To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-31
Zgierz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem nawierzchni na części parkingu Starostwa Powiatowego
w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 165819 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250928 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem nawierzchni na części parkingu Starostwa Powiatowego w Zgierzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni na części parkingu Starostwa Powiatowego w Zgierzu. 2. Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje wykonanie: 1) ręczne skucie powierzchni betonu zbrojonego wys. ok. 25,00 cm; 2) transport gruzu na odl. do 5,0 km, 3) cięcie prętów okrągłych o śr. do 25 mm, 4) rozebranie ogrodzenia z siatki w ramach z kątownika, warz z wywozem z terenu budowy, 5) roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6 - 10 cm, 6) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno istniejącej nawierzchni betonowej, 7) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 75 kg / m2, 8) nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych gr. 3,0 cm - warstwa ścieralna. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem . 4. Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany będzie do czynnego udziału w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych. 5. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych ma przebiegać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), i obejmuje w szczególności: a) przejęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji technicznej w zakresie umożliwiającym prawidłowe sprawowanie nadzoru inwestorskiego; b) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy inwestycji terenu budowy; c) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; d) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; e) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, f) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, g) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; h) potwierdzanie ilości wykonanych robót; i) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; j) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji k) wykonywanie innych niezbędnych czynności koniecznych dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. 6. Zamawiający informuje, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu Wykonawcy na roboty budowlane. 7. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania do chwili spisania protokołu końcowego, oraz przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych . 8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. W związku z ograniczeniami technicznymi w pkt II.2. wskazano czas trwania nadzorowanych robót budowlanych. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: rozpoczęcie: od dnia rozpoczęcia robót budowlanych nadzorowanej inwestycji. zakończenie: do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Drogowa Projektowo - Wykonawcza "MAG-BUD" PIOTR GRZYB
jakie przetargi wygrała firma
Firma Drogowa Projektowo - Wykonawcza "MAG-BUD" PIOTR GRZYB
- Firma Drogowa Projektowo Wykonawcza MAG - BUD, Piotr Grzyby, Helenów 28, 95-035 Ozorków, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129482,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 725,70
Oferta z najniższą ceną: 725,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2275,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Zgierz
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługi ochrony (dozór) obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.