eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach. Modernizacja Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1. Remont w budynku Gimnazjum nr 11 w Tychach przy al. Niepodległości 108.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-16

Tychy: Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach. Modernizacja Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1. Remont w budynku Gimnazjum nr 11 w Tychach przy al. Niepodległości 108.
Numer ogłoszenia: 165906 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach. Modernizacja Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1. Remont w budynku Gimnazjum nr 11 w Tychach przy al. Niepodległości 108..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch części. Przedmiotem zamówienia są: CZĘŚĆ 1: Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach (zadanie 1) oraz modernizacja Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1 (zadanie 2). Zakres robót zadania 1 przy wymianie stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach obejmuje miedzy innymi: a) Zdemontowanie obróbek blacharskich i parapetów wewnętrznych lastrykowych (przewidziane do ponownego zamontowania) oraz starych okien drewnianych po uprzednim zabezpieczeniu grzejników i podłóg, b) Zdemontowanie grzejników pod oknami typu B, c) Wykonanie stosownych podmurowań, d) Montaż nowych okien PCV - 16 sztuk (elewacja 1 a, 2 i 3), e) Wykonanie nowych obróbek blacharskich (parapety zewnętrzne), f) Zamontowanie parapetów lastrykowych a do podmurowanych okien parapetów z konglomeratu, g) Zamontowanie zewnętrznych listew maskujących, h) Uzupełnienie tynków, i) Zamontowanie grzejników pod oknami typu B, j) Roboty malarskie i porządkowe. Zakres robót zadania 2 przy modernizacji Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1obejmuje miedzy innymi: a) Zdemontowanie obróbek blacharskich, parapetów wewnętrznych oraz starych okien drewnianych, b) Zabezpieczenie grzejników pod oknami oraz podłogi, c) Montaż nowych okien PCV, d) Wykonanie nowych obróbek blacharskich (parapety zewnętrzne) w kolorze szarym, e) Zamontowanie nowych parapetów z PCV w kolorze jasno szarym, f) Zamontowanie zewnętrznych listew maskujących PCV, g) Uzupełnienie tynków, h) Roboty malarskie i porządkowe. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Projekcie Budowlanym wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 oraz Niepublicznym Przedszkolu Kubusia Puchatka autorstwa Firmy Projektowo- Inwestorskiej KWADRAT Marek Zydroń 43-100 Tychy ul. kard. S. Wyszyńskiego 31/69. CZĘŚĆ 2: Remont w budynku Gimnazjum nr 11 w Tychach przy al. Niepodległości 108. Zakres robót obejmuje miedzy innymi: a) Roboty posadzkowe, b) Stolarka drzwiowa - WC parter i piętro, c) Roboty tynkarskie, d) Roboty malarskie, e) Roboty porządkowe. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Przedmiarze robót oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót autorstwa Krzysztofa Strzezik. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.21.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100 PLN) Część 2 - 1 600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO Bank Polski S.A. 73 1020 2528 0000 0902 0267 5213 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): BPKOPLPW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 - wymagane jest wykonanie minimum dwóch robót ogólnobudowlanych (każda na podstawie jednej umowy) o wartości min. 70 000,00 zł brutto każda; dla części 2 - wymagane jest wykonanie minimum dwóch robót ogólnobudowlanych (każda na podstawie jednej umowy) o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda; wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część wskazane roboty nie mogą się powtarzać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy części 1 i 2 - osoba może się powtarzać w ramach części), wg załącznika nr 4 do SIWZ. b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - według załącznika nr 4a do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a i/lub 1b do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ogólne warunki umowy oraz wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo stanowi załącznik nr 3 (część 1 - zadanie 1 i 2) oraz załącznik nr 3a (dla części 2) do niniejszej specyfikacji. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki zmiany są następujące: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 wzoru umowy jedynie w następujących przypadkach: a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, 2. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w pkt 1). będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, zaakceptowanej przez każdą ze stron umowy. 3. W przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 1), strony ustalają nowe terminy wykonania przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu wykonania równy będzie co najmniej okresowi przerwy w wykonywaniu przedmiotu umowy. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy powinny być dokonane w formie pisemnej (aneksu podpisanego przez obie strony) pod rygorem nieważności. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości podatku od towarów i usług - w takim przypadku, na pisemny wniosek wykonawcy bądź zamawiającego zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości umowy wynikające z tego tytułu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808 al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy cena za SIWZ 50 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808 al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: CZĘŚĆ 1 : Zadanie 1 - Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach - od 01.07.2014r. do dnia 31.07.2014r. Zadanie 2 - Modernizacja Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1 - od 01.07.2014r. do dnia 20.08.2014r. CZĘŚĆ 2 - od 01.07.2014 r. do dnia 10.08.2014r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1: Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach (zadanie 1) oraz modernizacja Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1 (zadanie 2). Zakres robót zadania 1 przy wymianie stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach obejmuje miedzy innymi: a) Zdemontowanie obróbek blacharskich i parapetów wewnętrznych lastrykowych (przewidziane do ponownego zamontowania) oraz starych okien drewnianych po uprzednim zabezpieczeniu grzejników i podłóg, b) Zdemontowanie grzejników pod oknami typu B, c) Wykonanie stosownych podmurowań, d) Montaż nowych okien PCV - 16 sztuk (elewacja 1 a, 2 i 3), e) Wykonanie nowych obróbek blacharskich (parapety zewnętrzne), f) Zamontowanie parapetów lastrykowych a do podmurowanych okien parapetów z konglomeratu, g) Zamontowanie zewnętrznych listew maskujących, h) Uzupełnienie tynków, i) Zamontowanie grzejników pod oknami typu B, j) Roboty malarskie i porządkowe. Zakres robót zadania 2 przy modernizacji Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1obejmuje miedzy innymi: a) Zdemontowanie obróbek blacharskich, parapetów wewnętrznych oraz starych okien drewnianych, b) Zabezpieczenie grzejników pod oknami oraz podłogi, c) Montaż nowych okien PCV, d) Wykonanie nowych obróbek blacharskich (parapety zewnętrzne) w kolorze szarym, e) Zamontowanie nowych parapetów z PCV w kolorze jasno szarym, f) Zamontowanie zewnętrznych listew maskujących PCV, g) Uzupełnienie tynków, h) Roboty malarskie i porządkowe. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Projekcie Budowlanym wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 oraz Niepublicznym Przedszkolu Kubusia Puchatka autorstwa Firmy Projektowo- Inwestorskiej KWADRAT Marek Zydroń 43-100 Tychy ul. kard. S. Wyszyńskiego 31/69..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont w budynku Gimnazjum nr 11 w Tychach przy al. Niepodległości 108. Zakres robót obejmuje miedzy innymi: a) Roboty posadzkowe, b) Stolarka drzwiowa - WC parter i piętro, c) Roboty tynkarskie, d) Roboty malarskie, e) Roboty porządkowe. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Przedmiarze robót oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót autorstwa Krzysztofa Strzezik..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.