eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzastarkaDoposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka,współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Szastarka: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka,współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 166101 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226148 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szastarka, , 23-225 Szastarka, woj. lubelskie, tel. 015 8714104, faks 015 8714130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka,współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w 3 szkołach podstawowych /Blinów,Polichna,Szastarka/ na terenie Gminy Szastarka w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Szastarka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 4 do siwz przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na nw. części. II.1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części I część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH I NAUKOWYCH dla szkół objętych przedmiotem zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 4) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ. 3.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. II część - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO dla szkół objętych przedmiotem zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą 2 zestawów komputerowych. 2. Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.00.00 - Meble szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: I.Szkoła Podstawowa w Blinowie - PAKIET NR 1 1.Dostawa materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 2.Dostawa materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia zajęć dla dzieciz trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 3. Dostawa materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECU SPÓŁKA Handlowo - Usługowa z o.o., ul.Zamenhofa 9, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13775,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15009,90

  • Oferta z najniższą ceną: 15009,90 / Oferta z najwyższą ceną: 52688,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: II.Szkoła Podstawowa w Polichnie - PAKIET NR 2 1.Dostawa materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami wczytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 2. Dostawa materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIKR P.Kryst, R.Witon Spółka Jawna, ul.Kleczkowska 80, 01-826 Warszawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13430,45

  • Oferta z najniższą ceną: 13430,45 / Oferta z najwyższą ceną: 19372,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: III. Szkoła Podstawowa w Szastarce - PAKIET NR 3 1. Dostawa materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji 2. Dostawa materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła, Spółka z o.o., ul.POW 25, 90-630 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17782,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19172,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19172,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24998,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.