Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-16
Tychy: Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11
w Tychach.
Modernizacja Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy
ul. Hetmańskiej 1.
Remont w budynku Gimnazjum nr 11 w Tychach przy al. Niepodległości 108.
Numer ogłoszenia: 165906 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach. Modernizacja Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1. Remont w budynku Gimnazjum nr 11 w Tychach przy al. Niepodległości 108..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch części. Przedmiotem zamówienia są: CZĘŚĆ 1: Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach (zadanie 1) oraz modernizacja Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1 (zadanie 2). Zakres robót zadania 1 przy wymianie stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach obejmuje miedzy innymi: a) Zdemontowanie obróbek blacharskich i parapetów wewnętrznych lastrykowych (przewidziane do ponownego zamontowania) oraz starych okien drewnianych po uprzednim zabezpieczeniu grzejników i podłóg, b) Zdemontowanie grzejników pod oknami typu B, c) Wykonanie stosownych podmurowań, d) Montaż nowych okien PCV - 16 sztuk (elewacja 1 a, 2 i 3), e) Wykonanie nowych obróbek blacharskich (parapety zewnętrzne), f) Zamontowanie parapetów lastrykowych a do podmurowanych okien parapetów z konglomeratu, g) Zamontowanie zewnętrznych listew maskujących, h) Uzupełnienie tynków, i) Zamontowanie grzejników pod oknami typu B, j) Roboty malarskie i porządkowe. Zakres robót zadania 2 przy modernizacji Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1obejmuje miedzy innymi: a) Zdemontowanie obróbek blacharskich, parapetów wewnętrznych oraz starych okien drewnianych, b) Zabezpieczenie grzejników pod oknami oraz podłogi, c) Montaż nowych okien PCV, d) Wykonanie nowych obróbek blacharskich (parapety zewnętrzne) w kolorze szarym, e) Zamontowanie nowych parapetów z PCV w kolorze jasno szarym, f) Zamontowanie zewnętrznych listew maskujących PCV, g) Uzupełnienie tynków, h) Roboty malarskie i porządkowe. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Projekcie Budowlanym wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 oraz Niepublicznym Przedszkolu Kubusia Puchatka autorstwa Firmy Projektowo- Inwestorskiej KWADRAT Marek Zydroń 43-100 Tychy ul. kard. S. Wyszyńskiego 31/69. CZĘŚĆ 2: Remont w budynku Gimnazjum nr 11 w Tychach przy al. Niepodległości 108. Zakres robót obejmuje miedzy innymi: a) Roboty posadzkowe, b) Stolarka drzwiowa - WC parter i piętro, c) Roboty tynkarskie, d) Roboty malarskie, e) Roboty porządkowe. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Przedmiarze robót oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót autorstwa Krzysztofa Strzezik. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.21.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100 PLN) Część 2 - 1 600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO Bank Polski S.A. 73 1020 2528 0000 0902 0267 5213 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): BPKOPLPW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1 - wymagane jest wykonanie minimum dwóch robót ogólnobudowlanych (każda na podstawie jednej umowy) o wartości min. 70 000,00 zł brutto każda; dla części 2 - wymagane jest wykonanie minimum dwóch robót ogólnobudowlanych (każda na podstawie jednej umowy) o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda; wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część wskazane roboty nie mogą się powtarzać.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy części 1 i 2 - osoba może się powtarzać w ramach części), wg załącznika nr 4 do SIWZ. b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - według załącznika nr 4a do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a i/lub 1b do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) Dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ogólne warunki umowy oraz wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo stanowi załącznik nr 3 (część 1 - zadanie 1 i 2) oraz załącznik nr 3a (dla części 2) do niniejszej specyfikacji. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki zmiany są następujące: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 wzoru umowy jedynie w następujących przypadkach: a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, 2. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w pkt 1). będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, zaakceptowanej przez każdą ze stron umowy. 3. W przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 1), strony ustalają nowe terminy wykonania przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu wykonania równy będzie co najmniej okresowi przerwy w wykonywaniu przedmiotu umowy. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy powinny być dokonane w formie pisemnej (aneksu podpisanego przez obie strony) pod rygorem nieważności. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości podatku od towarów i usług - w takim przypadku, na pisemny wniosek wykonawcy bądź zamawiającego zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości umowy wynikające z tego tytułu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy
Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808
al. Niepodległości 49,
43-100 Tychy
cena za SIWZ 50 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808 al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: CZĘŚĆ 1 : Zadanie 1 - Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach - od 01.07.2014r. do dnia 31.07.2014r. Zadanie 2 - Modernizacja Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1 - od 01.07.2014r. do dnia 20.08.2014r. CZĘŚĆ 2 - od 01.07.2014 r. do dnia 10.08.2014r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1: Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach (zadanie 1) oraz modernizacja Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1 (zadanie 2). Zakres robót zadania 1 przy wymianie stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach obejmuje miedzy innymi: a) Zdemontowanie obróbek blacharskich i parapetów wewnętrznych lastrykowych (przewidziane do ponownego zamontowania) oraz starych okien drewnianych po uprzednim zabezpieczeniu grzejników i podłóg, b) Zdemontowanie grzejników pod oknami typu B, c) Wykonanie stosownych podmurowań, d) Montaż nowych okien PCV - 16 sztuk (elewacja 1 a, 2 i 3), e) Wykonanie nowych obróbek blacharskich (parapety zewnętrzne), f) Zamontowanie parapetów lastrykowych a do podmurowanych okien parapetów z konglomeratu, g) Zamontowanie zewnętrznych listew maskujących, h) Uzupełnienie tynków, i) Zamontowanie grzejników pod oknami typu B, j) Roboty malarskie i porządkowe. Zakres robót zadania 2 przy modernizacji Niepublicznego Przedszkola Kubusia Puchatka w Tychach przy ul. Hetmańskiej 1obejmuje miedzy innymi: a) Zdemontowanie obróbek blacharskich, parapetów wewnętrznych oraz starych okien drewnianych, b) Zabezpieczenie grzejników pod oknami oraz podłogi, c) Montaż nowych okien PCV, d) Wykonanie nowych obróbek blacharskich (parapety zewnętrzne) w kolorze szarym, e) Zamontowanie nowych parapetów z PCV w kolorze jasno szarym, f) Zamontowanie zewnętrznych listew maskujących PCV, g) Uzupełnienie tynków, h) Roboty malarskie i porządkowe. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Projekcie Budowlanym wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 5 oraz Niepublicznym Przedszkolu Kubusia Puchatka autorstwa Firmy Projektowo- Inwestorskiej KWADRAT Marek Zydroń 43-100 Tychy ul. kard. S. Wyszyńskiego 31/69..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont w budynku Gimnazjum nr 11 w Tychach przy al. Niepodległości 108. Zakres robót obejmuje miedzy innymi: a) Roboty posadzkowe, b) Stolarka drzwiowa - WC parter i piętro, c) Roboty tynkarskie, d) Roboty malarskie, e) Roboty porządkowe. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Przedmiarze robót oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót autorstwa Krzysztofa Strzezik..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dąbrowskiego 23/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Dostawa węgla aktywnego wraz z usługą wymiany
- USŁUGA TELEINSPEKCJI SIECI
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/50 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2024 roku - 2 postępowanie
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie - instalacja wentylacji mechanicznej na drugim piętrze budynku
- Roboty budowlane związane z korektą nawierzchni dziedzińca oraz wymianą okien na parterze Kamienicy Szołayskich
- Wymiana stolarki okiennej w budynku LUW w Delegaturze w Chełmie w ramach termomodernizacji w roku 2024
- Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej (etap II)
- Remont kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" przy ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.