Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-20
Żagań: Na dostawę wyposażenia do warsztatów służb czołgowo-samochodowej
oraz łączności i informatyki.
Numer ogłoszenia: 166036 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2649 Żagań , ul. Żarska, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3689004, faks 068 3689008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. przetargi.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę wyposażenia do warsztatów służb czołgowo-samochodowej oraz łączności i informatyki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do warsztatów służb czołgowo-samochodowej oraz łączności i informatyki. (postępowanie o wartości nie przekraczającej kwoty o jakiej mowa w art. 11 ustawy PZP). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych jednak w ramach jednej z grup Przedmiotem zamówienia dostawa wyposażenia do warsztatów służb czołgowo-samochodowej oraz łączności i informatyki. Grupa 1 - Urządzenia warsztatowe ręczne Grupa 2 - Urządzenie do szycia , imadło wieloczynnościowe. Grupa 3 - Podnośniki hydrauliczne, prasy hydrauliczne, smarownice. Grupa 4 - Wyposażenie elektryka samochodowego. Grupa 5 - Drabina rozstawna. Grupa 6 - Urządzenia warsztatowe stołowe. Grupa 7 - Narzędzia warsztatowe ręczne Grupa 8 - Urządzenia warsztatowe instalacji sprężonego powietrza. Grupa 9 - Urządzenia warsztatowe grzewcze. Grupa 10 - Plastikowe wyłapujące wanny. Grupa 11 - Urządzenia do testowania silników spalinowych. Grupa 12 - Ramy stalowe stanowisk roboczych dla elektroników. Grupa 13 - Blaty robocze stanowisk roboczych dla elektroników. Grupa 14- Oświetlenie stanowisk roboczych dla elektroników Grupa 15- Półki do stanowisk roboczych dla elektroników. Grupa 16- Wyposażenie do stanowisk roboczych dla elektroników. Grupa 17- Wyposażenie do stanowisk roboczych dla elektroników. Grupa 18- Urządzenia do stanowisk roboczych dla elektroników. Grupa 19- Wyposażenie do urządzeń stanowisk roboczych dla elektroników. Grupa 20- Wyposażenie do wkrętarek dla elektroników. Grupa 21- Wyposażenie dla elektroników. Grupa 22- Zestaw diagnostyczny do radiostacji SEM80/90..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 42.71.50.00 - Maszyny do szycia 34.32.62.00 - Podnośniki samochodowe 42.63.61.00 - Prasy hydrauliczne 42.11.33.10 - Układy wlotu powietrza 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 44.42.32.00 - Drabiny 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA POSTĘPOWANIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA POSTĘPOWANIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA POSTĘPOWANIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA POSTĘPOWANIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA POSTĘPOWANIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, posiadają wymagane właściwymi przepisami atesty i zezwolenia złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2649
68-100 ŻAGAŃ
ul. Żarska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 08:00, miejsce: Ofertę w zapieczętowanej kopercie, opisanej według wskazań SIWZ, należy złożyć w Kancelarii Jawnej JW 2649 ul. Żarska, 68 - 100 Żagań..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Żagańskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia warsztatowego w ramach przedsięwzięcia pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Zakup i dostawa dwukanałowego wzmacniacza z przetwornikiem analogowo-cyfrowym oraz przetwornika analogowo-cyfrowego do rejestracji elektrofizjologicznych metodą patch-clamp do IF PAN.
- ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE.
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szastarce w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla Ośrodka Zdrowia w Woźnikach w ramach projektu grantowego nr FEXN.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowoej opieki zdrowotnej (POZ)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.