eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikDostawy mięsa, wędlin i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Chmielnik: Dostawy mięsa, wędlin i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
Numer ogłoszenia: 165726 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3542076, fax 041 3543050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorzadowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa, wędlin i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa, wędlin i przetworów mięsnych. Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku. Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.13.11.10 - Mięso na wędliny Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.10 - Mięso na wędliny Oryginalny kod CPV: 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferent określi ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w formularzu cenowym . 2. Ceny wszystkich elementów zamówienia powinny zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez oferenta. 3. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w treści oferty zgodnie z art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Oferta zawierająca błędy w obliczeniu ceny zostanie odrzucona. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena -100 % Oferta zostanie odrzucona jeżeli: 1) będzie sprzeczna z ustawą lub niniejszą dokumentacją i jej treść nie będzie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, 3) zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88 Ustawy prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, 6) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent załączy do oferty następujące dokumenty potwierdzające zdolność do wykonywania zamówienia. 1) oświadczenie oferenta , że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy , techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy złożone na druku stanowiącym załączniki Nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2) aktualny dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, (załącznik nr 2), 3) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami datowane nie wcześniej niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie z ZUS - u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne datowane nie wcześniej , niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert, 5) wypełniony formularz cenowy z cenami za poszczególne produkty oraz wartościami zamówienia stanowiącymi cenę oferty (załącznik nr 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach Łagiewniki 73 26 - 020 Chmielnik woj. Świętokrzyskie tel. 041 354-20-76, fax 041 354-30-50 www.lagiewniki.com.pl e-mail:DPSLagiewniki@poczta.neostrada.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach Łagiewniki 73 26 - 020 Chmielnik woj. Świętokrzyskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.