eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszSukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-16

Kalisz: Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych
Numer ogłoszenia: 166028 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych. Przedmiot zamówienia składa się z 11 niepodzielnych zadań: Zadanie Nr 1 - Sukcesywne dostawy pętli tnących i koagulacyjnych oraz noży do uretrotomu. Zadanie Nr 2 - Sukcesywne dostawy zestawów do nefrostomii oraz koszyków do usuwania złogów z moczowodu. Zadanie Nr 3 - Sukcesywne dostawy kateterów moczowodowych. Zadanie Nr 4 - Sukcesywne dostawy zestawów do szynowania moczowodu. Zadanie Nr 5 - Sukcesywne dostawy zestawów do cystotomii z cewnikiem. Zadanie Nr 6 - Sukcesywne dostawy cewników Foleya, cewników prostych oraz cewników pooperacyjnych trójdrożnych. Zadanie Nr 7 - Sukcesywne dostawy igieł do biopsji stercza. Zadanie Nr 8 - Sukcesywne dostawy zestawów do nakłucia torbieli nerki. Zadanie Nr 9 - Sukcesywne dostawy prowadnic, przewodów do cystoskopu lub resektoskopu, łączników do nefrotomii oraz łączników do cewnika. Zadanie Nr 10 - Sukcesywne dostawy zestawów prześcieradeł do zabiegów urologicznych. Zadanie Nr 11 - Sukcesywne dostawy taśm TOT..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.14.11-4, 33.14.16.20-2, 33.14.13.23-0, 33.14.12.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Materiały informacyjne zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia, np. foldery, katalogi, ulotki, informacje producenta, itp. (w języku polskim), przy czym należy wyraźnie zaznaczyć którego oferowanego wyrobu załączone do oferty materiały dotyczą (nr zadania, nr pozycji Formularza Cenowego).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - druk w załączeniu, 2) wypełnione i podpisane Formularze Cenowe - druki w załączeniu, 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt Q SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba/osoby działające na jego podstawie, 5) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. - dopuszcza się możliwość: a) zmiany danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), zmiana danych stron wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, b) zmiany w zakresie numeru katalogowego wyrobu przy zachowaniu jego parametrów lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Zmiana numeru katalogowego wyrobu wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, c) zmiany wyrobu w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Zmiana wyrobu na nowy wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy. - dopuszcza się możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie będzie wymagała sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych (kondygnacja III - pokój nr 16)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego (kondygnacja III, sektor D, pokój nr 10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy pętli tnących i koagulacyjnych oraz noży do uretrotomu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pętle tnące pojedyncze - 20 szt., pętle koagulacyjne pojedyncze - 20 szt., pętle koagulacyjne podwójne - 10 szt. pętle tnące podwójne - 20 szt. oraz noże do uretrotomu - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do nefrostomii oraz koszyków do usuwania złogów z moczowodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do nefrostomii: wielostopniowej z rozszerzadłem 10 Ch - 10 szt., dwustopniowej 10 Fr - 300 szt.; koszyki do usuwania złogów z moczowodu: 3 Ch - 250 szt. oraz 4 Ch - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy kateterów moczowodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katetery moczowodowe zamknięte: 4 Ch - 200 szt., 5 Ch - 50 szt., 6 Ch - 20 szt. oraz katetery moczowodowe otwarte 6 Ch - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do szynowania moczowodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do szynowania moczowodów: 4,7-4,8 Ch - 200 szt., 6 Ch - 50 szt., 7 Ch - 10 szt. oraz długoterminowe - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do cystotomii z cewnikiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do cystostomii z cewnikiem typu Foley: 12 Ch - 20 szt., 14 Ch - 20 szt., 16 Ch - 10 szt. oraz z cewnikiem typu Pigtail 12 Ch - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy cewników Foleya, cewników prostych oraz cewników pooperacyjnych trójdrożnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Foleya: 18 Ch - 20 szt., 20 Ch - 20 szt., 22 Ch - 20 szt.; cewniki proste: 18 Ch - 30 szt., 20 Ch - 50 szt., 22 Ch - 50 szt.; cewniki pooperacyjne trójdrożne: 22 Ch - 150 szt. oraz 24 Ch - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy igieł do biopsji stercza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do biopsji stercza - 350 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do nakłucia torbieli nerki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do nakłucia torbieli nerki - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywne dostawy prowadnic, przewodów do cystoskopu lub resektoskopu, łączników do nefrotomii oraz łączników do cewnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik do nefrostomii - 10 szt., prowadnice - 310 szt., przewody - 1150 szt. oraz łączniki do cewnika z aparatem do kroplówki - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów prześcieradeł do zabiegów urologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawów prześcieradeł do zabiegów urologicznych - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sukcesywne dostawy taśm TOT..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy TOT - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.