Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Namysłów: Remont hali Orzeł
Numer ogłoszenia: 165833 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, fax 077 4104841.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont hali Orzeł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie robót remontowych budowlanych i instalacyjnych - zakres objęty remontem oznaczono na załącznikach graficznych nr 1-3. Zakres robót budowlanych i instalacyjnych (pomieszczenia objęte zakresem - nie dotyczą pomieszczenia Środowiskowego Domu Samopomocy i pokoju nauczycielskiego) z uwzględnieniem projektowanej zabudowy istniejącego patio na szatnie (wg odrębnego zadania) obejmuje pomieszczenia: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku (część nieocieplona), - docieplenie stropodachu nad częścią parterową, - wymianę instalacji odgromowej w zakresie objętym dociepleniem ścian zewnętrznych i stropodachu, - remont holu głównego z klatką schodową i wc (z dostosowaniem do obowiązujących warunków technicznych), - remont sal gimnastycznych z przyległymi magazynkami, - remont pomieszczeń sauny i basenu, - remont istniejących szatni, - remont korytarzy przy istniejącym patio i szatniach wraz z przedsionkiem i pomieszczeniami przyległymi do przedsionka oraz pomieszczeniem technicznym. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej - zewnętrznej i wewnętrznej, - montaż okien wraz z obróbką obsadzenia, profil PCV, min. czterokomorowy o współczynniku przenikania ciepła U jest mniejszy bądź równy 1,40 W/m2K szyby termoizolacyjne o współczynniku przenikania ciepła U jest mniejszy bądź równy 1,10 W/m2K parapety z blachy stalowej powlekanej (kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem obiektu) odstęp od muru 5-7 cm po dociepleniu, - montaż drzwi zewnętrznych wraz z obróbką obsadzenia: profil PCV, min. czterokomorowy o współczynniku przenikania ciepła U jest mniejszy bądź równy 1,40 W/m2K, szyby bezpieczne termoizolacyjne o współczynniku przenikania ciepła U jest mniejszy bądź równy 1,10 W/m2K, 2 zamki patentowe, samozamykacz, uchwyt drzwiowy, - montaż drzwi wewnętrznych (ościeżnice metalowe, skrzydła drzwiowe pełne ) z 1 zamkiem patentowym. Docieplenie ścian: - docieplenie ścian zewnętrznych tzw. metodą lekką płytami styropianowymi EPS 70-040, grubości 10 cm wraz z ochroną narożników wypukłych i listwą startową, faktura nakrapiana lub rustykalna, - pomalowanie 2-krotne elewacji farbą emulsyjną elewacyjną (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym), - parapety zewnętrzne prefabrykowane z blachy powlekanej, wystające 5-7 cm poza lico ściany po dociepleniu, kolorystyka - jak już zamontowane, - wymiana kratek wentylacyjnych i nawietrzników podokiennych. Docieplenie stropodachu: - rozbiórka rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich z blachy stalowej, - rozbiórka pokrycia z papy asfaltowej, - ułożenie izolacji cieplnej z płyt styropianowych EPS 100-038, grubości 10 cm, laminowanych papą podkładową z kotwieniem kołkami plastykowymi, - pokrycie papą termozgrzewalną, dwuwarstwowo papa wierzchniego krycia grubości min. 4,5 mm na włókninie poliestrowej o granulacji min. 200 g/m2, - obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej, - montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 15cm i rur spustowych okrągłych o średnicy 12 cm z blachy stalowej ocynkowanej. Instalacja odgromowa: - wymiana zwodów poziomych i pionowych naprężanych, wsporników naciągowych, złączy uniwersalnych, krzyżowych, naprężających, kontrolnych, montaż drzwiczek emaliowanych na złączach kontrolnych, pomiary instalacji z wykonaniem dokumentacji powykonawczej. Opaski zewnętrzne: - rozbiórka elementów betonowych nie zbrojonych, - wykonanie opaski betonowej o szerokości 50 cm, grubości 15 cm na podsypce piaskowej, zagęszczonej z wykonaniem dylatacji, - nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm na podbudowie tłuczniowej grubości 10 cm i warstwie odsączającej z piasku zagęszczonego grubości 10 cm i zamknięciem zabruku obrzeżami betonowymi 8/30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - dojście od drogi wewnętrznej o nawierzchni bitumicznej do projektowanych drzwi wejściowych od strony południowej. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z naprawą ścian i sufitów w pomieszczeniach: - demontaż grzejników żeliwnych członowych, z rur stalowych ożebrowanych, - wymiana zaworów termostatycznych, - demontaż rurociągów stalowych, - montaż rurociągów miedzianych o średnicy zewnętrznej 15, 18, 28, 35 mm w otulinie z pianki polietylenowej grubości minimum 6 mm z folią jednostronną wraz z tulejami ochronnymi, - montaż grzejników konwektorowych o mocy odpowiedniej do poszczególnych pomieszczeń, - montaż zaworów termostatycznych i głowicami oraz automatycznych zaworów odpowietrzających na pionach, - wykonanie prób instalacji z dokonaniem regulacji. Wymiana istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej: - demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, - demontaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, - montaż instalacji wodociągowej z rur miedzianych w bruzdach w otulinach z pianki, poliuretanowej grubości minimum 6 mm z folią jednostronną, - montaż instalacji sanitarnej z rur PCV w bruzdach, - montaż urządzeń instalacji wodno-kanalizacyjnej gatunek I - miski ustępowe typu kompakt, umywalki z otworami pod baterie stojące na półkolanie, kabiny natryskowe, baterie umywalkowe stojące jednouchwytowe z zaworami odcinającymi, baterie natryskowe ścienne z przesuwnym uchwytem, - montaż pojemnościowych podgrzewaczy wody o pojemności 200 litrów - 2 szt. w pomieszczeniu technicznym zasilających w ciepłą wodę węzły sanitarne, - wykonanie przekuć przez ściany i stropy oraz bruzd. Wymiana instalacji elektrycznej: - demontaż istniejącej instalacji wraz z osprzętem, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej podtynkowej wraz z tablicą rozdzielczą w układzie TNS zgodnie z obowiązującymi normami - dotyczy wszystkich pomieszczeń objętych remontem po uprzednim zdemontowaniu istniejącej instalacji) - przewody miedziane podtynkowe, osprzęt instalacyjny wraz z odpowiednimi dla poszczególnych pomieszczeń oprawami oświetleniowymi. Wymiana posadzek: - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych i płytek posadzkowych, - przygotowanie podłoży pod nowe posadzki, - ułożenie posadzek z tworzyw sztucznych rulonowych gatunek I bez warstwy izolacyjnej z wywinięciem cokolików wysokości 8 cm, w małej sali gimnastycznej - wykładzina typu sportowego na wykładzinie podkładowej sprężystej grubości 8 mm, - ułożenie posadzek z płytek ceramicznych o wymiarach 30x30 cm, antypoślizgowych o nawierzchni strukturalnej, VI klasy ścieralności, cokoliki wysokości 10 cm, - okładziny schodów z płytek ceramicznych o wymiarach 30x30 cm, antypoślizgowych, VI klasy ścieralności, cokoliki wysokości 10 cm, płytki gatunek I, nawierzchnia strukturalna, - cyklinowanie parkietu z poszpachlowaniem, zagruntowanie środkiem gruntującym i 2 - krotne lakierowania parkietu innych elementów drewnianych z pomalowaniem linii boisk gier zespołowych (duża sala gimnastyczna), - uzupełnienie brakujących listew. Roboty malarskie - okładziny wewnętrzne: - przygotowanie powierzchni starych tynków ścian i sufitów do malowania, - gruntowanie tynków wewnętrznych, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ścian i sufitów, - dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków ścian, cokołów, krat i balustrad, rur wodociągowych, gazowych, - dwukrotne lakierowanie elementów drewnianych, - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych, dwuwarstwowych na tynkach ścian i sufitów, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem, - licowanie ścian płytkami glazurowanymi gatunek I na zaprawie klejowej wraz z listwami wykończeniowymi, - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach i sufitach, - okładziny lamperii w korytarzach z paneli winylowych na ruszcie w bruzdach wraz z listwami wykończeniowymi. Docieplenie ścian zewnętrznych (sala gimnastyczna I część parterowa): - montaż i demontaż rusztowań, - demontaż i ponowny montaż attyki z blachy trapezowej, - demontaż obróbek blacharskich, - wykonanie odsadzek odpływów rur spustowych, - wymiana kratek wentylacyjnych i nawietrzników podokiennych, - przeróbka wsporników attyki z ich pomalowaniem farbą antykorozyjną i farbą nawierzchniową, - rozbiórka opaski betonowej przy budynku, - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych od poziomu -0,70 m ppt z zastosowaniem izolacji pionowej z folii kubełkowej do poziomu opaski betonowej, - 2-krotne pomalowanie wykonanego docieplenia farbą emulsyjną elewacyjną (kolorystykę dostosować do wcześniej wykonanego), - montaż drabiny zewnętrznej 2-częściowej z poziomu dachu nad korytarzem na dach sali gimnastycznej, - wykonanie opaski betonowej, - wywiezienie gruzu z rozbiórki na odległość do 6 km wraz z opłatą za wjazd na wysypisko. Docieplenie stropodachu: - wyrównanie powierzchni istniejącego pokrycia papowego, - demontaż nieczynnych wentylatorów dachowych, - wykonanie obróbek blacharskich w kształcie z blachy stalowej ocynkowanej grubości 10 mm, wysokości 10 cm (rozwinięcie 40 cm) -zakończenie przy okapie, - docieplenie stropodachu styropapem, - montaż klinów styropianowych przy kominach ścianach, ogniomurach, - wykonanie i montaż obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych, - pokrycie dachu 2 warstwowe papą termozgrzewalną, - wymiana obróbek blacharskich wraz z czapkami ogniomurów, - wymiana obróbek blacharskich na budynku sali gimnastycznej (dużej) - pas nadrynnowy, rynny dachowe, rury spustowe (bez wymiany uchwytów rynnowych i rur spustowych), - pokrycie 1 warstwowe dachu sali gimnastycznej papą termozgrzewalną wierzchniego krycia z przygotowaniem podłoża. Wymiana instalacji odgromowej (w zakresie objętym dociepleniem i pokryciem dachów): - wymiana zwodów poziomych i pionowych instalacji, - wymiana wsporników instalacji, - wymiana złączy, - montaż skrzynek złączy kontrolnych, - wykonanie pomiarów i dokumentacji powykonawczej instalacji Remont holu głównego i wc: - demontaż instalacji sanitarnych i elektrycznej, - wykucie z muru ościeżnic drzwi wewnętrznych, - rozebranie ścian grubości 25 cm pomiędzy filarami, - rozbiórka ścianek wewnętrznych w wc, - rozbiórka okładziny ściennej i posadzek z płytek żywicy epoksydowej, - wykonanie ścianek działowych grubości 12 cm w wc z otynkowaniem, - uzupełnienie tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych kategorii III po wykonanych rozbiórkach, - montaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicami metalowymi, - przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zagruntowaniem, - licowanie ścian w węźle sanitarnym do wysokości 2,0 m, - wykonanie posadzek z płytek antypoślizgowych na warstwie wyrównawczej wraz z okładziną schodów wewnętrznych i cokolikami, - wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, - wykonanie malowania tynków wewnętrznych farbą emulsyjną i elementów metalowych farbą olejną, - zabudowa wnęki podschodowej z siatki w ramach z kątownika (z drzwiami), - wykucie bruzd pod przewody instalacji sanitarnych i elektrycznej, - wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznej wraz z montażem osprzętu, - usunięcie gruzu z budynku z wywiezieniem na odległość do 6 km wraz z opłatą za wjazd na wysypisko. Sale gimnastyczne i magazynki: a) duża sala gimnastyczna: - wymiana drzwi dwudzielnych wewnętrznych na drewniane (z odtworzeniem przejścia pomiędzy salami), - wykonanie dodatkowego otworu drzwiowego w ścianie pomiędzy salą a korytarzem z osadzeniem drzwi jednodzielnych drewnianych, - malowanie sali gimnastycznej i przyległych magazynków z przygotowaniem powierzchni w zakresie malowania emulsyjnego, olejnego i lakierowania elementów drewnianych z uzupełnieniem brakujących listew, - cyklinowanie i lakierowanie parkietu, - wymiana wykładziny podłogowej na trybunach z przygotowaniem podłoża, - wymiana instalacji elektrycznej wraz oprawami oświetleniowymi i osprzętem elektrycznym, - sprawdzenie i pomiary instalacji elektrycznej, - wymiana rur stalowych na miedziane oraz grzejników stalowych żeliwnych instalacji c.o. wraz z zaworami grzejnikowymi, montaż otulin termoizolacyjnych, b) mała sala gimnastyczna: - rozebranie podłogi z parkietu, - demontaż przewodów instalacji wentylacyjnej i montaż wywietrzników wentylacji grawitacyjnej, - wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - wykonanie warstwy wyrównującej z zagruntowaniem podłoża, - montaż wykładziny podłogowej rulonowej typu sportowego grubości minimum 5 mm na sprężystym podkładzie grubości 8 mm z montażem listew przyściennych, - wykonanie schodów drewnianych wraz z podestem pomiędzy salami, - wymiana instalacji elektrycznej wraz oprawami oświetleniowymi i osprzętem elektrycznym, - sprawdzenie i pomiary instalacji elektrycznej, - wymiana rur stalowych na miedziane oraz grzejników instalacji c.o. wraz z zaworami termostatycznymi, montaż otuliny termoizolacyjnej, - malowanie sali gimnastycznej z przygotowaniem powierzchni w zakresie malowania emulsyjnego, olejnego i lakierowania elementów drewnianych, - usunięcie gruzu z budynku z wywiezieniem na odległość do 6 km wraz z opłatą za wjazd na wysypisko. Remont sauny i basenu: - demontaż okładziny ścian wraz z podłożem z tynku cementowo - wapiennego i posadzek z płytek ściennych i posadzkowych wraz z podłożem, - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej wraz z osprzętem w tym wyposażenie natrysku, - uzupełnienie tynków wewnętrznych, - wykonanie okładziny ścian z płytek glazurowanych z przygotowaniem podłoża (wzór i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym), - przygotowanie podłoży pod posadzki, - wykonanie posadzek z płytek posadzkowych antypoślizgowych (wzór i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym), - wymiana zasuwy zwrotnej 100 mm na odpływie, - uzupełnienie elementów drewnianych sauny, - wykonanie malowania pomieszczeń z przygotowaniem podłoży, - naprawa podestów drewnianych, - usunięcie gruzu z budynku z wywiezieniem na odległość do 6 km wraz z opłatą za wjazd na wysypisko. Remont istniejących szatni(wg koncepcji w załączeniu): - demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej, - rozebranie ścianek działowych, - skucie płytek ściennych i posadzkowych, - demontaż stolarki drzwiowej, - wykonanie nowych ścianek działowych z gazobetonu na zaprawie klejowej, - wykonanie tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych z wykonaniem w natryskach płynnej izolacji pionowej ścian, - demontaż 1 okna zewnętrznego i przykucie otworu na drzwi zewnętrzne, - montaż drzwi wewnętrznych z futrynami metalowymi, - montaż drzwi wejściowych z PCV z naświetlem górnym i bocznym do wielkości otworu okiennego z 2 zamkami patentowymi, z samozamykaczem, szybami termoizolacyjnymi uchwytem, - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z montażem osprzętu sanitarnego, - wykonanie instalacji elektrycznej podtynkowej wraz z montażem osprzętu, - wykonanie okładziny ściennej z płytek glazurowanych do wysokości 2,0 m w pomieszczeniach sanitarnych (wzór i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym), - wykonanie podłoży pod posadzki z wykonaniem izolacji termicznej z styropianu grubości 5 cm podposadzkowej i przeciwwilgociowej z folii izolacyjnej, - wykonanie posadzek z płytek posadzkowych antypoślizgowych (wzór i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym), - wykonanie lamperii z paneli winylowych do wysokości 1,50 m w szatniach wraz z profilami wykończeniowymi, - wykonanie gładzi gipsowych na tynkach wewnętrznych, - malowanie pomieszczeń w zakresie malowania emulsyjnego i olejnego, - sprawdzenie przewodów wentylacyjnych i wymiana kratek wentylacyjnych, - odbiór przewodów wentylacyjnych (protokół odbioru), - usunięcie gruzu z budynku z wywiezieniem na odległość do 6 km wraz z opłatą za wjazd na wysypisko. Remont korytarzy, pomieszczeń gospodarczych i pomieszczenia technicznego (po zabudowie istniejącego patio): - zerwanie istniejących posadzek z żywicy epoksydowej i płytek posadzkowych, - wymiana drzwi wewnętrznych do pomieszczenia technicznego, pomieszczeń 2 gospodarczych (przy wejściu), - wykonanie ściany działowej z bloczków gazobetonowych grubości 24 cm o wymiarach 2,70 x 2,77 m z otworem drzwiowym o wymiarach 1,50 x 2,05 z wykonaniem tynku cementowo wapiennych kategoriami III, - wstawienie drzwi 2-dzielnych z PCV z szybami bezpiecznymi, samozamykaczem, 2 zamkami patentowymi, uchwytem drzwiowym, - wymiana instalacji elektrycznej podtynkowej wraz z osprzętem elektrycznym, - wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami i zaworami termostatycznymi, - uzupełnienie tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych, - wykonanie gładzi gipsowych na tynkach wewnętrznych z przygotowaniem powierzchni (do wysokości lamperii), - wykonanie lamperii wysokość 1,50 m z paneli winylowych na ruszcie wpuszczonym w tynk wraz z profilami wykończeniowymi, - wykonanie posadzki z płytek posadzkowych, gres antypoślizgowy o powierzchni strukturalnej (wzór i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym) wraz z przygotowaniem podłoża i listwami wykończeniowymi, - usunięcie gruzu z budynku z wywiezieniem na odległość do 6 km wraz z opłatą za wjazd na wysypisko, - wymiana okien wraz z parapetami zewnętrznymi w pomieszczeniu technicznym i węźle ciepłowniczym - okna i parapety inwestora z odzysku, - pomalowanie pomieszczenia technicznego z przygotowaniem powierzchni. Wykonawca robót remontowych jest zobowiązany do: - uzyskania protokołów badań i sprawdzeń, - przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane i instalacyjne. Wykonawca udzieli gwarancji na w/w roboty na min. 3 lata. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z zakresem robót w obiekcie, w celu ujęcia w kalkulacji pełnego zakresu robót podstawowych i pomocniczych dla właściwego sporządzenia kalkulacji wykonania kompletności zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniają wymogi określone w siwz:- Wykonawca musi wykazać, że osoby będące pełnić funkcje kierowników robót posiadają kwalifikacje w poszczególnych branżach (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do izby);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert; dokumenty stwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: Wykonawca musi wykazać, że osoby będące pełnić funkcję kierowników robót posiadają kwalifikacje w poszczególnych branżach (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do izby).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego, budynek B, pokój nr 22 lub za zaliczeniem pocztowym. Siwz jest odpłatna (12,20 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Dubois 3, budynek B, pokój nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji elektrowni wiatrowych: 1) w północnej części gminy Namysłów, 2) w południowej części gminy Namysłów
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania : Remont istniejącego mostu "Kopalina" w ciągu drogi powiatowej nr 1348 O.
- Remont drogi powiatowej nr 1117 O na odcinku Łączany - Ziemiełowice
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - ul. Bzowska i ul. Orzeszkowej w miejscowości Ogrodzieniec
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- Zwiększenie efektywności energetycznej w budynkach Urzędu Gminy i GOPS w Gminie Wądroże Wielkie
- Centrum integracji międzypokoleniowej bazą kulturalno-turystyczną Gminy Rokiciny
- Wykonanie robót instalacji elektrycznej po powodzi w Bastionie św. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.