To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-25
Wrocław: Dostawa fabrycznie nowych cyfrowych kserokopiarek z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 165722 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121948 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych cyfrowych kserokopiarek z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9 szt. fabrycznie nowych cyfrowych kserokopiarek z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. Dostawa kserokopiarek obejmuje: sprzedaż kserokopiarek i ich zainstalowanie we wskazanych pomieszczeniach w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz przeszkolenie użytkowników tych kserokopiarek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
- Stan-Mit Serwis Jerzy Staniewski, ul. Gajowicka 95, 53-421 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141139,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 163281,27
Oferta z najniższą ceną: 120749,10 / Oferta z najwyższą ceną: 163281,27
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (III części)
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek {....}
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP-ów Syców PN, Syców PD, Jonas PN i Jonas PD przy drodze ekspresowej S8 województwo dolnośląskie
- Remont nawierzchni betonowej autostrady A4 na odcinku Krzyżowa - Krzywa oraz w rejonie węzła Mikołajowice
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i pomocy dydaktycznych realizowany w ramach projektu "Program rozwojowy Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Radzyniu Podlaskim"
- Usługa outsourcingu druku w zakresie drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów oraz utrzymanie kompleksowej obsługi urządzeń wielofunkcyjnych
- Dzierżawa 18 urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Wawer
- Zakup wraz z dostawą i montażem pomocy dydakt., wyposażenia sal, mebli, oprogramowania oraz sprzętu ICT dla gm. jednostek organizacyjnych gm. Luzino, w ramach projektów realizowanych ze środków EFS+
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- "URUCHOMIENIE I UTRZYMANIE SYSTEMU KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH"
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.