To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-16
Gdynia: Usługa serwisowana i utrzymania drukarek w stanie gotowości do pracy.
Numer ogłoszenia: 165956 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134944 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisowana i utrzymania drukarek w stanie gotowości do pracy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i utrzymania w stanie gotowości do pracy drukarek znajdujących się na wyposażeniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni oraz jego oddziałów. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr: 2, 2a i 2b do SIWZ. 1) Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na wykonywany serwis i konserwację, liczony dla każdej drukarki oddzielnie od dnia zakończenia danej akcji serwisowej; 2) Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Informacje o bieżącym stanie drukarek znajdujących się na wyposażeniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni oraz jego oddziałów zawiera Raport (załącznik nr 2c do SIWZ). 4. Po akcji serwisowej, w trakcie której zostaną wymienione materiały eksploatacyjne lub części - Wykonawca przekaże Zamawiającemu wymienione materiały lub części. 5. Wykonawca zapewni pojemniki do przechowywania zużytych materiałów lub części w siedzibie Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru, jeden raz miesiącu, zużytych przez Zamawiającego pojemników po tuszach, tonerach, cartridgeach, bębnów oraz innych części i materiałów, które pozostały u Zamawiającego po wykonanych akcjach serwisowych. 7. Wykonawca w ramach usługi zapewni bezpieczną platformę internetową do pełnej obsługi urządzeń drukujących. Szczegółowe wymogi dotyczące ww. platformy zawiera załącznik nr 2b do SIWZ. 1) W celu potwierdzenia, że oferowana bezpieczna platforma internetowa do pełnej obsługi urządzeń drukujących spełnia wymagania Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą próbkę w postaci testowego klienta, na bazie którego będzie można sprawdzić oferowane funkcjonalności systemu. 2) Próbkę należy udostępnić na platformie internetowej (np. poprzez podanie loginu i hasła do klienta testowego) oraz udostępnienie prezentacji funkcjonalności systemu. 3) Wszelkie koszty związane z testowaniem dostarczonej próbki ponosi Wykonawca. UWAGA Zadeklarowane funkcjonalności Zamawiający uzna za zgodne z wymaganiami SIWZ, jeżeli przeprowadzona w trakcie testu weryfikacja oferowanego rozwiązania dowiedzie spełnienia wszystkich wymagań funkcjonalnych wyspecyfikowanych w SIWZ. 8. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIETOM Sp. z o.o., ul. Rakietowa 22, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83008,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102090,00
Oferta z najniższą ceną: 102090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 102090,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup Gadżetów- T-shirty dla Wydziału Elektrycznego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gdyni, 81-597 Gdynia, ul. Leopolda Staffa 10.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,Operator suwnicy placowej RTG''
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- DOSTAWA FARB OKRĘTOWYCH ORAZ ROZCIEŃCZALNIKA DO FARB
- Organizacja XXIV Krajowej Konferencji Elektroniki
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.