Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Opole: PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 411 (UL.ZWYCIĘSTWA) Z UL. KRAWIECKĄ I UL. DŁUGOSZA W NYSIE
Numer ogłoszenia: 16593 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, fax 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 411 (UL.ZWYCIĘSTWA) Z UL. KRAWIECKĄ I UL. DŁUGOSZA W NYSIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje przebudowę skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 411 (ul. Zwycięstwa) z ul. Krawiecką i ul. Długosza w Nysie - budowę nowego ronda, wraz z przebudową istniejącej w rejonie skrzyżowania infrastruktury zgodnie z warunkami specyfikacji. Najważniejsze roboty budowlane zestawione są poniżej: 1) Branża drogowa: - budowa drogi (odcinki dojazdowe i pierścień ronda, w tym wbudowanie kompletnej konstrukcji jezdni z podbudową i stabilizacją podłoża spoiwami hydraulicznymi). Nawierzchnia z mieszanki SMA gr 4 cm + nawierzchnia z kostki kamiennej 18x20 cm na pierścieniu ronda, - budowa chodników z kostki brukowej, - budowa wjazdów z kostki betonowej, - budowa zatok autobusowych (3 szt) o nawierzchni z kostki kamiennej 18x20, - roboty towarzyszące: roboty rozbiórkowe, urządzenie zieleni, wykonanie murów oporowych i ogrodzeń. 2) Branża kanalizacyjna-kanalizacja deszczowa: - wykonanie studzienek ściekowych o śr 500 mm, - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr 1200 mm, - wykonanie kanałów z rur PVC 200 mm, - wykonanie kanałów PVC z rur 250 mm. 3) Przebudowa wodociągu: - wyłączenie (zamulenie) istniejącego wodociągu, - budowa rurociągu z rur polietylenowych PE 180 mm SDR 17 PE 100. 4) Przebudowa gazociągu: - rurociąg gazowy z rur polietylenowych o śr 225 m SDR 17,6 PE 100 5) Przebudowa elektroenergetycznej linii kablowej oświetleniowej NN: - układanie kabli, - montaż słupów oświetleniowych z osprzętem. 6) Przebudowa telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej: - likwidacja istniejącej kanalizacji z bloków betonowych i budowa nowej kanalizacji z rur PVC 7) Urządzenie zieleni: - nasadzenie drzew i krzewów, - wykonanie trawników.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. UBEZPIECZENIE Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden z wykonawców. POTENCJAŁ KADROWY Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na poniższych stanowiskach, posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk wymienionych poniżej: 1) Kierownik budowy - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie jako kierownik lub zastępca podobnych robót - min. 5 lat, 2) Kierownik robót drogowych - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie jako kierownik lub zastępca podobnych robót - min. 3 lata, 3) Kierownik robót branży wod.-kan. - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie jako kierownik lub zastępca podobnych robót - min. 3 lata, 4) Kierownik robót branży elektroenergetycznej - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie jako kierownik lub zastępca podobnych robót - min. 3 lata, 5) Kierownik robót branży telekomunikacyjnej - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie jako kierownik lub zastępca podobnych robót - min. 3 lata, 6) Kierownik robót branży gazowej - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie jako kierownik lub zastępca podobnych robót - min. 3 lata. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe dla powyższych stanowisk rozumie się lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. Wyżej wymienieni kierownicy powinni posiadać stosowne do rodzaju robót, zakresu zamówienia i pełnionej funkcji uprawnienia budowlane. Do uprawnień należy dołączyć stosowne kopie zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik Budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. POTENCJAŁ TECHNICZNY Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, wymienionymi poniżej : 1) Wytwórnia mieszanek mineralno - bitumicznych o wydajności min. 100 t/h - min. 1 szt. 2) Rozkładarka mieszanek mineralno - bitumicznych o wydajności skorelowanej z wytwórnią - min. 1 szt. 3) Walec statyczny samojezdny min. 10 t - min.1 szt. Walec wibracyjny samojezdny min. 10 t - min. 1 szt. Jeden z walców musi posiadać obcinak do asfaltu. 4) Koparka o pojemności łyżki min. 1,2 m3 - min. 3 szt. 5) Frezarka do nawierzchni bitumicznych o szerokości bębna skrawającego min.1 m - min. 1 szt. 6) Równiarka drogowa - min. 1 szt. Wykonawcy wspólnie biegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. DOŚWIADCZENIE 1.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał min. 3 zadania na drogach krajowych lub wojewódzkich, o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN brutto każde, w tym minimum dwa z nich obejmowały budowę ronda. 2.Wykonawca musi wykazać, że wykonał na drogach krajowych lub wojewódzkich następujące rodzaje robót : a) roboty nawierzchniowe - warstwa ścieralna z mieszanek mastyksowo - grysowych (SMA) w ilości nie mniejszej niż 11 000 m2, b) podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości nie mniejszej niż 14 000.m2, c) roboty ziemne w ilości nie mniejszej niż 8 500 m3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1. i 2. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Wykaz zadań wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców musi złożyć dokument wymieniony w punktach od 1 do 5. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, 3 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1a i c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w punkcie 1b odpowiednio 3 miesiące. W przypadku dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 - wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Modernizacja systemu zabezpieczeń typu Next-Generation Firewall służącego do zabezpieczenia ruchu sieciowego na styku sieci - poprzez wymianę obecnie posiadanych urządzeń na nowe
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Wykonanie zamiennego projektu dokumentacji projektowej pn. "Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Im. Św. Jadwigi w Opolu Centrum Psychiatrii Dla Dzieci i Młodzieży"
- Usługi ochrony osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2024/2025
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- Modernizacja kanalizacji deszczowej budynku XXVIII L O przy ul. Wiktorskiej 99 w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja sali gimnastycznej w XXVIII L O przy ul. Wiktorskiej 99".
- "Przebudowa wraz z rozbudową ul. Kiepury na odcinku od ronda dr. Opatrnego do Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego w Lesznie"
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.