Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-30
Ogłoszenie nr 16581 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.
Gdynia: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ w tym:
CZĘŚĆ I: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB RWS R-50
CZĘŚĆ II: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 6 NB LAPUA B.R NORMA SCENAR
CZĘŚĆ III: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB ELEY TENEX
CZĘŚĆ IV: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 6 NB NORMA B.R. DIAMOND LINE
CZĘŚĆ V: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB LAPUA CENTER-X
CZĘŚĆ VI: DOSTAWA NABOI SRUTOWYCH 4,5 NB RWS R10 MATCH PREMIUM LINE
CZĘŚĆ VII: DOSTAWA NABOI SRUTOWYCH 4,5 NB JSB BLUE MATCH DIABOLO S100
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, krajowy numer identyfikacyjny
19023285200000, ul.
ul. Rondo Bitwy pod Oliwą
1,
81-103
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
26 1262198, e-mail
kpw.przetargi@ron.mil.pl, faks
26 1262314.
Adres strony internetowej (URL): www.kpwgdynia.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.kpwgdynia.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.kpwgdynia.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za posrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
Adres:
Komenda Portu Wojennego Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, Gdynia, kancelaria jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ w tym:
CZĘŚĆ I: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB RWS R-50
CZĘŚĆ II: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 6 NB LAPUA B.R NORMA SCENAR
CZĘŚĆ III: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB ELEY TENEX
CZĘŚĆ IV: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 6 NB NORMA B.R. DIAMOND LINE
CZĘŚĆ V: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB LAPUA CENTER-X
CZĘŚĆ VI: DOSTAWA NABOI SRUTOWYCH 4,5 NB RWS R10 MATCH PREMIUM LINE
CZĘŚĆ VII: DOSTAWA NABOI SRUTOWYCH 4,5 NB JSB BLUE MATCH DIABOLO S100
Numer referencyjny: 11/KPW/ŚR.BOJ./2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ w tym: CZĘŚĆ I: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB RWS R-50 - szt. 40 000 CZĘŚĆ II: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 6 NB LAPUA B.R NORMA SCENAR - szt. 5 000 CZĘŚĆ III: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB ELEY TENEX - szt. 40 000 CZĘŚĆ IV: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 6 NB NORMA B.R. DIAMOND LINE - szt. 20 000 CZĘŚĆ V: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB LAPUA CENTER-X - szt. 30 000 CZĘŚĆ VI:DOSTAWA NABOI SRUTOWYCH 4,5NB RWS R10 MATCH PREMIUM LINE - szt. 180 000 CZĘŚĆ VII:DOSTAWA NABOI SRUTOWYCH 4,5NB JSB BLUE MATCH DIABOLO S100 - szt. 120 000 Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych. Termin realizacji zamówienia: do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy (uzależnione od złożonej oferty) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ Wartość zamówienia poniżej progu, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust . 8 ustawy Pzp
II.5) Główny kod CPV: 35.33.00.00 - Amunicja
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 160
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada koncesję uzyskaną zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 czerwca 2001r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologiami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (DZ. U. z dnia 14 września 2012 r. poz. 1017 z późn. zm.), spełniającą wymagania zawarte w ww. ustawie, tj.: art. 6, art. 7, art. 8, art.14. rozdziału 2 oraz zapisów załącznika nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 03.12.2001r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (DZ. U. z 2001r. Nr 145, poz. 1625 z późn. zm.) - BA pkt. 10.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
koncesja uzyskana zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 czerwca 2001r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologiami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (DZ. U. z dnia 14 września 2012 r. poz. 1017 z późn. zm.), spełniającą wymagania zawarte w ww. ustawie, tj.: art. 6, art. 7, art. 8, art.14. rozdziału 2 oraz zapisów załącznika nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 03.12.2001r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (DZ. U. z 2001r. Nr 145, poz. 1625 z późn. zm.) - BA pkt. 10.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca składa certyfikat ISO 9001:2008, potwierdzający, że producent działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001:2008 (identycznej z normą PN-EN ISO 9001:2009), w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu równoważnego, wydanego przez odpowiedni podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie przedmiotu zamówienia tj. np. AQAP 2120.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto oferty | 60 |
termin realizacji zamóweinia (max do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy) | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/02/2017, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB RWS R-50
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB RWS R-50 - szt. 40 000
Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych.
Termin realizacji zamówienia: do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy (uzależnione od złożonej oferty)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35330000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto oferty | 60 |
Termin realizacji zamówienia: max do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy | 40 |
Część nr: II
Nazwa: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 6 NB LAPUA B.R NORMA SCENAR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 6 NB LAPUA B.R NORMA SCENAR - szt. 5 000
Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych.
Termin realizacji zamówienia: do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy (uzależnione od złożonej oferty)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35330000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto oferty | 60 |
termin realizacji zamówienia: max. 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy | 40 |
Część nr: III
Nazwa: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB ELEY TENEX
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB ELEY TENEX - szt. 40 000
Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych.
Termin realizacji zamówienia: do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy (uzależnione od złożonej oferty)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35330000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto oferty | 60 |
termin realizacji zamówienia: max. do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy | 40 |
Część nr: IV
Nazwa: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 6 NB NORMA B.R. DIAMOND LINE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 6 NB NORMA B.R. DIAMOND LINE - szt. 20 000
Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych.
Termin realizacji zamówienia: do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy (uzależnione od złożonej oferty)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35330000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto oferty | 60 |
termin realizacji zamówienia: max. do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy | 40 |
Część nr: V
Nazwa: DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB LAPUA CENTER-X
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA AMUNICJI SPORTOWEJ 5,6 NB LAPUA CENTER-X - szt. 30 000
Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych.
Termin realizacji zamówienia: do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy (uzależnione od złożonej oferty)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35330000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto oferty | 60 |
termin realizacji zamówienia: max. do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy | 40 |
Część nr: VI
Nazwa: DOSTAWA NABOI SRUTOWYCH 4,5 NB RWS R10 MATCH PREMIUM LINE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA NABOI SRUTOWYCH 4,5 NB RWS R10 MATCH PREMIUM LINE - szt. 180 000
Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych.
Termin realizacji zamówienia: do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy (uzależnione od złożonej oferty)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35330000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto oferty | 60 |
termin realizacji zamówienia: max. do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy | 40 |
Część nr: VII
Nazwa: DOSTAWA NABOI SRUTOWYCH 4,5 NB JSB BLUE MATCH DIABOLO S100
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA NABOI SRUTOWYCH 4,5 NB JSB BLUE MATCH DIABOLO S100 - szt. 120 000
Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych.
Termin realizacji zamówienia: do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy (uzależnione od złożonej oferty)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35330000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto oferty | 60 |
termin realizacji zamówienia: max. do 160 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy | 40 |
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remonty lokali mieszkalnych III
- Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem dla Oddziału Neurologii z Oddziałem Udarowym Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy w Wejherowie
- Wykonanie izolacji ścian fundamentowych przed wejściem głównym do budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni
- "Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części".
- Prace remontowe w budynku nr 6 i budynku nr 12 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.