regulacji) koryta cieku podstawowego lub szczegółowego, 4.Dysponuje przynajmniej 1 osobą przewidzianą przy realizacji zamówienia do funkcji głównego projektanta, która jako projektant wykonał: - co najmniej 1 opracowanie obejmujące bilans odpływu wód wielkich deszczowych dla cieków naturalnych lub rowów i dla zlewni o zabudowie mieszkaniowej lub przemysłowej, istniejącej lub planowanej, oraz jako projektant lub sprawdzający wykonała koncepcję lub projekt budowlany i wykonawczy przebudowy regulacji koryta cieku lub ich części o łącznej długości ok. 3 km 5. Osoba przewidziana do funkcji głównego projektanta posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą co najmniej projektowanie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z póż. zm. w specjalnościach: konstrukcyjno -budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeni, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych usług zał. Nr 5 do IDW w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że te usługi zostały wykonane należycie jako Wykonawca, podwykonawca, konsorcjant, partner. 4.Wykaz osób sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej IDW, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz wykonanych przez osobę przewidzianą do realizacji zamówienia do funkcji głównego projektanta, projektów budowlanych spełniających warunek pkt. 9.1. B.2. 5. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziana do realizacji niniejszego zamówienia osoba posiada podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą co najmniej projektowanie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm. w specjalnościach: : konstrukcyjno budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Jana Matejki 5 50-333 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Jana Matejki 5 50-333 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.