Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-15
Łódź: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIE TEATRU MUZYCZNEGO W ŁODZI W SPRZĘT TECHNICZNO-TECHNOLOGICZNY I UŻYTKOWY
Numer ogłoszenia: 166205 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny w Łodzi , ul. Północna 47/51, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6782612, 6783082, faks 042 6781901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-muzyczny.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIE TEATRU MUZYCZNEGO W ŁODZI W SPRZĘT TECHNICZNO-TECHNOLOGICZNY I UŻYTKOWY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIE TEATRU MUZYCZNEGO W ŁODZI W SPRZĘT TECHNICZNO-TECHNOLOGICZNY I UŻYTKOWY.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-muzyczny.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul. Północna 47/51, sekretariat dyrektora.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 12:45, miejsce: Łódź, ul. Północna 47/51, sekretariat dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYPOSAZENIE ORKIESTRONU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYPOSAZENIE ORKIESTRONU.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MAGAZYNOWANIE (PRZY PRAWEJ KIESZENI SCENICZNEJ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MAGAZYNOWANIE (PRZY PRAWEJ KIESZENI SCENICZNEJ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 34.91.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZENOŚNA SCENA - ROZBIERANA [KAWIARNIA ARTYSTYCZNA].
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZENOŚNA SCENA - ROZBIERANA [KAWIARNIA ARTYSTYCZNA].
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYPOSAŻENIE MEBLOWE POMIESZCZEŃ DLA OŚWIETLENIOWCÓW I DZIAŁU PROMOCJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYPOSAŻENIE MEBLOWE POMIESZCZEŃ DLA OŚWIETLENIOWCÓW I DZIAŁU PROMOCJI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZAPOTRZEBOWANIE NA WYPOSAŻENIE DZIAŁU PROMOCJI I REKLAMY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAPOTRZEBOWANIE NA WYPOSAŻENIE DZIAŁU PROMOCJI I REKLAMY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.11.20-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DRUKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DRUKI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.40-9, 22.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WYPOSAZENIE DROBNE UŻYTKOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYPOSAZENIE DROBNE UŻYTKOWE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.60.00-4, 39.83.17.00-3, 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: TECHNICZNO-MEDIALNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TECHNICZNO-MEDIALNA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.32.20.00-6, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: WYPOSAŻENIE TECHNOLOGICZNE BALETU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYPOSAŻENIE TECHNOLOGICZNE BALETU.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: NARZĘDEZIA I INNE WYPOSAŻENIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NARZĘDEZIA I INNE WYPOSAŻENIE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: POKROWCE NA WIDOWNIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POKROWCE NA WIDOWNIE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.26.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: EKRAN PROJEKCYJNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: EKRAN PROJEKCYJNY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Dostawa mebli na PGE Narodowy w Warszawie
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.