Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-05-25
Pozezdrze: Budowa zespołu boisk sportowych w ramach Programu - Moje Boisko-Orlik 2012.
Numer ogłoszenia: 165754 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pozezdrze , ul. 1 Maja 1A, 11-610 Pozezdrze, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4279006, faks 087 4279333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ug@pozezdrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu boisk sportowych w ramach Programu - Moje Boisko-Orlik 2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu - Moje Boisko- Orlik 2012. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna: polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien na 1m2 Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ). - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) - Wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 1.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) Podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 1 do SIWZ). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa o grubości 10 mm wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i SST(załącznik nr 1 do SIWZ) - obrzeża betonowe na ławie betonowej z oporem o wymiarach 8cm x 30cm. Technologie układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. Wyposażenie do piłki koszykowej: - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki jednosłupowa z wysięgnikiem do tablicy, montowana w tulejach - 2 kpl Wyposażenie do piłki siatkowej: - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka - 2 sztuki - siatka do piłki siatkowej - 1 sztuka 1.3. Ogrodzenie terenu Ogrodzenie boisk panelowe przetłaczane z paneli stalowych zgrzewane z drutów pionowych i poziomych O 5mm w formie prostokątów 60mm w pionie x 40mm w poziomie, na słupkach z rur stalowych, kwadratowych 80mm x 80mm x 3mm o rozstawie co 2,5 m zamkniętych od góry systemowym daszkiem z mrozoodpornego tworzywa sztucznego. Wysokość słupków należy dostosować do wymiarów paneli. Bramy i furtki z profili stalowych 100x100mmm zaślepione daszkiem z mrozoodpornego tworzywa sztucznego. Kolor ogrodzenia trawiasto-zielony (RAL 6005). Wyposażenie ogrodzenia: - Ogrodzenie panelowe o wysokości 4m, - Bramy wjazdowe o szer. 3,5m - szt 2 - Furtki o szer. 1m - 2 szt., - Piłkochwyty o wysokości 6m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 1.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2.4. do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 1.5. do SIWZ). 1.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2.1. do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 1.2.do SIWZ). 1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 1.1. - 2.1. SIWZ stanowią załączniki Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót 2.Budowa budynku sanitarno-szatniowego 2.1. Budynek tradycyjny w architekturze mazurskiej. Ściany murowane wykończone na zewnątrz tynkiem cienkowarstwowym w kolorystyce zharmonizowanej z otoczeniem ( kolor żółty RAL 1018). 2.2. Pokrycie dachu materiałem dachówko-podobnym w kolorze ceglasto - czerwonym. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 1 do SIW - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ogólna - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót 2.4. W dokumentacji projektowo-kosztorysowej nie przewidziano centralnego ogrzewania budynku sanitarno-szatniowego. W projekcie technicznym przewidziano wyposażenie centralnego ogrzewani grzejnikami elektrycznymi. W obowiązku Wykonawcy jest dostosowanie ilości grzejników do kubatur pomieszczeń. 2.5. Wyposarzenie pomieszczeń budynku zgodnie z projektem technicznym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp., tj: a) pieniądzu: przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Węgorzewie /o Pozezdrze Nr 32 9348 0000 0550 0101 2000 0320; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Gminy Pozezdrze (pokój nr 10).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według następujących zasad: a) udokumentowane należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców) a także dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie, w szczególności referencje, protokół odbioru końcowego bez uwag, itp.; b) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób, które posiadają kwalifikacje zawodowe wymienione wyżej, c) ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z wymogami SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pozezdrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pozezdrzu, ul. 1 Maja 1a pokój nr 13 lub 16 (Referat Inwestycji, Planowania Przestrzenneg i Ochrony Środowiska).
Przesyłką za zaliczeniem pocztowym.
Drogą elektroniczną..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Pozezdrzu, ul. 1 Maja 1a, sekretariat - pokój nr 4..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinasowany z budżetu UE w ramach PROW, z dudżętu państwa, z budżetu samorządu wojewódzkiego oraz z budżetu samorządu gminy..
INNE PRZETARGI POZEZDRZE
więcej: przetargi POZEZDRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-ORLIK 2012" w Zielonczynie
- Modernizacja zaplecza i boiska sportowego ORLIK przy szkole podstawowej w Żyrzynie
- Remont i przebudowa budynku szatniowego przy kompleksie boisk sportowych w Gdowie w ramach zadania pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w Niegowici oraz w Gdowie"
- Remont boisk zlokalizowanych przy Szkole Podstawowej nr 168 przy ul. Zwycięzców 44 w Warszawie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Księcia Bolka I w Kamiennej Górze
- REMONT BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO POŁOŻONEGO NA TERENIE ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 7 PRZY UL. PPŁK. WACŁAWA SZADKOWSKIEGO 3 W WARSZAWIE
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.