eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceSUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SYPKICH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-15

Kielce: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SYPKICH
Numer ogłoszenia: 16570 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Służby Więziennej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SYPKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych sypkich w ilościach niżej wymienionych: 3.2.1 Mąka pszenna typ 500 CPV 15612100-2 (opakowania 1-50kg) - 3 000 kg 3.2.2 Mąka ziemniaczana CPV 15620000 - 0 (opakowania 1-50 kg) - 400 kg 3.2.3 Kasza jęczmienna CPV 15610000-7 (opakowania 1-50 kg) - 4 000 kg 3.2.4 Kasza manna CPV 15613000-8 (opakowania 1-50 kg) - 1 900 kg 3.2.5 Ryż biały CPV 15614100-6 (opakowania 1-50 kg) - 7 500 kg 3.2.6 Płatki owsiane CPV 15613380-5 (opakowania 1-50 kg) - 600 kg Wyżej wymienione artykuły spożywcze dostarczane w opakowaniach 1 - 50 kg w workach papierowych lub z tworzywa. 3.3 Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczane przez wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb zamawiającego. 3.4 Dostawy wykonawca realizuje własnym transportem w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 3.5 Częstotliwość dostaw: 3.5.1 Dostawy należy realizować nie częściej niż dwa razy w miesiącu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00, w dni poprzedzające święta od godziny 7:30 do 9:00. 3.6 Zamówienia zamawiający składa telefonicznie lub faksem z trzydniowym wyprzedzeniem. 3.7 Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określanych przez zamawiającego wraz z fakturą. Na każdym produkcie wymagane są etykiety z nazwą producenta, nazwą produktu, terminem przydatności do spożycia, warunkami przechowywania oraz składem i wagą. Dostarczany towar ma być ułożony w opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością w sposób nie powodujący deformacji, z długim terminem przydatności do spożycia. Towar nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.62.00.00 - Skrobia i produkty skrobiowe 15.61.30.00 - Produkty z ziaren zbóż 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty 15.61.33.80 - Płatki owsiane 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8 Wymagania dotyczące wadium; 8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 680,00 zł. 8.2 Wykonawca wnosi wadium przed terminem składania ofert określonym w pkt. 11.2. niniejszej specyfikacji w jednej lub kilku poniższych formach: 8.2.1 w pieniądzu na nieoprocentowane konto zamawiającego NBP O/O Kielce, nr rachunku: 53 1010 1238 0804 0613 9120 0000; 8.2.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 8.2.3 w gwarancjach bankowych; 8.2.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.2.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 8.3 Na dowodzie wpłaty wadium, wniesionego w formie określonej w pkt. 8.2.1 wykonawca w tytule przelewu wpisuje: wadium, nr sprawy D/Kw - 220/1/2014. 8.4 Wykonawca wybierając wadium określone w pkt. 8.2.2 - 8.2.5: oryginał składa w oddzielnej kopercie opisanej: wadium, nr sprawy D/Kw - 220/1/2014.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.4 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (wg załączonego wzoru - załącznik nr 5 do siwz) 6.6 Istnieje konieczność załączenia do oferty pełnomocnictwa - w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

12.2 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawki VAT na dostarczany towar.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11.1 Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2014 godzina 12:00, miejsce: 11.1 Miejsce składania ofert: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, sekretariat I piętro (budynek administracji)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.