Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Warszawa: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. REMONT POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH W HANGARZE NR 5 NA LOTNISKU WARSZAWA- BABICE, nr sprawy 49/WA/PN/2016
Numer ogłoszenia: 165973 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych , ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. REMONT POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH W HANGARZE NR 5 NA LOTNISKU WARSZAWA- BABICE, nr sprawy 49/WA/PN/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV: 71320000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 4510000-4 roboty tynkarskie; 4510000-4 - roboty murowe; 45442100-8 roboty malarskie; 45432114-6- kładzenie gresu; 4543100-8- kładzenie terrakoty; 45431200-9- kładzenie glazury; 45430000-0- instalowanie sufitów podwieszanych; 45421131-1- wymiana stolarki drzwiowej; 45421131-8 wymiana stolarki okiennej; 45332400-7 roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych; 45311200-2 roboty instalacyjne w zakresie urządzeń elektrycznych; 45110000-1 roboty rozbiórkowe Przedmiotem zamówienia jest REMONT POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH W HANGARZE NR 5 NA LOTNISKU WARSZAWA- BABICE- w trybie zaprojektuj i wybuduj, przy ul. ul. Gen. Bryg. Sylwestra Kaliskiego 57 Przedmiot zamówienia został opisany w programie funkcjonalno- użytkowym. Realizacja przedmiotu umowy składa się z II etapów : 1) etap pierwszy : opracowanie dokumentacji remontowej, przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń na wykonanie robót remontowych, 2) etap drugi : realizacja zadania na podstawie opracowanej dokumentacji remontowej wraz z nadzorem autorskim. Na wszelkie roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na okres 3 lat, tj. 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych zgodnie z ofertą po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. Z zastrzeżeniem, iż Zamawiający dopuszcza zakup materiałów we własnym zakresie w związku z czym Wykonawca oświadcza, że nie będzie występował względem Zamawiającego z roszczeniami z tytułu dostarczonych materiałów przez Zamawiającego. OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są prace adaptacyjne pomieszczeń użytkowych mających na celu poprawę walorów estetycznych i użytkowych poprzez wymianę instalacji sanitarnych ( wod-kan), elektrycznych, wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, wymianę posadzek i armatury modernizację łazienek. SANITARIATY Prace rozbiórkowe Należy dokonać skucia istniejącej glazury, posadzek, niepotrzebnych ścianek działowych w kabinach prysznicowych, demontaż instalacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, armatury, drzwi i okien do stanu surowego. Prace budowlane. W zakresie instalacji sanitarnej należy wykonać w toalecie dla kobiet i mężczyzn w miejsce istniejących dwóch kabin - po jednej kabinie 90 prysznicowej w obudowie w istniejących lub projektowanych ściankach działowych z drzwiami ze szkła bezpiecznego z odpływem liniowym na poziomie posadzki . Natryski + deszczownice + armatura niklowa metalowa z mieszaczem w średnim standardzie. W toalecie - 2 sedesy podtynkowe, z deska wolnoopadająca z żywicy poliestrowej. Umywalki wiszące 60 z potwierdzona powłoką z syfonem gruszkowym z tworzyw sztucznych w średnim standardzie. W toalecie męskiej 2 kabiny z sedesami podtynkowymi oraz 2 pisuary spłukiwane automatycznie fotokomórka z przegrodami ceramicznymi. Płytki na podłodze gres antypoślizgowy o podwyższonym współczynniku ścieralności na izolacji , na ścianach do wysokości stropu glazura w średnim standardzie. Spoiny 3mm. Wymiary i kolorystyka uzgodniona przed zamontowaniem z inwestorem. Piony kanalizacyjne podejścia i wpusty z rur PCV z włączeniem do istniejącej kanalizacji z rur żeliwnych w bruzdach oraz z ich odpowietrzeniem . Instalacja wodociągowa z rur stalowych w bruzdach. Oprawy oświetleniowe hermetyczne. Grzejniki panelowe aluminiowe z zaworami termostatycznymi zgodnie z zapotrzebowaniem cieplnym. W łazienkach należy wykonać instalacje wentylacyjną grawitacyjną z wariantem z wymuszonym obiegiem. Sufity podwieszane rastrowe o oczkach 600x600 mm Instalacja elektryczna podtynkowa ochronna przed porażeniem . Przewody elektryczne YDYt 250V gniazdka bryzgoszczelne 2 biegunowe, wentylatory łazienkowe o mocy zapewniającej wymianę powietrza zgodnie z przepisami. Okna PCV o współczynniku przenikalności U= 1,3, drzwi typowe wejściowe Z PCV szerokości 90 cm w futrynie stalowej z samozamykaczem. Parapety z konglomeratu gr 2 cm. Malowanie farbami lateksowymi . Wszystkie materiały winny odpowiadać PN-EN . KORYTARZ Roboty rozbiórkowe obejmują: Skucie nierówności na ścianach, skucie posadzek wymianę drzwi wejściowych z hangaru, wymianę instalacji elektrycznej o oświetlenia. Roboty budowlane Celem jest poprawienie wyglądu estetycznego pomieszczenia. Ściany -tynk kat III brudnik z gemalitu lub innego minerału do wysokości 80 cm. Sufit podwieszany rastrowy o wym 600x600 mm (dopuszczalne odstępstwa od podanych wymiarów) wyposażony z oświetlenie sufitowe jarzeniowe lub inne spełniające normy w oprawie kwadratowej lub prostokątnej. Drzwi wejściowe z PCV szer 90 cm wyposażone w zamek patentowy i samozamykacz. Drzwi do kabin szerokości 80 cm otwierane w kierunku drzwi wejściowych. Posadzki: gres antypoślizgowy o podwyższonym współczynniku ścieralności ułożony w karo . Kolor i wymiary uzgodnione z inwestorem. Kuchnia Roboty rozbiórkowe Demontaż instalacji sanitarnej, co, elektrycznej, posadzek, wykucie okien i drzwi. Roboty budowlane: Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetlenia, skucie części tynków roboty malarskie, instalacje wodną- kanalizacyjną, , wykonanie wentylacji grawitacyjnej, nowej podłogi z gresu , wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wg średnich standardów. Pokój biurowy Roboty rozbiórkowe Skucie nierównych tynków, skucie posadzek, wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej, wykucie drzwi i okien. Roboty remontowe Obejmują wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetlenia( jarzeniowe lub inne spełniające normy) , naprawa tynków, malowanie, wykonanie podłogi z gresu , wymiana drzwi i okien na PCV. Sufit podwieszany rastrowy o wym 600x600 mm ( dopuszczalne inne wymiary) Warunki wykonania i odbioru robót remontowo- budowlanych. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram realizacji przedsięwzięcia. Prace budowlane winny być prowadzone przez osoby, mogące pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Wykonawca wykona remont z materiałów własnych a materiały pochodzące z rozbiórki dokona wywozu i utylizacji we własnym zakresie. Inwestor nie przewiduje częściowego fakturowania robót co oznacza , że odbiór robót nastąpi po ich realnym zakończeniu. Wszystkie materiały budowlane zastosowane przez Wykonawcę powinny odpowiadać pod względem jakości wymogom i normom technicznym oraz posiadać atest lub certyfikat , aprobaty techniczne oraz świadectwo dopuszczenia . Zleceniodawca zastrzega sobie zakup materiałów we własnym zakresie. termin wykonania zamówienia: etap pierwszy: w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia zawarcia umowy etap drugi: w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia przystąpienia do realizacji etapu II Wyłoniony Wykonawca przed podpisaniem umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 proc. ceny ofertowej brutto..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.00.00-0, 45.42.11.31-1, 45.42.11.31-8, 45.33.24.00-7, 45.31.12.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku, jeżeli przepisy nie wymagają uprawnień do prowadzenia działalności
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazanie że wykonano w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jednej roboty remontowej polegającej na zaprojektowaniu (koncepcji z dokumentacją remontową) i wykonaniu o wartości wykonanych robót remontowych ( łącznie z projektem) co najmniej 40.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
I etap- . osobą z uprawnieniami projektowymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanymi. II etap- Osoba/y, które będą pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: ogólno-budowlanej instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wg oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykazanie że wykonano w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jednej roboty remontowej polegającej na zaprojektowaniu (koncepcji z dokumentacją remontową) i wykonaniu o wartości wykonanych robót remontowych ( łącznie z projektem) co najmniej 40.000,00 zł brutto.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin realizacji etapu II - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy załączniku nr 6 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cul.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Logistycznych ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, pok. 105..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37, Sekretariat - pok 105..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- "Dokumentacja projektowa świetlicy kontenerowej w Jedlicach."
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
- Przebudowa biblioteki w budynku PLSP w Krakowie (dawniej ZPSP) wraz z pracami uzupełniającymi w zakresie dostosowania obiektu do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Opracowanie kompletnego projektu w ramach zadania "Budowa budynku komunalnego ul. Zwycięstwa w Węgrowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.