Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-15
Wrocław: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych administrowanych przez DZMiUW
we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 166083 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych administrowanych przez DZMiUW we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie (zgodnie z przedmiarem oraz harmonogramem) bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych i przepompowni melioracyjnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych budowli zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (wały p.powodziowe: 584,279 km, przepusty wałowe: 378 szt., śluzy wałowe 3 szt., budowle piętrzące: 173 szt., zbiornik retencyjny: 1 szt., przepompownie: 2 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-0, 50.51.10.00-0, 50.53.21.00-4, 50.71.10.00-2, 50.80.00.00-3, 65.32.00.00-2, 90.72.18.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1. Dla zadania w części a) pn.: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie pow. Milicz 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Dla zadania w części b) pn.: Dozór i eksploatacja budowli piętrzących na terenie pow. Oleśnica 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) 3. Dla zadania w części c) pn.: Dozór i eksploatacja zbiornika retencyjnego w Stradomii Wierzchniej, gm. Syców 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) 4. Dla zadania w części d) pn.: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie pow. Strzelin 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 5. Dla zadania w części e) pn.: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie pow. Trzebnica 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 6. Dla zadania w części f) pn.: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie pow. Oława 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 7. Dla zadania w części g) pn.: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie pow. Środa Śl. 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) 8. Dla zadania w części h) pn.: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie gm. Kobierzyce, Jordanów Śl. 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) 9. Dla zadania w części i) pn.: Dozór i eksploatacja przepompowni Rędzin i Opatowice, m. Wrocław 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 10. Dla zadania w części j) pn.: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie gmin: Czernica, Siechnice, Wrocław 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 11. Dla zadania w części k) pn.: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie gminy Wrocław 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wpłacić osobno na każdą część. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA I OWrocław Nr 09 1090 2398 0000 0001 0118 0508 Na przelewie należy umieścić odpowiednio informację : Wadium - nazwa zadania ( dla każdej części osobno)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na zadanie w części a), b), c), d), e), f), g), h) j), k): Zamawiający uzna, ze Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu konserwacji, napraw bądź remontu budowli hydrotechnicznych. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę tylko na zadanie w części i) pn.: Dozór przepompowni Rędzin i Opatowice, m. Wrocław: Zamawiający uzna, ze Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na konserwacji, obsłudze lub remoncie urządzeń związanych z działaniem (funkcjonowaniem) przepompowni. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy zamówienia w części: a), b), c), d), e), f), g), h), i), j), k) Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować min. jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia wymienione poniżej: 1. co najmniej jedna posiada uprawnienia budowlane (tj. jedno z wymienionych uprawnień budowlanych): - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności techniczno - budowlanej: inżynieria wodna lub melioracje wodne, nadane z mocy Zarządzenia Prezesa Centralnego Urzędu Gospodarki Wodnej i Ministrów Żeglugi oraz Rolnictwa z dnia 01.09.1964r. (Dz. U. Nr 17 z dnia 19.09.1964r.) lub - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych obejmujących również ujęcia wód oraz budowle basenów wodnych i zbiorników wodnych przemysłowych lub melioracji wodnych nadane z mocy Rozporządzenia Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 20.02.1975 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 1974r. Nr 8, poz. 46) lub - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej nadane z mocy ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30.12.1994r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 1995r. Nr 8, poz. 38) lub Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2005r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2005r. Nr 9, poz. 817) lub Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83 poz. 578) oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dotyczy tylko zamówienia w części i) pn.: Dozór i eksploatacja przepompowni Rędzin i Opatowice, m. Wrocław 2. Co najmniej jedna posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń nadane z mocy ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83 poz. 578) oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Co najmniej jedna posiada ważne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci 4. Co najmniej jedna posiada ważne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, to muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony mogą zmienić istotne postanowienia zawartej umowy, w stosunku do treści oferty wykonawcyw następujących warunkach: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 ust. 6 umowy 2) zmiany terminu realizacji prac w przypadku: a. wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót we wcześniej ustalonym terminie powodujących konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, między innymi: - wstrzymanie prac przez Zamawiającego; - inne spowodowane obiektywnymi zdarzeniami niezależnymi od woli stron na pisemny wniosek jednej ze stron zawierający uzasadnienie powodu zmiany; b. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze) uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie prac z tego powodu musi być potwierdzone na piśmie i zaakceptowane przez Inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego; 3) zmiany wynagrodzenia (ceny): a. zmiana stawki podatku VAT, b. wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 ust. 6 umowy. 2. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 stanowi podstawę dla dokonania w tym zakresie przez Strony stosownej zmiany postanowień umowy. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
biuro ul. Kruszwicka 26-28, 53-652 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Jana Matejki 5 (sekretariat), 50-333 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie pow. Milicz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zgodnie z przedmiarem i harmonogramem bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych budowli zgodnie z przepisami Prawa budowlanego: (wały p.powodziowe - 74,8 km, budowle: wałowe - 52 szt., piętrzące: 70 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dozór i eksploatacja budowli piętrzących na terenie pow. Oleśnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zgodnie z przedmiarem i harmonogramem bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych budowli zgodnie z przepisami Prawa budowlanego: (budowle: 4 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dozór i eksploatacja zbiornika retencyjnego w Stradomii Wierzchniej, gm. Syców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zgodnie z przedmiarem i harmonogramem bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji zbiornika retencyjnego oraz dokonywanie przeglądów okresowych budowli zgodnie z przepisami Prawa budowlanego: ( 1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie pow. Strzelin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zgodnie z przedmiarem i harmonogramem bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych budowli zgodnie z przepisami Prawa budowlanego: (wały p.powodziowe - 85,036 km, budowle: wałowe - 91 szt., piętrzące: 24 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie pow. Trzebnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zgodnie z przedmiarem i harmonogramem bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych budowli zgodnie z przepisami Prawa budowlanego: (wały p.powodziowe - 115,821 km, budowle: wałowe - 54 szt., piętrzące: 20 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5, 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie pow. Oława.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zgodnie z przedmiarem i harmonogramem bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych budowli zgodnie z przepisami Prawa budowlanego: (wały p.powodziowe - 81,4 km, budowle: wałowe - 54 szt., piętrzące: 28 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie pow. Środa Śl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zgodnie z przedmiarem i harmonogramem bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych budowli zgodnie z przepisami Prawa budowlanego: (wały p.powodziowe - 33,279 km, budowle: wałowe - 7 szt., piętrzące: 21 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie gm. Kobierzyce, Jordanów Śl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zgodnie z przedmiarem i harmonogramem bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych budowli zgodnie z przepisami Prawa budowlanego: (wały p.powodziowe - 28,921 km, budowle: wałowe - 29 szt.),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dozór i eksploatacja przepompowni Rędzin i Opatowice, m. Wrocław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zgodnie z przedmiarem i harmonogramem bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji Przepompowni Rędzin i Opatowice oraz dokonywanie przeglądów okresowych budowli zgodnie z przepisami Prawa budowlanego: przepompownie: 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.51.10.00-0, 50.53.21.00-4, 50.71.10.00-2, 50.80.00.00-3, 65.32.00.00-2, 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie gmin: Czernica, Siechnice, Wrocław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zgodnie z przedmiarem i harmonogramem bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych budowli zgodnie z przepisami Prawa budowlanego : (wały p.powodziowe - 58,507 km, budowle: wałowe - 30 szt., piętrzące: 3 szt. ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dozór i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych na terenie gm. Wrocław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zgodnie z przedmiarem i harmonogramem bieżącej konserwacji, dozoru i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych oraz dokonywanie przeglądów okresowych budowli zgodnie z przepisami Prawa budowlanego : (wały p.powodziowe - 106,515 km, budowle: wałowe - 61 szt., piętrzące: 6 szt. ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji przepompowni i oczyszczalni ścieków (3 zadania)
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.