Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-14
Gdynia: Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów
Numer ogłoszenia: 165996 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni , ul. M. Curie-Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7122400 do 04, faks 058 7122499.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Mienia Wojskowego-Agencja Państwowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i unieszkodliwienia ok. 213,442 Mg odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, o kodach: 03 01 99, 04 01 99, 04 02 09, 04 02 99, 06 04 04*, 07 02 99, 08 01 11*, 08 01 18, 13 05 08*, 15 01 01, 15 01 10*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 07*, 16 01 11*, 16 01 19, 16 01 20, 16 01 21*, 16 01 22, 16 01 99, 16 02 15*, 16 03 04, 16 03 05*, 16 03 06, 16 05 07*, 16 05 09, 16 80 01, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 82, 17 02 02, 17 02 03, 17 02 04*, 17 03 80, 17 06 01*, 17 06 04, 17 06 05*, 19 12 04, 19 12 05, 19 12 08 określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206) z Jednostek i Instytucji Wojskowych położonych na terenie województw: pomorskiego i kujawsko - pomorskiego w obszarze odpowiedzialności OT w Gdyni, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji Opis przedmiotu zamówienia z dnia 02.06.2010r. sporządzonym na podstawie obowiązujących przepisów, a w szczególności: 1)ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r. , Nr 39, poz. 251; z póź. zm.) 2)ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008r., Nr 25, poz. 150), 3)ustawy z dnia 28 października 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r., Nr 199, poz.1671, z póź.zm.) i konwencją ADR, 4)rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz.1206) 5)rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30, poz. 213). 2.Szczegółowy skład, ilości oraz lokalizację przeznaczonych do odbioru i unieszkodliwienia odpadów z jednostek wojskowych przedstawia załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.Podana waga odpadów jest wartością netto, nie obejmuje wagi opakowań, które są opakowaniami fabrycznymi lub zastępczymi. 4.Wykonawca odpowiada za odpady od chwili ich przejęcia. 5.Załadunek odbywa się siłami i środkami własnymi Wykonawcy i na jego koszt. 6.Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o terminie odbioru odpadów z jednostek wojskowych co najmniej na 2 dni przed planowaną datą odbioru. 7.Wykonawca przed załadunkiem zobowiązany jest do dokonania ważenia każdej partii odbieranych odpadów, w obecności przedstawiciela Wytwórcy/Posiadacza przy użyciu własnej wagi z ważną legalizacją. Ważenie potwierdza się protokołem podpisanym przez przedstawiciela Wytwórcy/Posiadacza. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości odpadów przeznaczonych do odbioru. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w następujący sposób: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp poprzez: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oraz Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1)Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia tj. posiada uprawnienia obowiązujące na terenie RP w zakresie odbioru, transportu i odzysku lub transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach wymienionych w załączniku Nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz posiada aktualną umowę na składowanie tego rodzaju odpadów. 5.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1-2, zawarte w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. wydanym na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, (Dz. U. Nr 226, poz.1817) to: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów lub transportu i odzysku lub transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach wymienionych w załączniku Nr 1 do SIWZ, obowiązujące na terenie całego kraju, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. , Nr 39, poz. 251, z póź. zm.) 6)aktualne umowy z podmiotami uprawnionymi do prowadzenia unieszkodliwiania lub odzysku odpadów objętych zamówieniem w przypadku posiadania zezwolenia jedynie na ich transport i zbieranie (brak uprawnień do unieszkodliwiania lub odzysku); 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9)oświadczenie o spełnieniu ustawowych wymogów odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ; 10)świadectwo doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych; 11)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2)Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. udokumentuje wykonanie lub wykonywanie co najmniej trzech usług polegających na odbiorze, transporcie i unieszkodliwieniu odpadów, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Usługi muszą być realizowane okresowo lub w sposób ciągły, a łączna ich wartość musi wynosić minimum 200.000, 00 PLN. Zamawiający wymaga potwierdzenia, że wskazane usługi zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz podwykonawców.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia z kwotą gwarantowaną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN obowiązującą do końca okresu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, określonego powyżej w Części II specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Referencje, protokoły, potwierdzające należyte wykonanie zaamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, pok. 424.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, Kancelaria pok. 422.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zamówienie w trybie podstawowym na usługę świadczenia wsparcia teleinformatycznego dla PPNT Gdynia
- Stanowisko badawczo-dydaktyczne do przetwarzania i materializacji modeli 3D - powtórne
- Kompleksowa organizacja festiwalu dla studentów - Delfinalia 2025
- Dostawa żywności do oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni na rok 2025, z podziałem na 8 zadań.
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Przedłużenie wsparcia technicznego i gwarancji na usługę: Centralny Systemu Zarządzania Użytkownikami Uniwersytetu Morskiego w Gdyni wraz z ADFS
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieniawa
- Odbiór i transport odpadów: z koszy ulicznych położonych na terenie Gminy Kunice; zgromadzonych wokół jeziora Kunickiego i wzdłuż brzegu zbiornika wodnego w Spalonej....w latach 2025 - 2026.
- Odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z lokalizacji Sieci Badawczej Łukasiewicz- Łódzkiego Instytutu Technologicznego
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA ODPADY
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Łanięta
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.