eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu na potrzeby Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych; numer zamówienia Z-17/IV/2014/PNT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-16

Katowice: Dostawa sprzętu na potrzeby Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych; numer zamówienia Z-17/IV/2014/PNT
Numer ogłoszenia: 165778 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. , ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu na potrzeby Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych; numer zamówienia Z-17/IV/2014/PNT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na potrzeby Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych działającego w strukturze Zamawiającego, a umiejscowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8), segment C, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do siwz. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniższych zakresach: Zakres nr 1 - dostawa sprzętu komputerowego; Zakres nr 2 - dostawa programowalnych sterowników logicznych; Zakres nr 3 - dostawa systemu nadzorującego przebieg procesu technologicznego lub produkcyjnego; Zakres nr 4 - dostawa czujników parametrów środowiskowych i instalacji; Zakres nr 5 - dostawa analizatorów, liczników, kalibratorów, mierników; Zakres nr 6 - dostawa reduktorów mocy; Zakres nr 7 - dostawa narzędzi; Zakres nr 8 - dostawa kabli i przewodów; Zakres nr 9 - dostawa osprzętu elektroinstalacyjnego i montażowego; zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do siwz (uwzględniającym podział na poszczególne zakresy). Zamawiający informuje, że dostarczany sprzęt będzie wykorzystany w ramach Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych, które w początkowej fazie działalności będzie świadczyć usługi doradczo-projektowe w zakresie: tworzenia i testowania rozwiązań innowacyjnych w zakresie inteligentnych sieci energetycznych smart grid, tworzenia i testowania rozwiązań w zakresie energii biernej, tworzenia i testowania rozwiązań w zakresie zarządzania i sterowania budynkami. Uzupełnieniem oferty opisywanego laboratorium będzie działalność szkoleniowa (seminaria, studia podyplomowe realizowane z wykorzystaniem bazy aparaturowo-sprzętowej laboratorium) nakierowana na podnoszenie świadomości użytkowników i promocję urządzeń rozproszonej energetyki. Po spełnieniu standardów LISE, firmy zewnętrzne będą miały możliwość podłączenia swoich obiektów do Laboratorium oraz przetestowania swoich innowacyjnych rozwiązań w zakresie inteligentnych sieci energetycznych. Równocześnie uczelnie będą miały możliwość podłączenia się do LISE oraz prowadzenia prac badawczo-rozwojowych w środowisku LISE. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia na swój koszt i ryzyko fabrycznie nowych, kompletnych urządzeń do budynku mieszczącego się przy ul. Ligockiej 103 w Katowicach (budynek nr 8), a będącego własnością Parku Naukowo-Technologicznego Euro-Centrum sp. z o.o. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) wykonania rozładunku dostarczanych urządzeń do pomieszczeń Laboratorium w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) oraz przekazanie ich do użytku Zamawiającego; 2) dostarczenia instrukcji obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń w języku polskim w wersji papierowej (w 3 egzemplarzach) i elektronicznej; 3) udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń całego przedmiotu zamówienia; 4) dostarczenia dokumentu gwarancyjnego w języku polskim oddzielnie dla każdego z zamawianych urządzeń; 5) przeprowadzenia szkolenia na poniższych zasadach: 1. w części dotyczącej zakresów 5 i 6 - szkolenie co najmniej trzech osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu trwające maksymalnie 8 godz. dla każdego z zakresów; 2 w części dotyczącej zakresów 2 i 3 - szkolenie 3 osób dotyczące: a) oprogramowanie SCADA - obsługa, konfiguracja, tworzenie aplikacji) w wymiarze minimum 40 godzin (zakres 3); b) programowanie sterowników PLC - obsługa narzędzi do programowania sterowników i konfiguracji modułów I/O oraz narzędzia do integracji sieci LON) w wymiarze minimum 64 godziny (zakres 2). 6. przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego dla osób szkolonych zgodnie z punktem nr 3.5.5.2 siwz w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wyłącznie przez Wykonawcę, który składa ofertę na wykonanie całości przedmiotu zamówienia w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesięciu tysięcy złotych 00/100) w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - Z-17/IV/2014/PNT, gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie). Dowód uiszczenia wadium Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia dla Wykonawcy, którzy złoży ofertę na cały przedmiot zamówienia obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy programowalnych sterowników logicznych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł oraz jednej dostawy systemu nadzorującego przebieg procesu technologicznego lub produkcyjnego SCADA o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia dla Wykonawców składających oferty na poszczególne zakresy obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy: dla zakresu 1 - sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50.000,00 zł; dla zakresu 2 - programowalnych sterowników logicznych o wartości co najmniej 150.000,00 zł; dla zakresu 3 - systemu nadzorującego przebieg procesu technologicznego lub produkcyjnego o wartości co najmniej 50.000,00 zł; dla zakresu 4 - czujników parametrów środowiskowych i instalacji o wartości co najmniej 60.000 zł; dla zakresu 5 - analizatorów, liczników, kalibratorów, mierników łącznie o wartości co najmniej 60.000,00 zł; dla zakresu 6 - reduktorów mocy o wartości co najmniej 60.000,00 zł; dla zakresu 7 - narzędzi montażowych o wartości co najmniej 20.000 zł; dla zakresu 8 - kabli i przewodów o wartości co najmniej 10.000 zł; dla zakresu 9 - osprzętu elektroinstalacyjnego i montażowego o wartości co najmniej 20.000 zł.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dla Wykonawcy, który złoży ofertę na cały przedmiot zamówienia obejmuje posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 1.000.000,00 zł. Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dla Wykonawców składających oferty na poszczególne zakresy obejmują posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: dla Zakresu 1 - 500000 zł; dla Zakresu 2 - 500000 zł; dla Zakresu 3 - 500000 zł; dla Zakresu 4 - 500000 zł; dla Zakresu 5 - 500000 zł; dla Zakresu 6 - 500000 zł; dla Zakresu 7 - brak; dla Zakresu 8 - brak; dla Zakresu 9 - brak.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 12:00, miejsce: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie wsparcia z dnia 08 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-05.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 1 - dostawa sprzętu komputerowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 2 - dostawa programowalnych sterowników logicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 3 - dostawa systemu nadzorującego przebieg procesu technologicznego lub produkcyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 4 - dostawa czujników parametrów środowiskowych i instalacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 5 - dostawa analizatorów, liczników, kalibratorów, mierników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 6 - dostawa reduktorów mocy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 7 - dostawa narzędzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 8 - dostawa kabli i przewodów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakres nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 9 - dostawa osprzętu elektroinstalacyjnego i montażowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.