eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPOSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. REMONT POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH W HANGARZE NR 5 NA LOTNISKU WARSZAWA- BABICE, nr sprawy 49/WA/PN/2016

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Warszawa: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. REMONT POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH W HANGARZE NR 5 NA LOTNISKU WARSZAWA- BABICE, nr sprawy 49/WA/PN/2016
Numer ogłoszenia: 165973 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych , ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. REMONT POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH W HANGARZE NR 5 NA LOTNISKU WARSZAWA- BABICE, nr sprawy 49/WA/PN/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV: 71320000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 4510000-4 roboty tynkarskie; 4510000-4 - roboty murowe; 45442100-8 roboty malarskie; 45432114-6- kładzenie gresu; 4543100-8- kładzenie terrakoty; 45431200-9- kładzenie glazury; 45430000-0- instalowanie sufitów podwieszanych; 45421131-1- wymiana stolarki drzwiowej; 45421131-8 wymiana stolarki okiennej; 45332400-7 roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych; 45311200-2 roboty instalacyjne w zakresie urządzeń elektrycznych; 45110000-1 roboty rozbiórkowe Przedmiotem zamówienia jest REMONT POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH W HANGARZE NR 5 NA LOTNISKU WARSZAWA- BABICE- w trybie zaprojektuj i wybuduj, przy ul. ul. Gen. Bryg. Sylwestra Kaliskiego 57 Przedmiot zamówienia został opisany w programie funkcjonalno- użytkowym. Realizacja przedmiotu umowy składa się z II etapów : 1) etap pierwszy : opracowanie dokumentacji remontowej, przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń na wykonanie robót remontowych, 2) etap drugi : realizacja zadania na podstawie opracowanej dokumentacji remontowej wraz z nadzorem autorskim. Na wszelkie roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na okres 3 lat, tj. 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych zgodnie z ofertą po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. Z zastrzeżeniem, iż Zamawiający dopuszcza zakup materiałów we własnym zakresie w związku z czym Wykonawca oświadcza, że nie będzie występował względem Zamawiającego z roszczeniami z tytułu dostarczonych materiałów przez Zamawiającego. OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są prace adaptacyjne pomieszczeń użytkowych mających na celu poprawę walorów estetycznych i użytkowych poprzez wymianę instalacji sanitarnych ( wod-kan), elektrycznych, wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, wymianę posadzek i armatury modernizację łazienek. SANITARIATY Prace rozbiórkowe Należy dokonać skucia istniejącej glazury, posadzek, niepotrzebnych ścianek działowych w kabinach prysznicowych, demontaż instalacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, armatury, drzwi i okien do stanu surowego. Prace budowlane. W zakresie instalacji sanitarnej należy wykonać w toalecie dla kobiet i mężczyzn w miejsce istniejących dwóch kabin - po jednej kabinie 90 prysznicowej w obudowie w istniejących lub projektowanych ściankach działowych z drzwiami ze szkła bezpiecznego z odpływem liniowym na poziomie posadzki . Natryski + deszczownice + armatura niklowa metalowa z mieszaczem w średnim standardzie. W toalecie - 2 sedesy podtynkowe, z deska wolnoopadająca z żywicy poliestrowej. Umywalki wiszące 60 z potwierdzona powłoką z syfonem gruszkowym z tworzyw sztucznych w średnim standardzie. W toalecie męskiej 2 kabiny z sedesami podtynkowymi oraz 2 pisuary spłukiwane automatycznie fotokomórka z przegrodami ceramicznymi. Płytki na podłodze gres antypoślizgowy o podwyższonym współczynniku ścieralności na izolacji , na ścianach do wysokości stropu glazura w średnim standardzie. Spoiny 3mm. Wymiary i kolorystyka uzgodniona przed zamontowaniem z inwestorem. Piony kanalizacyjne podejścia i wpusty z rur PCV z włączeniem do istniejącej kanalizacji z rur żeliwnych w bruzdach oraz z ich odpowietrzeniem . Instalacja wodociągowa z rur stalowych w bruzdach. Oprawy oświetleniowe hermetyczne. Grzejniki panelowe aluminiowe z zaworami termostatycznymi zgodnie z zapotrzebowaniem cieplnym. W łazienkach należy wykonać instalacje wentylacyjną grawitacyjną z wariantem z wymuszonym obiegiem. Sufity podwieszane rastrowe o oczkach 600x600 mm Instalacja elektryczna podtynkowa ochronna przed porażeniem . Przewody elektryczne YDYt 250V gniazdka bryzgoszczelne 2 biegunowe, wentylatory łazienkowe o mocy zapewniającej wymianę powietrza zgodnie z przepisami. Okna PCV o współczynniku przenikalności U= 1,3, drzwi typowe wejściowe Z PCV szerokości 90 cm w futrynie stalowej z samozamykaczem. Parapety z konglomeratu gr 2 cm. Malowanie farbami lateksowymi . Wszystkie materiały winny odpowiadać PN-EN . KORYTARZ Roboty rozbiórkowe obejmują: Skucie nierówności na ścianach, skucie posadzek wymianę drzwi wejściowych z hangaru, wymianę instalacji elektrycznej o oświetlenia. Roboty budowlane Celem jest poprawienie wyglądu estetycznego pomieszczenia. Ściany -tynk kat III brudnik z gemalitu lub innego minerału do wysokości 80 cm. Sufit podwieszany rastrowy o wym 600x600 mm (dopuszczalne odstępstwa od podanych wymiarów) wyposażony z oświetlenie sufitowe jarzeniowe lub inne spełniające normy w oprawie kwadratowej lub prostokątnej. Drzwi wejściowe z PCV szer 90 cm wyposażone w zamek patentowy i samozamykacz. Drzwi do kabin szerokości 80 cm otwierane w kierunku drzwi wejściowych. Posadzki: gres antypoślizgowy o podwyższonym współczynniku ścieralności ułożony w karo . Kolor i wymiary uzgodnione z inwestorem. Kuchnia Roboty rozbiórkowe Demontaż instalacji sanitarnej, co, elektrycznej, posadzek, wykucie okien i drzwi. Roboty budowlane: Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetlenia, skucie części tynków roboty malarskie, instalacje wodną- kanalizacyjną, , wykonanie wentylacji grawitacyjnej, nowej podłogi z gresu , wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wg średnich standardów. Pokój biurowy Roboty rozbiórkowe Skucie nierównych tynków, skucie posadzek, wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej, wykucie drzwi i okien. Roboty remontowe Obejmują wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetlenia( jarzeniowe lub inne spełniające normy) , naprawa tynków, malowanie, wykonanie podłogi z gresu , wymiana drzwi i okien na PCV. Sufit podwieszany rastrowy o wym 600x600 mm ( dopuszczalne inne wymiary) Warunki wykonania i odbioru robót remontowo- budowlanych. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram realizacji przedsięwzięcia. Prace budowlane winny być prowadzone przez osoby, mogące pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Wykonawca wykona remont z materiałów własnych a materiały pochodzące z rozbiórki dokona wywozu i utylizacji we własnym zakresie. Inwestor nie przewiduje częściowego fakturowania robót co oznacza , że odbiór robót nastąpi po ich realnym zakończeniu. Wszystkie materiały budowlane zastosowane przez Wykonawcę powinny odpowiadać pod względem jakości wymogom i normom technicznym oraz posiadać atest lub certyfikat , aprobaty techniczne oraz świadectwo dopuszczenia . Zleceniodawca zastrzega sobie zakup materiałów we własnym zakresie. termin wykonania zamówienia: etap pierwszy: w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia zawarcia umowy etap drugi: w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia przystąpienia do realizacji etapu II Wyłoniony Wykonawca przed podpisaniem umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 proc. ceny ofertowej brutto..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.00.00-0, 45.42.11.31-1, 45.42.11.31-8, 45.33.24.00-7, 45.31.12.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku, jeżeli przepisy nie wymagają uprawnień do prowadzenia działalności

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazanie że wykonano w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jednej roboty remontowej polegającej na zaprojektowaniu (koncepcji z dokumentacją remontową) i wykonaniu o wartości wykonanych robót remontowych ( łącznie z projektem) co najmniej 40.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I etap- . osobą z uprawnieniami projektowymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanymi. II etap- Osoba/y, które będą pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: ogólno-budowlanej instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o wg oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykazanie że wykonano w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jednej roboty remontowej polegającej na zaprojektowaniu (koncepcji z dokumentacją remontową) i wykonaniu o wartości wykonanych robót remontowych ( łącznie z projektem) co najmniej 40.000,00 zł brutto.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji etapu II - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy załączniku nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cul.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Logistycznych ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, pok. 105..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37, Sekretariat - pok 105..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.