eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Zaprojektowanie i odbudowa stacji transformatorowej dla potrzeb realizowanego zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Szpitala Powiatowego w Radomsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-14

Radomsko: Zaprojektowanie i odbudowa stacji transformatorowej dla potrzeb realizowanego zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Szpitala Powiatowego w Radomsku
Numer ogłoszenia: 165896 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radomszczański , ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, faks 044 6834192.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.radomszczanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i odbudowa stacji transformatorowej dla potrzeb realizowanego zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Szpitala Powiatowego w Radomsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i dobudowa stacji transformatorowej dla potrzeb realizowanego zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Szpitala Powiatowego w Radomsku. Inwestycja będzie realizowana w systemie Projektuj i buduj. Dokładny zakres prac projektowych oraz budowlanych określony został w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 10 do niniejszej specyfikacji. Orientacyjny zakres robót budowlanych: 1)przygotowanie terenu pod dobudowę stacji transformatorowej wraz z przebudową i budową infrastruktury technicznej dla potrzeb stacji 2)dobudowa nowej stacji 3)zagospodarowanie terenu 4)inne prace, które będą wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej Zakres zamówienia obejmuje: Zakres Zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dobudowy stacji transformatorowej wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych, w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego Program funkcjonalno-użytkowy dla Zaprojektowania i dobudowy stacji transformatorowej dla potrzeb realizowanego zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Szpitala Powiatowego w Radomsku oraz na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Dodatkowe warunki - do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1)Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z placem przyszłej budowy w celu sprawdzenia warunków wykonania zamówienia i ujęcia wszystkich czynników cenotwórczych związanych z warunkami lokalnymi w cenie ofertowej 2)przed rozpoczęciem prac projektowych zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu Zamawiającego 3)przygotowanie i uzyskanie wszelkich koniecznych dokumentów formalno-prawnych oraz stosownych uzgodnień umożliwiających wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych (w tym pozwolenia na budowę) oraz realizację zadania 4)uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych 5)uzyskanie wszelkich uzgodnień w celu wykonania potrzebnych podłączeń obiektu do infrastruktury technicznej (ewentualnie potrzebnych warunków technicznych) 6)wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej (w tym kompletnego projektu budowlanego, projektów wykonawczych, przedmiaru robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych) wraz ze wszelkimi koniecznymi uzgodnieniami, uwzględniających przepisy ustawy Prawo budowlane w zakresie umożliwiającym uzyskanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych 7)prace projektowe objęte umową zostaną wykonane przez osoby posiadające uprawnienia do projektowania w zakresie objętym umową, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane 8)rozwiązania projektowe winny być uzgodnione na etapie projektowania z Zamawiającym i właściwymi podmiotami. Kompletny projekt budowlany i wykonawczy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego 9)z chwilą przekazania Zamawiającemu dokumentacji oraz zapłaty wynagrodzenia umownego za zrealizowaną dokumentację, na Zamawiającego przechodzi całość autorskich praw majątkowych przekazanej dokumentacji projektowej 10)uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę. Zamawiający upoważni Wykonawcę do wystąpienia w jego imieniu o pozwolenie na budowę 11)opracowanie wytycznych organizacji robót budowlano-montażowych z uwzględnieniem budowy nowego i przebudowy istniejących obiektów na potrzeby przedmiotu zamówienia 12)opracowanie planu zagospodarowania budowy i uzgodnienie go ze służbami Zamawiającego oraz Generalnego Wykonawcy budowy Szpitala Powiatowego w Radomsku 13)zorganizowanie placu budowy w uzgodnieniu z Generalnym Wykonawcą budowy Szpitala Powiatowego w Radomsku. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót budowlanych, zapewnić, w bezpieczny sposób, ciągłość ruchu drogowego na wszystkich drogach, chodnikach i parkingach zlokalizowanych wokół terenu przeznaczonego pod budowę stacji transformatorowej używanych lub przecinanych przez niego podczas prowadzenia robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy od Zamawiającego. Przekazanie placu budowy nastąpi przy udziale Generalnego Wykonawcy budowy Szpitala Powiatowego w Radomsku 14)zgłoszenie właściwemu organowi zamierzenia wykonania robót budowlanych. Zamawiający upoważni Wykonawcę do wykonania czynności w jego imieniu 15)wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i przepisami BHP. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót budowlanych powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zwany planem bioz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r., (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późn. zm.) oraz przedstawić go Zamawiającemu 16)opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu na 5 dni przed terminem odbioru końcowego przedmiotu umowy 17)wytyczenie geodezyjne nowych obiektów i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót 18)współpraca ze służbami Zamawiającego oraz Inwestora zastępczego 19)koordynacja prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków niniejszej umowy. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom, zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego 20)stosowanie wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881, z późniejszymi zmianami) 21)prowadzenie Dziennika budowy i udostępnianie go Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów i potwierdzeń 22)przygotowanie obiektu oraz wymaganych dokumentów we wszystkich branżach łącznie z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru przez Zamawiającego wraz z instrukcją konserwacji wykonanego obiektu i zamontowanych urządzeń oraz instrukcją obsługi i eksploatacji 23)zgłaszanie obiektu i robót do odbioru 24)opracowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie 25)uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Zamawiający upoważni Wykonawcę do wystąpienia w jego imieniu o pozwolenie na użytkowanie 26)dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika wybudowanych obiektów w zależności od zgłoszonych przez niego potrzeb 27)przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. 28)zapewnienie kadry i nadzoru z wymaganymi uprawnieniami 29)zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych 30)utrzymanie porządku na placu budowy w czasie realizacji robót 31)likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu robót, nie później niż 30 dni od daty dokonania odbioru końcowego Materiały będące w posiadaniu Zamawiającego: 1)Program funkcjonalno-użytkowy dla zaprojektowania i dobudowy stacji transformatorowej dla potrzeb realizowanego zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Szpitala Powiatowego w Radomsku - stanowiący Załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. 2)Dokumentacja techniczna realizowanego zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Szpitala Powiatowego w Radomsku - do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający wystąpił do PGE Dystrybucja Łódź - Teren S.A. Rejon Energetyczny Radomsko o wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznej. Warunki techniczne zostaną dostarczone Wykonawcy w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w dokumentacji projektowej wymagań oraz rozwiązań wynikających z warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wydanych przez PGE Dystrybucja Łódź - Teren S.A. Rejon Energetyczny Radomsko..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Powiat Radomszczański ul. Leszka Czarnego 22 97-500 Radomsko Konto: 73 8980 0009 2007 0037 0246 0004 Z dopiskiem: Wadium - Zaprojektowanie i dobudowa stacji transformatorowej Uwaga: za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 8.5 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Ogólna p. 114 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Zaprojektowanie i dobudowa stacji transformatorowej. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymienionych warunku dokonana zostanie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III pkt 3.1. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunek został spełniony przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymienionych warunku dokonana zostanie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III pkt 3.2. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunek został spełniony przez Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymienionych warunku dokonana zostanie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III pkt 3.3. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunek został spełniony przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymienionych warunku dokonana zostanie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III pkt 3.4. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunek został spełniony przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymienionych warunku dokonana zostanie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III pkt 3.5. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunek został spełniony przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany warunków umowy na etapie jej realizacji w następujących przypadkach: 1)zmiana zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej i robót budowlanych wynikająca ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania zamówienia) 2)zmiana technologii wykonania robót budowlanych pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę projektu zamiennego zawierającego opis proponowanych zamian, rysunki i wycenę kosztów. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 3)zmiana terminu wykonania zamówienia - pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, niekorzystnych warunków atmosferycznych, działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu zamówienia oraz niezawinionych przez strony opóźnień w uzyskaniu wymagań zezwoleń czy decyzji administracyjnych. 4)zmian terminu wykonania zamówienia w przypadku wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej przez Zamawiającego. 5)możliwość zmiany podwykonawcy (jeśli był zgłoszony na etapie postępowania przetargowego). 6)za zgodą Zamawiającego - zmiana osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, że będą posiadały co najmniej takie same uprawnienia oraz nie krótsze od wymaganego doświadczenie. 7)zmian w obowiązujących stawkach podatku VAT. 8)zmian wynikających ze zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót (w tym ewentualna zmiany kwoty i terminu wykonania zamówienia). 9)zmiany podmiotów upoważnionych do działania w imieniu Zamawiającego w szczególności do rezygnacji z wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia przez Inwestora Zastępczego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.radomszczanski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Radomszczański, 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22, Referat Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych, pok. 217..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiat Radomszczański, 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22, Kancelaria Ogólna, pok. 114..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.