Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-22
Olsztyn: Magazynowanie soli drogowej przeznaczonej do zwalczania śliskości zimowej, pozostałej po zakończeniu Akcji Zima w sezonie 2011/2012 w Olsztynie - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 165968 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie, ul. F. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5353500, faks 89 535-35-01 , strona internetowa www.mzdim.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Magazynowanie soli drogowej przeznaczonej do zwalczania śliskości zimowej, pozostałej po zakończeniu Akcji Zima w sezonie 2011/2012 w Olsztynie - zamówienie uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Magazynowanie soli drogowej przeznaczonej do zwalczania śliskości zimowej, pozostałej po zakończeniu Akcji Zima w sezonie 2011/2012 w Olsztynie - zamówienie uzupełniające. Magazynowanie soli drogowej w ilości ok. 300 ton przez okres 5 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.12.20.00 - Usługi magazynowania .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W postepowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania podstawowego, które zostało udzielone 30.09.2011 r. (umowa nr 3420/26/2011), przewidziano możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 3 428 375,00 zł. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 48 500,00 zł, co stanowi 1,74% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w zamówieniu podstawowym (magazynowanie soli drogowej).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
PUDiZ Sp. z o.o., ul. Jarocka 21, 10-699 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 7 części.
- Zakup sprzętu oświetleniowego dla Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Opracowanie koncepcji projektowych dla realizacji zadania pn.: "Przebudowa ul. Limanowskiego w Olsztynie - dostosowanie do potrzeb uwzględnienia ruchu rowerów"
- Wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej polegającej na organizacji i przeprowadzeniu na terenie miasta Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie) czterech jednodniowych szkoleń stacjonarnych.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji przebudowy pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SK MSWiA z WMCO w Olsztynie i doposażenie".
- Zabytek w służbie zdrowia - modernizacja dachu Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście - etap I
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.