Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-25
Nowa Sarzyna: Remont stacji uzdatnia wody w Nowej Sarzynie
Numer ogłoszenia: 165688 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. 1 Maja 4, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 0-17 24 13 575.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Gospodarki Komnalnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stacji uzdatnia wody w Nowej Sarzynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku stacji uzdatniania wody w Nowej Sarzynie w następującym zakresie: - zabudowa części powierzchni ściany wschodniej w miejscu okien płytami warstwowymi wg załączonej dokumentacji technicznej, - remont elewacji ścian budynku (ocieplenie płytami styropianowymi o gr. 10 cm, nałożenie tynku akrylowego), - wymiana obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia określonego w opisie robót oraz w zakresie rzeczowym określonym w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej. 3. Zakres zamówienia obejmuje: - urządzenie placu budowy, - zabezpieczenie terenu budowy, - zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, - przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po wykonaniu robót, 4. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonym do siwz przedmiarze robót, dokumentacji technicznej oraz uwarunkowaniach podanych poniżej: - zastosować tynk akrylowy o strukturze /baranka/ i uziarnieniu 1.5 mm w następującej kolorystyce: kolor 1 (zielony) analogiczny do kolorystyki na ścianie zachodniej, kolor 2 (szary) analogiczny do kolorystyki zastosowanych płyt warstwowych, - na ścianę północną i południową nałożyć tynk akrylowy w kolorze 1 (zielony) i 2 (szary) w układzie przedstawionym w załączniku, - na fragmenty ściany wschodniej i zachodniej pomiędzy płytami warstwowymi nałożyć tynk akrylowy w kolorze 1 (zielony), - do wykończenia płyt warstwowych zastosować w kolorze płyt systemowe obróbki blacharskie zgodne z zaleceniem producenta, - obróbki blacharskie (pas nadrynnowy, podrynnowy, mury ogniowe), rynny dachowe, rury spustowe wykonać z blachy powlekanej w kolorze zielonym. Określone typy materiałów podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych w dokumentacji projektowej standardów technicznych. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 5. Wykonawcy nie obciąża obowiązek wywozu i utylizacji materiałów pochodzących z demontażu i rozbiórki. Wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy począwszy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót. 6. Zakres prac ujętych w przedmiarze robót stanowi podstawę wyceny dla wykonawcy. 7. Dla zamawiającego kosztorys ofertowy pełni wyłącznie funkcję pomocniczą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości brutto co najmniej 80 000,00 zł każda lub jedną o wartości brutto co najmniej 160 000,00 zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - kierownik budowy posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej potwierdzone aktualnym na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego, - min. 10 pracowników posiadających uprawnienia do pracy na wysokościach, - zatrudnienie przez wykonawcę w 2008 r. (miesiącach styczeń 2008 r. - grudzień 2008 r.) co najmniej 10 pracowników. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 200 000,00 zł. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności: 1) dostarczenie wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów, 2) udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia począwszy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót, 3) zaakceptowania warunków płatności: płatność za realizację zamówienia nastąpi po wykonaniu i odebraniu robót w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia faktury zamawiającemu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - wg. załącznika nr 2 do siwz. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3 do siwz. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- według załącznika nr 4 do siwz. 6) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby przewidzianej na stanowisko kierownika budowy potwierdzone aktualnym na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 8) Uprawnienia co najmniej 10 pracowników do wykonywania prac na wysokościach. 9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Kserokopię zaświadczenia z ZUS - liczba osób ubezpieczonych pracowników, wykazanych w rozbiciu na poszczególne miesiące w 2008 r. 11) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm). 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Sp. z o.o., ul. 1 Maja 4, 37-310 Nowa Sarzyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Sp. z o.o., ul. 1 Maja 4, 37-310 Nowa Sarzyna (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
- Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Nowa Sarzyna do przedszkoli, szkół i ośrodka edukacyjnego oraz na zajęcia sportowe w roku szkolnym 2024/2025
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej oraz budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie miejscowości Jelna - Modernizacja Domu Kultury w Jelnej
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Nowa Sarzyna
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy remont budynku przy ul. Stary Rynek 20 w Płocku i terenu działki należących do WFOŚiGW w Warszawie
- Odrestaurowanie XIX wiecznego wiatraka młyńskiego i utworzenie Regionalnego Centrum Rzemiosła Tradycyjnego na Pomorzu Zachodnim
- PRACE KONSERWATORSKIE NA CMENTARZU WOJENNYM Z I WOJNY ŚWIATOWEJ NR 66 W MAŁASTOWIE, GMINA SĘKOWA
- Budowa i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia stołówek szkolnych w Gminie Wijewo
- Remont budynku portierni etap IV
- Wymiana ogrodzenia terenu kościoła parafialnego pw. Św. Andrzeja w Przodkowie oraz remont budynku byłej Szkoły w Rębie - świetlica wiejska i izba regionalna
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.