eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie remontu w siedzibie ADM Konduktorska położonej przy ul. Konduktorskiej 12 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Warszawa: Wykonanie remontu w siedzibie ADM Konduktorska położonej przy ul. Konduktorskiej 12 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 165678 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, fax 022 5493737.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu w siedzibie ADM Konduktorska położonej przy ul. Konduktorskiej 12 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w siedzibie ADM Konduktorska położonej przy ul. Konduktorskiej 12 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, wymagania techniczne, materiałowe, jakościowe i ilościowe, określają: 2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych część od I do IV: część I - Ogólna, część II - Szczegółowa, część III - Szczegółowa specyfikacja techniczna instalacja wodociągowa, część IV - Szczegółowa specyfikacja techniczna instalacja kanalizacyjna, stanowiąca Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2. 4 przedmiary robót: I. sanitariat dla niepełnosprawnych w siedzibie ADM Konduktorska ul. Konduktorska 12, II. roboty sanitarne w wc na I piętrze w siedzibie ADM Konduktorska ul. Konduktorska 12, III. remont I piętra w siedzibie ADM Konduktorska ul. Konduktorska 12. IV. dostosowanie wc dla osób niepełnosprawnych siedzibie ADM Konduktorska ul. Konduktorska 12 (parter), stanowiące Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wszędzie tam, gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera: 4.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych część od I do IV: część I - Ogólna, część II - Szczegółówa, część III - Szczegółówa specyfikacja techniczna instalacja wodociągowa, część IV - Szczegółówa specyfikacja techniczna instalacja kanalizacyjna, stanowiąca Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.2. Istotne postanowienia umowy, stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Czynności, o których mowa w pkt. 1. mają być wykonywane zgodnie z : 5.1. przedmiarem robót I - sanitariat dla niepełnosprawnych w siedzibie ADM Konduktorska ul. Konduktorska 12, stanowiącym Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.2. przedmiarem robót II - roboty sanitarne w wc na I piętrze w siedzibie ADM Konduktorska ul. Konduktorska 12, stanowiącym Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.3. przedmiarem robót III - remont I piętra w siedzibie ADM Konduktorska ul. Konduktorska 12, stanowiącym Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.4. przedmiarem robót IV - dostosowanie wc dla osób niepełnosprawnych siedzibie ADM Konduktorska ul. Konduktorska 12 (parter), stanowiącym Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.5. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych część od I do IV: część I - Ogólna, część II - Szczegółówa, część III - Szczegółówa specyfikacja techniczna instalacja wodociągowa, część IV - Szczegółówa specyfikacja techniczna instalacja kanalizacyjna, stanowiącą Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5.6. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych, 5.7. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 5.8. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 5.9. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 6.1. prowadzenia dziennika prac, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy. 6.2. wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej techniki, aktualnymi normami i przepisami technicznymi dotyczącymi wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót część od I do IV, o której mowa w pkt. 2.1. 6.3. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia. 6.4. ochrony mienia, zabezpieczenia budowy pod względem BHP i p. poż. we własnym zakresie oraz utrzymania porządku na budowie w trakcie robót i po ich zakończeniu; 6.5. usunięcia na własny koszt i we własnym zakresie szkód wynikłych w czasie prowadzenia robót , a powstałych z winy Wykonawcy, 6.6. posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, obejmującej cały okres realizacji przedmiotu umowy 6.7. wykonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia prac. 6.8. udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty oraz zastosowane materiały będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 1. oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia) na czas minimum 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych prac z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 36 miesięcy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót część od I do IV stanowiącej Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania w/w robót dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 8. Wynagrodzenie podane przez wykonawcę w ofercie musi uwzględniać całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonania robót, które nie zostały ujęte jako oddzielne pozycje w kosztorysie ofertowym. 8.1. Wynagrodzenie ostateczne, o którym mowa w pkt. 8., za wykonany pełen zakres robót będących przedmiotem zamówienia zostanie ustalone kosztorysem zamiennym (po wykonaniu robót i bezusterkowym odbiorze robót przez Zamawiającego) - nie może przekroczyć wynagrodzenia ofertowego. 9. Zamawiający zapewni Wykonawcy warunki do odpłatnego korzystania z instalacji wod.- kan. i energii elektrycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1.000 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu i dokonywania oceny spełniania tych warunków : 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w niniejszej specyfikacji, tj.: 1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, iż w ciągu ostatnich 5 lat, licząc wstecz od upływu terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 2 do formularza oferty, Rozdział II SIWZ że wykonał co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu robót remontowych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż przedstawiona w złożonej ofercie. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz robót - stanowiący zał. nr 2 do oferty - i podać przedmiot i całkowitą wartości wykonanych robót, daty wykonania oraz odbiorców, i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie np.: (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). 1.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonania w/w robót oraz, że będą one zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej 8 osób. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności jak również oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia w/w osoby w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Wykaz personelu należy złożyć - na druku wg wzoru na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo robót ogólnobudowlanych będących przedmiotem zamówienia sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo) posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie ogólnobudowlanym oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wyklucza się uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji majstra (mistrza). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia dotyczącego kierownika wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez niego czynności jak również oświadczenia, że Wykonawca zatrudnia w/w w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w/w uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego wg zał. nr 4 do wzoru formularza oferty. 1.4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo robót sanitarnych będących przedmiotem zamówienia sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo) posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie instalacji sanitarnych oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wyklucza się uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji majstra (mistrza). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia dotyczącego kierownika wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez niego czynności jak również oświadczenia, że Wykonawca zatrudnia w/w w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w/w uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego wg zał. nr 5 do wzoru formularza oferty. 1.5. Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia oraz zastosowane materiały, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) na czas minimum 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych prac z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 36 miesięcy. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach przeprowadzonych robót. Przekazana gwarancja określać będzie warunki, na których została udzielona. Zakres gwarancji określa załącznik nr 8 do wzoru formularza oferty. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie dokumentu gwarancyjnego (załącznik nr 8 do wzoru formularza oferty) oraz wpisanie okresu udzielonej gwarancji w formularzu oferty- Rozdział II SIWZ 1.6. Wykonawca musi zobowiązać się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna złożenia zobowiązania na załączniku nr 6 do formularza oferty. 1.7. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 PLN (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej polisy (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, zgodnie z pkt. 9.1.7. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożenie zobowiązania o przedłużeniu polisy, na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 PLN, w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert (na załączniku nr 7 do wzoru formularza oferty Rozdział II SIWZ). 1.8. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - maksymalna stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz cenach pracy sprzętu budowlanego dla II kw. 2007, wynoszącej dla robót ogólnobudowlanych: R netto = 15,25 PLN, Rbrutto = 25,73 PLN, dla robót sanitarnych: R netto = 12,80 PLN, Rbrutto = 23,50 PLN; Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki roboczogodziny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty oraz nie przekroczenie stawek do kosztorysowania. 1.9. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni określony w wyd. Sekocenbud Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz cenach pracy sprzętu dla II kw. 2007 i wynoszący dla materiałów w robotach ogólnobudowlanych Wkz śr = 8,1 %, dla materiałów w robotach sanitarnych, Wkz śr = 7,6 % ; Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty oraz nie przekroczenie stawek do kosztorysowania. 1.10. Ceny materiałów i pracy sprzętu użyte przez Wykonawcę przy kalkulacji kosztów za wykonanie roboty budowlanej objętej przedmiotowym zamówieniem nie mogą przekroczyć średnich cen warszawskich z II kw. 2007 r. publikowanych przez wyd. Sekocenbud/Błyskawica. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu oblicza się wg norm KNR. Jeżeli cen materiałów lub cen najmu sprzętu budowlanego nie ma w wydawnictwach informujących o cenach średnich warszawskich wyd. Sekocenbud/Błyskawica z II kw. 2007 r. jako podstawę przyjmuje się następujące wydawnictwa: Biuletyn Cen Regionalnych - BCR (ceny warszawskie), Informacja o cenach materiałów budowlanych (ceny średnie krajowe), Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej i cenach najmu sprzętu budowlanego (ceny średnie krajowe). Ponadto wykonawca musi się zobowiązać się do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu, faktur za materiały użyte przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia i zobowiązania w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II SIWZ. 1.11. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót część od I do IV stanowiącej Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania w/w robót dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę zobowiązania w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II SIWZ. 2. Inne określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi wypełnić i podpisać formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane (w formie określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia) następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1.1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.1.2. wykaz robót, o których mowa w pkt 1.1. na załączniku nr 2 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.1.3. oświadczenie na załączniku nr 3 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), dotyczące personelu Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 1.2., 2.1.4. oświadczenie na załączniku nr 4 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), dotyczące osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót ogólnobudowlanych o której mowa w pkt 1.3. oraz kserokopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w/w uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie w/w osoby na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 2.1.5. oświadczenie na załączniku nr 5 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), dotyczące osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych o której mowa w pkt 1.4. oraz kserokopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w/w uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie w/w osoby na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 2.1.6. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku nr 6 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty). 2.1.7. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 PLN (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert). 2.1.8. oświadczenie na załączniku nr 7 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 PLN na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 2.1.9. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.10. oryginał, lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwa, o którym mowa w poniższym pkt. 3., jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia, 2.1.11. oryginał, lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 14.6.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 2.1.12.oświadczenie Wykonawcy zawierające wzór dokumentu gwarancyjnego określającego zakres gwarancji na załączniku nr 8 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), potwierdzające udzielenie gwarancji na przedmiot składanej przez siebie oferty na okres nie krótszy niż wskazany w pkt. 1.4., 2.1.13. informację określoną w pkt 16.1.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż odpowiednio 22 % stawki podatku od towarów i usług. 2.1.14. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.1. i 2.1.2. (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru robót. 2.1.15. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z należnościami podatkowymi, opłatami lub że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego oraz, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.16. kosztorysy ofertowe (podpisane przez Wykonawcę na każdej stronie) sporządzone zgodnie z zapisem pkt. 16.2., 16.3.,16.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzone w oparciu o przedmiary robót, zawarte w Rozdziale V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obejmujące całość przedmiotu zamówienia, 2.1.17. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie. 3. Oferta wspólna 3.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 3.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3.1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 3.1.4. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji (pkt 2.1.9.) oraz oświadczanie, o którym mowa w pkt. i 2.1.15 muszą zostać dołączone do oferty; 3.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy a w szczególności w pkt 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.7. wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 3.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 3.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 3.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 3.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3.4. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ponosić będą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 4. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.1.9., - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 4.1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy, o których mowa w pkt. 4.1.1. stosuje się odpowiednio. 5. W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA W MIEJSCE KTÓREGOŚ Z DOKUMENTÓW, O KTÓRYCH MOWA W PKT 2.1.7., 2.1.9., 2.1.14., 4.1.1. DOSTARCZY JEGO KOPIĘ, KOPIA TA MUSI BYĆ POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM zgodnie z zapisem pkt. 14.6.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić ich prawdziwość w inny sposób. 6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 7. Spełniają pozostałe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena 20,00 zł.) można odebrać w siedzibie zamawiającego, ul. Irysowa 19, Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19 w Warszawie, pok.27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.