To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-16
Rzeszów: Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 15 w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 22
Numer ogłoszenia: 166182 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123212 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 15 w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 22.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie roboty budowlanej w zakresie konserwacji pomieszczeń w budynku nr 15 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22: 2. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie następujących robót: przygotowanie powierzchni sufitów i ścian do malowania (zeskrobanie odstającej farby, wyrównanie powierzchni sufitów i ścian przez poszpachlowanie nierówności, zagruntowanie powierzchni emulsją gruntującą), malowanie farbą emulsyjną dwukrotnie powierzchni sufitów, malowanie farbą emulsyjną dwukrotnie powierzchni ścian, dwukrotne malowanie farbami olejnymi lamperii, jednokrotne malowanie farbami olejnymi powierzchni metalowych pełnych, jednokrotne malowanie farba olejną grzejników rurowo-żebrowych, jednokrotne malowanie farba olejną rur stalowych do fi-50 mm do fi-100mm i do fi-200mm, dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, malowanie farbą olejna drobnych elementów metalowych (zawory c.o., skrzynki rozdzielcze, drzwiczki), wymienienie na nowe 2 szt. drzwi wewnętrznych płytowych pełnych, wymienienie zniszczonej posadzki z wykładziny PCV na nową w pomieszczeniu kierownika warsztatu i kierownika PSO, po uprzednim wyrównaniu posadzki cementowej, naprawa posadzek zaprawą samopoziomującą w pomieszczeniach hali głównej, hali maszyn, pomieszczeniu obsługi codziennej), namalowanie farba do betonu pasów bezpieczeństwa przy kanałach naprawczych, naprawa kanałów wewnętrznych (oczyszczenie powierzchni ścian szczotkami stalowymi, zaimpregnowanie powierzchni oczyszczonej, wykonanie wyprawy ścian wyprawą tynkarską, pomalowanie powierzchni farbą chlorokauczukową dwukrotnie), wyłożenie posadzki w kanałach płytkami 30x30 cm, antypoślizgowymi z kamieni sztucznych po uprzednim przygotowaniu podłoża, wykonanie wymiany instalacji, osprzętu i opraw oświetlenia w kanałach naprawczych - 5 szt. kanałów, wykonanie wymiany instalacji zasilającej gniazd 24V w 5 kanałach naprawczych, zamontowanie w pomieszczeniu hali głównej transformatora bezpieczeństwa w instalacji 24V, obsadzenie przy kanałach naprawczych zabezpieczeń z rur stalowych pomalowanych na kolory ostrzegawcze, wykonanie wykucia z posadzce cementowej i drodze betonowej pod wykonanie wykopu dla ułożenia rur kanalizacyjnych z PVC, wykonanie kanalizacji z rur PVC fi-160mm na podsypce grub. 15 cm z piasku z podłączeniem do studzienki kanalizacyjnej, zasypanie wykopu i ponowne zabetonowanie drogi i posadzki w pomieszczeniu, wyłożenie ścian łazienki płytkami glazurowanymi 20x25cm układanymi na zaprawie klejowej po uprzednim przygotowaniu powierzchni ścian, wyłożenie posadzki cementowej w łazience płytkami glazurowanymi układanymi na zaprawie klejowej po uprzednim przygotowaniu posadzki cementowej pod ułożenie płytek, wykonanie instalacji wodociągowej z rur stalowych ocynkowanych fi 15 mm do podłączenia ustępu, pisuaru, kabiny natryskowej, umywalki, zamontowanie urządzeń sanitarnych: ustępu typu kompakt, kabiny natryskowej wraz z brodzikiem z akrylu o wym. 90x90 cm, pisuaru porcelanowego, umywalki fajansowej, baterii umywalkowej, baterii natryskowej, baterii pisuarowej, zamontowanie elektrycznego podgrzewacza wody o pojemności 80 litrów z uprzednim wykonaniem zasilania elektrycznego do podłączenia grzałki, wymiana 2 szt. opraw oświetleniowych w łazience na oprawy jarzeniowe 2x40W z kloszem, wymiana 2 szt. drzwi wewnętrznych w łazience na nowe łazienkowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót - Załącznik nr 9 oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (STWIORB) - Załącznik nr 10. 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w par. 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8) 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 15 w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 22
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo - Budowlany Janusz Golema
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo - Budowlany Janusz Golema
- Zakład Remontowo-Budowlany Janusz Golema, Ul. Siemieńskiego 14, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120817,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72100,42
Oferta z najniższą ceną: 72100,42 / Oferta z najwyższą ceną: 175000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku nr 34 w kompleksie przy ul. Nieświeskiej 56 w Warszawie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Łaszczówce
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Choczu - dostosowanie budynku do wymogów przeciwpożarowych
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 ZADANIA.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.