To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-21
Warszawa: Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji serwerowni
Numer ogłoszenia: 165919 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244606 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, 90-330 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 250 28 83, faks 22 250 29 87.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji serwerowni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Umowy jest zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji obiektu Sali Komputerów (pomieszczenie nr. 113) w budynku MSW przy ul. Pawińskiego w Warszawie o powierzchni ok. 150 m2 do standardu klasy III normy TIA-942, oraz przeprowadzenie modernizacji pomieszczeń i instalacji technologicznie związanych z pracą Sali Komputerów (zwanej dalej Serwerownią). Prace mają być wykonane wykonana w trybie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje: a. sporządzenie projektów budowlanych oraz wykonawczych w branży budowlano-architektonicznej, elektrycznej, teletechnicznej, wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji sanitarnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, b. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych i wymaganych prawem pozwoleń i zgód w tym pozwolenia na budowę, jeśli będzie wymagane, c. występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji architektoniczno-budowlanej oraz innymi organami i instytucjami, w przypadkach przewidzianych przepisami prawa, po wcześniejszym udzieleniu pełnomocnictwa przez Zamawiającego, d. wykonanie stosownych ekspertyz (np.: stropu, dachu), e. wykonanie projektów, dokumentacji wykonawczych i powykonawczych wszystkich branż, uwzględniających również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru, f. wykonanie robót budowlanych, modernizacyjnych, adaptacyjnych i instalacyjnych zgodnie z uprzednio wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i uzyskanie dla nich wszelkich decyzji administracyjnych, w tym pozwoleń na użytkowanie, g. wykonanie niezbędnych testów, w tym testów szczelności i wyzwolenia dla systemu gaszenia gazem, testów obciążeniowych dla układu elektrycznego i wydajnościowych dla układu klimatyzacji, prób po montażowych, przeprowadzenie rozruchu wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, h. Dostawa 20 sztuk szaf typu RACK 19 42U, zgodnie ze specyfikacją zawartą w SIWZ. i. przeprowadzenie szkoleń i dostarczenie podręcznej instrukcji z zakresu obsługi i eksploatacji wszystkich systemów objętych umową dla wytypowanych przez Zamawiającego pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, j. sprawowanie w okresie obowiązywania gwarancji stałej konserwacji oraz dokonywanie przeglądów instalacji i urządzeń zgodnie z wymogami producentów oraz harmonogramem przeglądów określonym w umowie. W zakres przedmiotu umowy wchodzą również te usługi lub prace, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a które doświadczony Wykonawca powinien był przewidzieć w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem Umowy, na podstawie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych jak również te, które można było przewidzieć na podstawie postanowień Umowy. Przedmiot Umowy ma zostać wykonany zgodnie z przepisami i uregulowaniami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, w tym zgodnie z wszelkimi przepisami i normami dotyczącymi prowadzenia robót budowlanych oraz zasadami BHP i ppoż. na terenie budowy i w rejonie wykonywanych prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 35.11.33.00 - Instalacje bezpieczeństwa 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CPD System Sp. z o.o. B, ul. Skorupki 13, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.
- Blaks S.A., ul. Magury 1A, 02-829 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5447260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7047900,00
Oferta z najniższą ceną: 7047900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9666023,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
więcej: Instalacje bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.