Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-31
Porąbka: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU DYDAKTYCZNEGO (MULTIMEDIALNEGO) DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POD NAZWĄ SZKOŁY GMINY PORĄBKA - INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA PORĄBKA
Numer ogłoszenia: 165863 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Porąbka , ul. Krakowska 3, 43-353 Porąbka, woj. śląskie, tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, faks 033 8272802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU DYDAKTYCZNEGO (MULTIMEDIALNEGO) DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POD NAZWĄ SZKOŁY GMINY PORĄBKA - INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA PORĄBKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu dydaktycznego (multimedialnego) dla uczestników projektu pod nazwą Szkoły gminy Porąbka - indywidualizacja nauczania realizowanego w Szkole Podstawowej w Porąbce, Szkole Podstawowej w Czańcu, Szkole Podstawowej w Bujakowie oraz w Szkole Podstawowej w Kobiernicach - dla których organem prowadzącym jest Gmina Porąbka. 2.Realizacja zamówienia obejmuje dwie następujące części: 2.1.I część: Dostawa pomocy dydaktycznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów dla poszczególnych szkół podstawowych z terenu Gminy Porąbka. Pomoce dydaktyczne obejmują: 2.1.1.Pomoce wykorzystywane w zajęciach dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2.1.2.Pomoce wykorzystywane w zajęciach dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2.1.3.Pomoce wykorzystywane w zajęciach logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy. 2.1.4.Pomoce wykorzystywane w zajęciach gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 2.1.5.Pomoce wykorzystywane w zajęciach rozwijających zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych. 2.1.6.Pomoce wykorzystywane w zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych 2.1.7.Pozostałe elementy związane z pomocami dydaktycznymi 2.2.II część: Dostawa sprzętu dydaktycznego ((multimedialnego) określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów dla poszczególnych szkół podstawowych z terenu Gminy Porąbka. Sprzęt dydaktyczny obejmuje: 2.2.1.Odtwarzacz CD - 13 sztuk 2.2.2.Tablica interaktywna - 2 sztuki 2.2.3.Laptop - 2 sztuki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.21.30.00-6, 32.32.20.00-6, 39.16.00.00-1, 37.42.00.00-8, 22.11.00.00-4, 30.23.31.51-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Odstąpiono
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie stosownego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie stosownego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie stosownego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie stosownego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie stosownego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a)opisu parametrów techniczno-użytkowo-funkcjonalnych według zestawienia parametrów wskazanych w załączniku nr 1a i nr 1 b do formularza oferty - opis przedmiotu zamówienia ( opis proponowanych pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego) UWAGA: wykonawca dostarcza opis parametrów tylko tej części zamówienia na którą składa ofertę.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.formularz oferty wraz z załącznikiem 1a/1b (opisem parametrów techniczno-użytkowo-funkcjonalnych związanych z daną częścią zamówienia) oraz załącznikiem 2a/2b (szczegółowym kosztorysem ofertowym) 2.pełnomocnictwo (jeżeli nie wynika z przedstawionych dokumentów) 3.informacja o zakresie dostaw realizowanych przez podwykonawców (jeżeli dotyczy) 4.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (jeżeli dotyczy),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: a)przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego lub od Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy i powstania tym samym opóźnień w oddaniu przedmiotu zamówienia; w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2.Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.porabka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY PORĄBKA, 43-353 Porąbka ul Krakowska 3, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 09:00, miejsce: URZĄD GMINY PORĄBKA, 43-353 Porąbka ul Krakowska 3, pok. nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa przedmiotu zamówienia następuje w ramach realizacji przez Gminę Porąbka projektu pod nazwą Szkoły gminy Porąbka - indywidualizacja nauczania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów dla poszczególnych szkół podstawowych z terenu Gminy Porąbka. Pomoce dydaktyczne obejmują: 1.Pomoce wykorzystywane w zajęciach dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2. Pomoce wykorzystywane w zajęciach dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3. Pomoce wykorzystywane w zajęciach logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy. 4. Pomoce wykorzystywane w zajęciach gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 5. Pomoce wykorzystywane w zajęciach rozwijających zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych. 6.Pomoce wykorzystywane w zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych 7.Pozostałe elementy związane z pomocami dydaktycznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.42.00.00-1, 37.42.00.00-8, 22.11.00.00-4, 30.23.31.51-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU DYDAKTYCZNEGO (MULTIMEDIALNEGO).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu dydaktycznego ((multimedialnego) określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów dla poszczególnych szkół podstawowych z terenu Gminy Porąbka. Sprzęt dydaktyczny obejmuje: 1. Odtwarzacz CD - 13 sztuk 2. Tablica interaktywna - 2 sztuki 3. Laptop - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 30.21.30.00-6, 32.32.20.00-6, 30.23.31.51-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.