Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-21
Rzeszów: Usługa sprzątania budynku i pomieszczeń biurowych Pierwszego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie oraz utrzymania czystości wokół budynku.
Numer ogłoszenia: 165775 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Rzeszowie , ul. Podwisłocze 42, 35-309 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8537245, faks 017 8526608.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us1rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania budynku i pomieszczeń biurowych Pierwszego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie oraz utrzymania czystości wokół budynku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania budynku i pomieszczeń biurowych Pierwszego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie oraz utrzymania czystości wokół budynku obejmuje codzienne utrzymanie należytego stanu czystości wewnątrz całego budynku i na zewnątrz obiektu w sposób nie kolidujący z pracą Urzędu, przy użyciu własnych materiałów -piasek, sól do posypywania, środków czystości, dezynfekujących, bakterio i grzybobójczych, pastujących, ochronnych, worków na śmieci oraz przy użyciu narzędzi i urządzeń Wykonawcy. Powierzchnia do sprzątania wewnątrz budynku - 3.300 m2, powierzchnia na zewnątrz budynku - 3.500m2. Powierzchnia podłogowa korytarzy, pokoi biurowych, pomieszczeń magazynowych wykonana jest z glazury , z paneli około 60 m2, a także wykładziny dywanowej około 20 m2. Liczba okien do pielęgnacji 240 sztuk..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymgane wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. Ustawy p.z.p.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków okraślonych w art. 22 ust.1 Ustawy p.z.p. 2.Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykonał przynajmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj.: świadczenie usług sprzątania budynku i pomieszczeń biurowych oraz utrzymania czystości wokół budynku. przez min. 12 kolejnych miesięcy o łącznej wartości przynajmniej 100 000,00 zł netto - zał. do oferty wg wzoru. Jeżeli kontrakt jest aktualnie wykonywany (niezakończony) to jego zrealizowana część musi dotyczyć okresu przynajmniej 12 miesięcy. Do wykazu muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające, iż wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty:- podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. Ustawy p.z.p..
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty:- podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. Ustawy p.z.p.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty:- podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. Ustawy p.z.p.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku : 1. ustawowej zmiany obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług (VAT), 2. wynikającą ze zmian obowiązujących przepisów prawa. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku gdy Centrum Usług Wspólnych jako centralny zamawiający przygotuje i przeprowadzi postępowanie na świadczenie usług sprzątania dla wskazanych organów administracji rządowej. W takim przypadku termin rozwiązania umowy wynosić będzie jeden miesiąc, ze skutkiem na koniec miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono zawiadomienie o rozwiązaniu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us1rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Rzeszowie
Adres:
35 - 309 Rzeszów, ul. Podwisłocze 42.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Rzeszowie Adres: 35 - 309 Rzeszów, ul. Podwisłocze 42 pok. nr 210 II piętro sekreatriat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont posadzek w pomieszczeniach biurowych w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego na rzecz 34. WOG Rzeszów oraz jednostek wojskowych i instytucji wojska będących na zaopatrzeniu na rok 2025
- Przegląd przewodów kominowych w budynkach Politechniki Rzeszowskiej
- Remont dachu budynku BM w Strzyżowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych DW Nr 893 Hoczew - Cisna: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Bystre w km 17+960; Zad. Nr 2 - remont mostu przez pot. Hoczewka wm. Bystre w km 18+147
- Czynności eksploatacyjne w tym okresowe przeglądy, naprawy w kotłowniach i wymiennikowniach, prace konserwacyjne systemów detekcji gazów i przyłączy wody.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynków Poznańskiego Centrum Świadczeń
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Usługi porządkowe - sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Lubaniu
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
- Wykonywanie usług sprzątania i utrzymania czystości na potrzeby Przychodni WOMP-ZCLiP Nr1, Nr2 i Nr3 w Szczecinie oraz Przychodni WOMP-ZCLiP Nr4 i Nr5 w Stargardzie".
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) pomieszczeń Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, w Oddziałach: Wejherowie, Starogardzie Gd., Gdyni, Słupsku oraz na terenie zewnętrznym Oddziału Gdynia.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.