Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-14
Wojciechów: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach gminnych:
- nr 106914L w m. Wojciechów na odcinku 0,533 km - cz. 1 zamówienia,
- nr 106918L w m. Palikije Drugie na odcinku 0,500 km - cz. 2 zamówienia,
- droga lokalna (działka nr 403) w m. Palikije Pierwsze na odcinku 0,763 km -
cz. 3 zamówienia.
Numer ogłoszenia: 166170 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojciechów , Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów, woj. lubelskie, tel. 081 5177241 w. 30, faks 081 5177665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojciechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach gminnych: - nr 106914L w m. Wojciechów na odcinku 0,533 km - cz. 1 zamówienia, - nr 106918L w m. Palikije Drugie na odcinku 0,500 km - cz. 2 zamówienia, - droga lokalna (działka nr 403) w m. Palikije Pierwsze na odcinku 0,763 km - cz. 3 zamówienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje trzy części: Cz. 1 zamówienia: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej nr 106914L w miejscowości Wojciechów na odcinku od drogi powiatowej Wojciechów - Niezabitów, od km 0+000 do 0+533 (odcinek 533 m), szerokość nawierzchni 3,50 m. Szczegółowy opis poszczególnych robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, zakres i ilości przedstawia przedmiar robót dotyczący części 1 zamówienia. Cz. 2 zamówienia: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej nr 106918L w miejscowości Palikije Drugie na odcinku od drogi powiatowej nr 2233L, od km 0+000 do 0+500 (odcinek 500 m), szerokość nawierzchni 3,80 m. Szczegółowy opis poszczególnych robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, zakres i ilości przedstawia przedmiar robót dotyczący części 2 zamówienia. Cz. 3 zamówienia: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej lokalnej (działka nr 403) w miejscowości Palikije Pierwsze, na odcinku od drogi gminnej nr 106924L do drogi gminnej nr 106925L, (odcinek 763 m) od km 0+000 do 0+763, szerokość nawierzchni 3,50 m. Szczegółowy opis poszczególnych robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, zakres i ilości przedstawia przedmiar robót dotyczący części 3 zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: dla cz. 1 - 3 000,00 PLN; dla cz. 2 - 5 000,00 PLN; dla cz. 3 - 4 000,00 PLN. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy nr: 93 8735 1017 1000 0111 2000 0190 Bank Spółdzielczy w Poniatowej Oddział w Wojciechowie. Wadium należy wnieść (wpływ na w/w konto Gminy) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp. Wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie po uprzednim zbadaniu, braku podstaw do wykluczenia z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia przedłożone przez Wykonawcę. Warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, uważać się będzie za spełnione, jeżeli złożone zostaną wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty określone w ogłoszeniu i SiWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie treści złożonych oświadczeń i wymaganych dokumentów. Warunek powyższy uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu poniższego: -warunek uznawać będzie się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osobą kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i poda informacje o podstawie do dysponowania tą osobą, oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ponadto, jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, wówczas w/w warunek uznawać się będzie za spełniony, po udowodnieniu dodatkowo, iż Wykonawca będzie dysponował powyższymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, silny wiatr, długotrwałe wysokie temperatury, powodzie) powodujących utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy, c) w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; d) w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej; e) w przypadku wykonywania innych robót w sferze przekazywanego wykonawcy placu budowy, wykonawca jest upoważniony do wystąpienia o wydłużenie okresu na realizację zamówienia o okres wprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi. Zapis ten dotyczy również wypadków drogowych powstałych w strefie robót. f) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych i uzupełniających nie uwzględnionych w przedmiarach robót lub rozwiązań zamiennych, dopuszcza się zmianę terminu wykonania robót i wynagrodzenia za te roboty; g) w przypadku złożenia przez Wykonawcę propozycji, które przyśpieszą ukończenie robót, zmniejszając koszty, poprawią sprawność lub jakość robót lub w inny sposób dostarczą zamawiającemu pożytku. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://wojciechow.netbip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojciechów, Wojciechów 5, 24 - 204 Wojciechów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Wojciechów (pok. Nr 4), Wojciechów 5, 24 - 204 Wojciechów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej nr 106914L w m. Wojciechów na odcinku 0,533 km - cz. 1 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej nr 106914L w miejscowości Wojciechów na odcinku od drogi powiatowej Wojciechów - Niezabitów, od km 0+000 do 0+533 (odcinek 533 m), szerokość nawierzchni 3,50 m. Szczegółowy opis poszczególnych robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, zakres i ilości przedstawia przedmiar robót dotyczący części 1 zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej nr 106918L w m. Palikije Drugie na odcinku 0,500 km - cz. 2 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej nr 106918L w miejscowości Palikije Drugie na odcinku od drogi powiatowej nr 2233L, od km 0+000 do 0+500 (odcinek 500 m), szerokość nawierzchni 3,80 m. Szczegółowy opis poszczególnych robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, zakres i ilości przedstawia przedmiar robót dotyczący części 2 zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej lokalnej (działka nr 403) w m. Palikije Pierwsze na odcinku 0,763 km - cz. 3 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej lokalnej (działka nr 403) w miejscowości Palikije Pierwsze, na odcinku od drogi gminnej nr 106924L do drogi gminnej nr 106925L, (odcinek 763 m) od km 0+000 do 0+763, szerokość nawierzchni 3,50 m. Szczegółowy opis poszczególnych robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, zakres i ilości przedstawia przedmiar robót dotyczący części 3 zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.