To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-11
Suwałki: Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45
Numer ogłoszenia: 16588 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 518708 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 w formie: - bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, - doraźnej ochrony fizycznej w godzinach pracy Sądu, w razie konieczności, po uprzednim powiadomieniu o terminie tej usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) zakres stałej ochrony obiektów oraz obowiązki pracowników ochrony - zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom Zamawiającego, przebywających w obiekcie po godzinach ich pracy; - ochrona pomieszczeń, urządzeń i terenów sądu przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, poprzez ciągłe monitorowanie miejsc, będących w zasięgu kamer stałych i ruchomych oraz przeprowadzanie kontroli pomieszczeń i otoczenia po godzinach urzędowania sądu i w dni wolne od pracy oraz święta, nie rzadziej niż co 2 godziny; - kontrola wjazdów i wyjazdów samochodów na teren zamknięty, przy pomocy urządzeń monitorujących i wykazu pojazdów uprawnionych; - otwieranie i zamykanie bramek od ul. Waryńskiego i od ul. Sejneńskiej pracownikom sądu przed rozpoczęciem pracy i po jej zakończeniu; - w dni urzędowania, na pół godziny przed rozpoczęciem pracy, otwieranie drzwi wejściowych od ul. Waryńskiego prowadzących do wiatrołapu, oraz drzwi wejściowych od parkingu; - wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń sądowych obiektu przy ul. Waryńskiego 45 dla pracowników, wg posiadanego na dyżurce wykazu osób uprawnionych do ich pobrania, za pokwitowaniem w Książce wydawania kluczy; - w razie stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie obiektu sądowego natychmiastowe zawiadamianie Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby- wzywanie straży pożarnej i pogotowia ratunkowego: - w przypadku zagrożenia możliwość korzystania z natychmiastowego, od przekazania sygnału alarmowego, wsparcia grupy interwencyjnej, którą zabezpieczy Wykonawca; - wyłączanie zbędnego oświetlenia w obiekcie sądowym po godzinach urzędowania; - prowadzenie ewidencji osób, które za zgodą przełożonych wykonują pracę na terenie sądów po godzinach urzędowania; - zabranianie osobom nieupoważnionym przebywania na terenie obiektu sądowego po godzinach urzędowania, z wyjątkiem osób usuwających awarie: elektryczne, wodno- kanalizacyjne, ciepłownicze oraz systemów alarmowych i urządzeń monitorujących; - czuwanie nad sprawnością sygnalizacji alarmowej, p.poż i antywłamaniowej, a w przypadku stwierdzenia awarii natychmiastowe zawiadamianie stacji monitorowania- tel. 5670299; - uzbrajanie i rozbrajanie urządzeń antywłamaniowych, po uprzednim upewnieniu się, że nikt nie przebywa w danej strefie, objętej ww. systemem; - ochrona mienia sądu i kontrola jego zabezpieczenia przed kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi; - postępowanie zgodne z instrukcją alarmową p.poż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi; - dbanie o schludny wygląd osobisty, kulturę, takt i szacunek dla pracowników i interesantów sądów; - wykonywanie innych zadań stawianych doraźnie przez przełożonych w zakresie ochrony fizycznej obiektów sądowych; - przestrzeganie postanowień zarządzenia Nr A-022-24/11 Prezesa Sądu Okręgowego w Suwałkach z dnia 27 września 2011 r. w sprawie ochrony, bezpieczeństwa i porządku wewnętrznego oraz ochrony informacji niejawnych w obiekcie Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45, w którym przetwarzane są informacje niejawne wraz z załącznikami nr 1 i 2, - sporządzanie meldunku pisemnego w Książce zdarzeń stałego dyżuru przed zakończeniem stałego dyżuru a następnie po przybyciu zmiennika, podpisywanie przez obu zdania i przyjęcia dyżuru. b) czas pełnienia stałego dyżuru w budynku przy ul. Waryńskiego 45: - poniedziałek/piątek w godzinach 1500 - 800 - w soboty, niedziele oraz dni świąteczne - całodobowo. c) powierzchnia chronionego budynku przy ul. Waryńskiego 45 wynosi 6.603,1 m2, powierzchnia posesji wynosi 3.789,40 m2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"AGEMA - SERWIS" AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- AGEMA-SERWIS Agencja Ochrony Osób i Mienia Spółka z o.o., ul. Kościuszki 110, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77863,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67997,00
Oferta z najniższą ceną: 67997,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67997,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
- Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie pełnej dokumentacji budowlanej na potrzeby rozbudowy budynku D Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu na placu marsz. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.