Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-25
Wrocław: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej dla projektu inwestycyjnego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 pn.
Rozwój turystyki aktywnej i rekreacji poprzez rozbudowę i modernizację ścieżek spacerowo - konnych na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice
(CPV:79342200-5 usługi w zakresie promocji)
Numer ogłoszenia: 165951 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław - Wrocławski Tor Wyścigów Konnych-Partynice , ul. Zwycięska 2, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3398364, faks 0-71 3397610.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtwk-partynice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej dla projektu inwestycyjnego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 pn. Rozwój turystyki aktywnej i rekreacji poprzez rozbudowę i modernizację ścieżek spacerowo - konnych na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice (CPV:79342200-5 usługi w zakresie promocji).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotowe zamówienie obejmuje wykonanie następujących Zadań: Zadanie nr 1 Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i zamontowanie jednej tablicy pamiątkowej jednostronnej. Tablica pamiątkowa powinna zostać wykonana z brązu (Zamawiający dopuszcza wykonanie tablicy z granitu) a jej wymiary nie powinny być mniejsze niż 70 cm (wys.) x 90 cm (szer.) zgodnie z wytycznymi w zakresie tablic pamiątkowych zawartymi w aktualnej wersji Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 dostępnego na stronie Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013:www.rpo.dolnyslask.pl w zakładce Dokumenty i Wytyczne. Tablica będzie zamontowana przez Wykonawcę na kamiennym postumencie, który będzie przygotowany przez Zamawiającego. Postument będzie miał wymiary ok. 100 cm wys. i ok. 120 cm szer. Powierzchnia kamienia, na której będzie zamontowana tablica będzie w miarę płaska, jednak nie będzie cięta z uwagi na walory estetyczne. W przypadku, gdy nie będzie możliwości zamontowania na płasko tablicy Wykonawca zastosuje śruby dystansowe. Tablica ma być trwała i odporna na warunki atmosferyczne. Zadanie nr 2 Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i zamontowanie jednej tablicy promocyjnej jednostronnej. Tablica promocyjna ma być wykonana zgodnie z opisem dotyczącym tablic informacyjnych (16.1.1.) w Poradniku Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 www.rpo.dolnyslask.pl w zakładce Dokumenty i Wytyczne. Tablica będzie zamontowana w pobliżu wejścia głównego na teren Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice w miejscu widocznym dla wszystkich odwiedzających, na terenie porośniętym trawą przy drodze głównej wewnętrznej. Tablica będzie postawiona w sposób samodzielny, co oznacza, że nie może zostać przymocowana do istniejącego ogrodzenia. Wymiary tablicy nie mogą być mniejsze niż 200 cm wys. x 250 cm szer. Zadanie nr 3. Zaprojektowanie, wykonanie i rozprowadzenie ulotek informacyjnych - 148mm- 210mm - papier kredowy 138 gr, pełen kolor, błyszczący - 300 szt. Rozdystrybuowanie ulotek powinno odbywać się w centrum Wrocławia oraz w okolicy inwestycji. Z ilości 300 szt. 50 szt należy dostarczyć Zamawiającemu w celu dystrybucji własnej ulotek wśród odwiedzających Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice. Szczegóły dotyczące zawartości ulotek zawiera Poradnik Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 www.rpo.dolnyslask.pl w zakładce Dokumenty i Wytyczne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia projekt ulotki informacyjnej. W przypadku niezaakceptowania przez Zamawiającego projektu ulotki Wykonawca ponownie wykona projekt ulotki informacyjnej i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu. Dla zatwierdzenia projektu ulotki informacyjnej konieczna jest akceptacja projektu ulotki przez zamawiającego bez zastrzeżeń. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu dokumentację fotograficzną z miejsc dystrybucji ulotek - jako materiał potwierdzający wykonanie dystrybucji. Dokumentacja fotograficzna powinna zostać wykonana techniką cyfrową z widoczną datą jej wykonania i powinna zostać przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej - po 2 egzemplarze na płycie DVD oraz w formie papierowej - po 2 komplety zdjęć. Zadanie nr 3 powinno zostać wykonane w terminie od 1 marca 2011 r. do 30 maja 2011 r. Zadanie nr 4. Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i rozprowadzenie folderów informacyjnych formatu A4 łamane na pół, papier kredowy min. 138 gr, pełen kolor, błyszczący - 150 szt, z czego 100 szt. zostanie rozdystrybuowane przez Wykonawcę a 50 szt. zostanie dostarczone Zamawiającemu w celu dystrybucji własnej wśród odwiedzających Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice. Szczegóły dotyczące zawartości folderów zawiera Poradnik Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 www.rpo.dolnyslask.pl w zakładce Dokumenty i Wytyczne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia projekt folderu informacyjnego. W przypadku niezaakceptowania przez Zamawiającego projektu folderu Wykonawca ponownie wykona projekt folderu informacyjnego i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu. Dla zatwierdzenia projektu folderu informacyjnego konieczna jest akceptacja projektu folderu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu dokumentację fotograficzną z miejsc dystrybucji folderów informacyjnych - jako materiał potwierdzający wykonanie dystrybucji. Dokumentacja fotograficzna powinna zostać wykonana techniką cyfrową z widoczną datą jej wykonania i powinna zostać przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej - po 2 egzemplarze na płycie DVD oraz w formie papierowej - po 2 komplety zdjęć. Zadanie nr 4 powinno zostać wykonane w terminie od 1 marca 2011 r. do 30 maja 2011 r. Zadanie nr 5. Zaprojektowanie, wykonanie i rozdystrybuowanie (centrum miasta Wrocławia oraz okolice inwestycji) plakatów informacyjnych A2, papier kredowy 150 gr, pełen kolor - 300 szt. Długość ekspozycji plakatów to co najmniej 7 dni. Szczegóły dotyczące zawartości plakatów zawiera Poradnik Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 www.rpo.dolnyslask.pl w zakładce Dokumenty i Wytyczne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia projekt plakatu informacyjnego. W przypadku niezaakceptowania przez Zamawiającego projektu plakatu Wykonawca ponownie wykona projekt plakatu informacyjnego i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu. Dla zatwierdzenia projektu plakatu informacyjnego konieczna jest akceptacja projektu plakatu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu dokumentację fotograficzną z miejsc dystrybucji plakatów informacyjnych - jako materiał potwierdzający wykonanie dystrybucji. Dokumentacja fotograficzna powinna zostać wykonana techniką cyfrową z widoczną datą jej wykonania i powinna zostać przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej - po 2 egzemplarze na płycie DVD oraz w formie papierowej - po 2 komplety zdjęć. Zadanie nr 5 powinno zostać wykonane w terminie od 1 marca 2011 r. do 30 maja 2011 r. Zadanie nr 6 Przygotowanie i przeprowadzenie konferencji prasowej, w tym m.in.: przygotowanie i rozesłanie zaproszeń (katalog adresatów zostanie uzgodniony z Zamawiającym), przygotowanie cateringu w formie szwedzkiego stołu wraz z obsługą na ok. 40 osób. W ramach cateringu powinny zostać przygotowane: a) napoje chłodzące (woda mineralna i soki owocowe), b) sałatki (co najmniej 2 rodzaje), c) kanapki (co najmniej 2 rodzaje), d) przekąski na zimno (co najmniej 2 rodzaje), e) kawa z dodatkami typu cukier, śmietanka (bez ograniczeń), f) herbata z dodatkami typu cukier, cytryna (bez ograniczeń), g) ciasto (co najmniej 2 rodzaje). Przeprowadzenie konferencji prasowej powinno zostać udokumentowane (materiał filmowy oraz dokumentacja fotograficzna i dostarczone do Zamawiającego - materiał filmowy na płytach DVD - w dwóch egzemplarzach, dokumentacja fotograficzna - na płytach DVD w dwóch egzemplarzach oraz w formie papierowej w dwóch egzemplarzach). Dokumentacja fotograficzna powinna zostać wykonana techniką cyfrową z widoczną datą ich wykonania. Konferencja odbędzie się w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna jest własnością Zamawiającego. W ramach konferencji prasowej Wykonawca przygotuje zestaw następujących gadżetów promocyjnych: a) torba bawełniana kolorowa na zakupy z długimi uchwytami (do zawieszenia na ramię), z nadrukiem. Wymiary torby to minimum: 38 cm x 42 cm - 100 szt. b) bawełniany kapelusz plażowy w kolorach pastelowych - 100 szt. c) notatnik A6 z długopisem - 100 szt. d) parasole składane bez automatu, metalowy stelaż, plastikowa raczka w kolorach granatowym i zielonym - 100 szt. e) przenośny nośnik pendrive 2 GB, w tym zaprojektowanie, nadrukowanie znaków graficznych, nazwy inwestycji, informacji o współfinansowaniu projektu, wgranie prezentacji na temat projektu - 50 szt. Na urządzeniach pendrive należy nadrukować: - zestawienie znaków graficznych - nazwę inwestycji - informację o współfinansowaniu projektu Na urządzeniach pendrive należy wgrać prezentację dotyczącą realizacji projektu bez możliwości usunięcia jej przez potencjalnego odbiorcę. Wszystkie gadżety muszą posiadać odpowiedni zestaw znaków graficznych oraz tytuł projektu - zgodnie z wytycznymi zawartymi w Poradniku Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 www.rpo.dolnyslask.pl w zakładce Dokumenty i Wytyczne. Zadanie nr 6 powinno zostać wykonane w terminie od 1 września 2010 r. do 30 października 2010 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający nie przewiduje żadnych zmian w treści umowy. Ustala się, że nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: 1) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy, 2) zmiana osób wskazanych do kierowania pracami ze strony Wykonawcy oraz ich koordynowania ze strony Zamawiającego. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtwk-partynice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice
ul. Zwycięska 2, 53- 033 Wrocław
Telefon: (071) 339 - 83 - 64 Faks: (071) 333 - 45 - 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice ul. Zwycięska 2, 53- 033 Wrocław Dział zamówień publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa nr UDA-RPDS.06.02.00-02-063/09-00 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Rozwój turystyki aktywnej i rekreacji poprzez rozbudowę i modernizację ścieżek spacerowo-konnych na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych-Partynice.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa różnorodności biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowę korytarzy ekologicznych i zwiększenie retencji gruntowej"
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
- Organizacja Transgranicznych Targów Pracy on-line
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
- Usługa przygotowania do emisji (paczka DCP/format kinowy) i emisja 30-sekundowego spotu filmowego dotyczących programów wsparcia w kinach sieci KinAds, Cinema City, Helios i Multikino
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.