Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-25
Łódź: wykonanie remontu wytypowanych pomieszczeń w bud. C w
Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczym
Numer ogłoszenia: 165738 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekłe Somatycznie Chorych , ul. Przybyszewskiego 255/267, 92-338 Łódź, tel. 0-42 6755205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cro.finn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu wytypowanych pomieszczeń w bud. C w Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót przyjęty dla poszczególnych wytypowanych pomieszczeń : zespół socjalny personelu oraz pokój zabiegowy (parter) - Załącznik nr 1.1 - wymiana stolarki drzwiowej łącznie z poszerzeniem otworu, - zerwanie okładzin ściennych i podłogowych, - uzupełnienie tynków i obudowanie szachów instalacyjnych, - naprawa posadzek cementowych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi i ułożenie terakoty na zaprawie klejowej + cokoły, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana osprzętu sanitarnego, - wymiana armatury sanitarnej, - wymiana rurociągów i armatury, - wymiana opraw i osprzętu elektrycznego, - ułożenie przewodów podtynkowych, - wykonanie robót towarzyszących, zespół socjalny personelu (I, II i III piętro) - Załącznik nr 1.2 - zerwanie okładzin ściennych i podłogowych, - uzupełnienie tynków i obudowanie szachów instalacyjnych, - naprawa posadzek cementowych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi i ułożenie terakoty na zaprawie klejowej + cokoły, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana osprzętu sanitarnego, - wymiana armatury sanitarnej, - wymiana rurociągów i armatury, - wymiana opraw i osprzętu elektrycznego, - ułożenie przewodów podtynkowych, - wykonanie robót towarzyszących zespół socjalny personelu oraz pokój zabiegowy (I, II i III piętro) - Załącznik nr 1.3 - wymiana stolarki drzwiowej łącznie z poszerzeniem otworu, - zerwanie okładzin ściennych i podłogowych, - uzupełnienie tynków i obudowanie szachów instalacyjnych, - naprawa posadzek cementowych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi i ułożenie terakoty na zaprawie klejowej + cokoły, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana osprzętu sanitarnego, - wymiana armatury sanitarnej, - wymiana rurociągów i armatury, - wymiana opraw i osprzętu elektrycznego, - ułożenie przewodów podtynkowych, - wykonanie robót towarzyszących, pralnio-suszarnia mieszkańców oraz brudownik (I, II i III piętro) - Załącznik nr 1.4 - rozebranie ścianek działowych, - zerwanie okładzin ściennych i podłogowych, - uzupełnienie tynków i obudowanie szachów instalacyjnych, - naprawa posadzek cementowych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi i ułożenie terakoty na zaprawie klejowej + cokoły, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana osprzętu sanitarnego, - wymiana armatury sanitarnej, - wymiana rurociągów i armatury, - wymiana opraw i osprzętu elektrycznego, - ułożenie przewodów podtynkowych, - wykonanie robót towarzyszących, Zakres robót uszczegółowiony w specyfikacji technicznej : 1.Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1.1. 45262600-7 - skucie istniejącej glazury i terakoty, rozbiórka ścianek 1.2. 43322000-6 - demontaż istniejącego osprzętu sanitarnego 1.3. 43322000-6 - demontaż osprzętu elektrycznego 1.4. 43322000-6 - demontaż stolarki drzwiowej 1.5. 45111220-6 - usuwanie gruzu 2.Podłoża pod posadzki 2.1. 45262321-7 - wyrównywanie podłóg 3.Stolarka i ślusarka 3.1. 45421131-1 - montaż framug drewnianych 3.2. 45421131-1 - montaż skrzydeł drzwiowych 4.Montaż instalacji wod - kan 4.1. 45231112-3 - montaż rurociągów wodociągowych (E175-0) 4.2. 45232410-9 - montaż rurociągów kanalizacyjnych (E172-9) 4.3. 45332400-7 - montaż osprzętu sanitarnego 4.4. 45320000-6 - roboty izolacyjne 5.Montaż instalacji elektrycznej 5.1. 45311000-1 - układanie przewodów elektrycznych 5.2. 45311200-2 - montaż osprzętu instalacyjnego i oświetleniowego 6.Roboty wykończeniowe 6.1. 45421152-4 - instalowanie ścianek działowych 6.2. 45324000-4 - tynkowanie 6.3. 45431200-9 - układanie glazury 6.4. 45431100-8 - układanie terakoty 6.5. 45432111-5 - układanie wykładzin podłogowych 6.6. 45442100-8 - roboty malarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust 1 pkt. 1 i 2, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - kosztorys ofertowy - załączniki nr 2, - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3, - zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4, - zaakceptowane wytyczne i wymagania zawarte w specyfikacji technicznej - załącznik nr 5, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, oraz jeśli jest to uzasadnione - pełnomocnictwo wynikające z art. 23. - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Długośc okresu gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cro.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 08:15, miejsce: CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.07.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- budowa al. KEN (odcinek B. Bartoka - Dolina Służewiecka)j.
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.