eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoleczkowoROZBUDOWA ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW EKO DOLINA W ŁĘŻYCACH -PROJEKTOWANIE I ROZBUDOWA BUDYNKU SORTOWNI ODPADÓW.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Koleczkowo: ROZBUDOWA ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW EKO DOLINA W ŁĘŻYCACH -PROJEKTOWANIE I ROZBUDOWA BUDYNKU SORTOWNI ODPADÓW.
Numer ogłoszenia: 166215 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, fax 058 6727474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW EKO DOLINA W ŁĘŻYCACH -PROJEKTOWANIE I ROZBUDOWA BUDYNKU SORTOWNI ODPADÓW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie stanowi zaprojektowanie i rozbudowę budynku sortowni odpadów w ramach rozbudowy Zakładu unieszkodliwiania odpadów EKO DOLINA w Łężycach Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym w szczególności: kompletnego Projektu Budowlanego, dokumentacji geotechnicznej posadowienia budynków, projektów wykonawczych, projektu organizacji Robót, oraz dokumentów związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie. 2) Wykonanie niezbędnych badań terenowych, 3) Dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych uzgodnień technicznych i formalno - prawnych, 4) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, 5) Wykonanie robót budowlano - montażowych obejmujących: a) obiekty kubaturowe, w tym w szczególności: rozbudowę hali sortowni o ok. 2000m2, b) przebudowę istniejącej hali sortowni między innymi w zakresie: wydzielenia miejsc magazynowych, demontaż części ściany oporowej, wykonanie otworów w ścianach dla przejścia taśmociągów. c) instalacje wewnętrzne: elektryczne ( z wyłączeniem rozprowadzenia zasilania urządzeń linii technologicznej sortowni), oświetlenia, wody, kanalizacji, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, zabezpieczenia przeciwpożarowego, d) infrastruktura, pozostałe obiekty, obejmujące: - niwelację terenu na powierzchni ok. 3500 m2 (ok. 3500-4000 m3 mas ziemnych) - place manewrowe o powierzchni ok. 2500 m2 w tym 400m2 do przełożenia - sieci zewnętrzne w tym w szczególności instalacji: wody , odprowadzenia ścieków sanitarnych, odprowadzenie ścieków deszczowych, - rozbudowę oświetlenia zewnętrznego. 6) Opracowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie 7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej Zamówienie obejmuje także roboty odtworzeniowe, oraz usunięcie wszelkich wad w Robotach. Mając na uwadze że rozbudowa hali sortowni i rozbudowa linii technologicznej sortowni oraz budowa kompostowni stanowią jeden ciąg technologiczny zakładu Eko Dolina wymagane jest by Wykonawca/ Wykonawcy współpracowali ze sobą w okresie projektowania i budowy pod nadzorem i koordynacją Inżyniera Kontraktu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Tomie 3 SIWZ . 2. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs - Conseils - FIDIC), P.O. Box 311, CH-1215 Geneva 15, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2006 (w tłumaczeniu SIDIR). 3. Roboty winny zostać zaprojektowane, wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Ustawą o badaniach i certyfikacji oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a projektowanie , kierowanie i nadzorowanie Robót (w zakresie wynikającym z prawa budowlanego i jego aktów wykonawczych) mogą wykonywać osoby, które posiadają uprawnienia wymagane prawem polskim i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej oraz wykażą przynależność danej osoby do właściwej Izby samorządu zawodowego. Szczególną uwagę Wykonawcy muszą również zwrócić na warunki dotyczące zatrudniania pracowników na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz obowiązek przestrzegania wszystkich przepisów prawnych dotyczących warunków świadczenia pracy. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zapoznał się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającym z niej Kontraktem. WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA: 14 000 a 1 540 000 Waluta: EUR (netto), Całkowita wielkość zamówienia obejmuje przewidywane zamówienia uzupełniające w wysokości do10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.23.20 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.32.00 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.14.21.10 - Usługi nadzoru nad projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania Kontraktu zawartego w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej z podatkiem od towarów i usług, wyrażonej w złotych polskich [PLN], (która stanie się następnie Zatwierdzoną Kwotą Kontraktową). Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 10% Zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej (z podatkiem od towarów i usług) po przedłożeniu wymaganej gwarancji bankowej..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.1 Status prawny - wymagane dokumenty Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: I.1.1 Wykonawca składający ofertę, musi spełniać warunki określone poniżej, i przedłożyć wymagane dokumenty, potwierdzające spełnianie tych warunków. I.1.1.1 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty); I.1.1.2 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami)), dalej zwanej PZP, i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP. Na potwierdzenie spełniania tych warunków Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: (a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania Kontraktu w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) (b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty, o których mowa w punktach od (b) do (d) musi złożyć każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. (e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty) I.1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas: I.1.2.1 Stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: (a) w podpunkcie I.1.1.1, I.1.1.2(c) i I.1.1.2(d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (iii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (b) w p. I.1.1.2(b) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP. I.1.2.2 Stosownie do treści § 2 ust. 2 przywołanego powyżej w p. I.1.2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w p. I.1.2.1(a)(i) i (iii) oraz I.1.2.1(b), winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w p. I.1.2.1(a)(ii), winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. I.1.2.3 Stosownie do treści § 2 ust. 3 przywołanego powyżej w p. I.1.2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w p I.1.1.1, I.1.1.2(b), I.1.1.2(c) i I.1.1.2(d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia p I.1.2.2 stosuje się odpowiednio. I.1.3 Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących Ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do Oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do Oferty, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres i wystawione przez osoby do tego upoważnione. I.1.4 Wykonawcy, którzy będą wspólnie składać Ofertę, dodatkowo muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika, który będzie miał umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Kontraktu. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z Ofertą. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie składających Ofertę. Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno: (a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; (b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie; (c) precyzować zakres umocowania; (d) upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Kontraktu w imieniu Wykonawców; (e) być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających wspólną Ofertę, jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi; (f) zawierać klauzulę, że Pełnomocnik nie może ustanawiać dalszych pełnomocników. Oferta powinna być podpisana w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. I.1.5 Oświadczenie, o którym mowa w p. I.1.1.2(a), winno być złożone w formie oryginału. Pełnomocnictwa, o których mowa w p. I.1.3 i I.1.4 muszą być złożone w formie oryginału lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty, o których mowa powyżej w p. I.1.1 i w p. I.1.2 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. I.1.6 Dokumenty, o których mowa w p. I.1.2, składane w języku obcym, muszą zostać przetłumaczone na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. I.2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych poniżej Wykonawca (ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną Ofertę) zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w podpunkcie (a): Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanej części, a w przypadku Wykonawcy przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów . Dokumenty należy przedstawić za ostatnie trzy lata obrotowe (obrachunkowe), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w podpunkcie (b): Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. Ww. dokumenty winny zostać złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Język dokumentów określony został powyżej w p. I.1.6. Dodatkowo informacje finansowe muszą być przedstawione w formie oświadczenia, złożonego w oryginale, sporządzonego na podstawie wzoru 2.8 stanowiącego załącznik do Oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę Oświadczenie (wzór 2.8) powinno być wystawione przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Zamawiający zastrzega, że będzie oceniał łączną sytuację ekonomiczną i finansową tj. w przypadku średniego rocznego obrotu, o którym mowa w pkt. (a) powyżej oraz środków finansowych lub zdolności kredytowej, o której mowa w pkt. (b)powyżej , Zamawiający przy ocenie będzie brał pod uwagę sumę arytmetyczną danych podanych przez wszystkich Wykonawców wspólnie składających ofertę. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (a) średni obrót roczny rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów za ostatnie trzy lata obrotowe (obrachunkowe), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - w wysokości nie mniejszej niż: (i) 6.000.000 PLN (b) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: (i) 1.000.000 PLN Dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę, które mają potwierdzić spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych powyżej, muszą być podane w PLN, a w przypadku Wykonawcy spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej dodatkowo w walucie jego kraju, przy czym przeliczenia na PLN Wykonawca winien dokonać według średniego kursu opublikowanego przez Narodowy Bank Polski (NBP) w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca zobowiązany jest podać wymagane dane i przyjęty kurs przeliczenia na PLN w oświadczeniu zawierającym streszczenie informacji finansowych. W przypadku Wykonawców składających wspólną Ofertę, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa liczona jako suma danych finansowych w odniesieniu do zamówienia. I.3 Zdolność techniczna - wymagane dokumenty Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: Wykonawca winien załączyć do Oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału określonych poniżej: 1) Wykonawca musi wskazać do uczestniczenia w wykonywaniu niniejszego zamówienia osoby (podstawowy personel kierowniczy i techniczny) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w podpunkcie (a) poniżej, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz osób oraz informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia winny być sporządzone według wzoru stanowiącego Wykaz 2.7. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, że osoby (tam gdzie dotyczy), które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz. 578), lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustawy Prawo Budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z prawem obowiązującym na dzień wydania, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopię zaświadczenia o przynależności danej osoby do właściwej Izby samorządu zawodowego. Wykonawcy składający wspólną Ofertę winni złożyć jeden (wspólny) wykaz. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w podpunkcie (b) poniżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych zamówień (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną), sporządzony według wzoru stanowiącego Wykaz 2.6. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty (złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) muszą zawierać co najmniej: (i) wskazanie, że Wykonawca składający Ofertę, zrealizował zamówienie, którego dokument dotyczy; (ii) podmiot zamawiający, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane oraz jego opinię stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, podpisaną przez upoważnionego przedstawiciela podmiotu zamawiającego; (iii) data ukończenia i miejsce wykonania. Wykonawcy składający wspólną Ofertę winni złożyć jeden (wspólny) wykaz. 3) Formularze składane według wzorów załączonych do Instrukcji dla Wykonawców, o którym mowa powyżej (p. I.3.1) i I.3.2)), winny być złożone w formie oryginału w języku polskim. Pozostałe dokumenty, o których mowa w tych punktach mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w języku oryginału i w tłumaczeniu na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Z dokumentów wymienionych powyżej winno wynikać, że wykonawca spełnia następujące warunki: (a) wskazuje następujące osoby (podstawowy personel kierowniczy i techniczny) do wykonania zamówienia: (1) Projektant Konstruktor musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne; - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do wykonania projektów obiektów budowlanych; - potwierdzić udział w wykonaniu jako samodzielny projektant, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych dla dużych obiektów przemysłowych tj. obiektów o kubaturze co najmniej 30 000 m3 ; (2) Kierownik Budowy musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne; - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - wykazać się doświadczeniem w kierowaniu robotami jako kierownik budowy w rozumieniu Prawa Budowlanego dla co najmniej 2 robót (dla tego Kontraktu wymagane jest stanowisko w pełnym wymiarze czasu na okres prowadzenia Robót) (b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał zamówienia, których przedmiotem było budowa co najmniej dwóch hal o konstrukcji stalowej o powierzchni co najmniej 2000 m2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.1 Status prawny - wymagane dokumenty Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: I.1.1 Wykonawca składający ofertę, musi spełniać warunki określone poniżej, i przedłożyć wymagane dokumenty, potwierdzające spełnianie tych warunków. I.1.1.1 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty); I.1.1.2 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami)), dalej zwanej PZP, i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP. Na potwierdzenie spełniania tych warunków Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: (a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania Kontraktu w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) (b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty, o których mowa w punktach od (b) do (d) musi złożyć każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. (e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty) I.1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas: I.1.2.1 Stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: (a) w podpunkcie I.1.1.1, I.1.1.2(c) i I.1.1.2(d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (iii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (b) w p. I.1.1.2(b) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP. I.1.2.2 Stosownie do treści § 2 ust. 2 przywołanego powyżej w p. I.1.2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w p. I.1.2.1(a)(i) i (iii) oraz I.1.2.1(b), winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w p. I.1.2.1(a)(ii), winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. I.1.2.3 Stosownie do treści § 2 ust. 3 przywołanego powyżej w p. I.1.2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w p I.1.1.1, I.1.1.2(b), I.1.1.2(c) i I.1.1.2(d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia p I.1.2.2 stosuje się odpowiednio. I.1.3 Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących Ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do Oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do Oferty, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres i wystawione przez osoby do tego upoważnione. I.1.4 Wykonawcy, którzy będą wspólnie składać Ofertę, dodatkowo muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika, który będzie miał umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Kontraktu. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z Ofertą. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie składających Ofertę. Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno: (a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; (b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie; (c) precyzować zakres umocowania; (d) upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Kontraktu w imieniu Wykonawców; (e) być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających wspólną Ofertę, jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi; (f) zawierać klauzulę, że Pełnomocnik nie może ustanawiać dalszych pełnomocników. Oferta powinna być podpisana w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. I.1.5 Oświadczenie, o którym mowa w p. I.1.1.2(a), winno być złożone w formie oryginału. Pełnomocnictwa, o których mowa w p. I.1.3 i I.1.4 muszą być złożone w formie oryginału lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty, o których mowa powyżej w p. I.1.1 i w p. I.1.2 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. I.1.6 Dokumenty, o których mowa w p. I.1.2, składane w języku obcym, muszą zostać przetłumaczone na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. I.2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych poniżej Wykonawca (ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną Ofertę) zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w podpunkcie (a): Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanej części, a w przypadku Wykonawcy przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów . Dokumenty należy przedstawić za ostatnie trzy lata obrotowe (obrachunkowe), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w podpunkcie (b): Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. Ww. dokumenty winny zostać złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Język dokumentów określony został powyżej w p. I.1.6. Dodatkowo informacje finansowe muszą być przedstawione w formie oświadczenia, złożonego w oryginale, sporządzonego na podstawie wzoru 2.8 stanowiącego załącznik do Oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę Oświadczenie (wzór 2.8) powinno być wystawione przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Zamawiający zastrzega, że będzie oceniał łączną sytuację ekonomiczną i finansową tj. w przypadku średniego rocznego obrotu, o którym mowa w pkt. (a) powyżej oraz środków finansowych lub zdolności kredytowej, o której mowa w pkt. (b)powyżej , Zamawiający przy ocenie będzie brał pod uwagę sumę arytmetyczną danych podanych przez wszystkich Wykonawców wspólnie składających ofertę. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (a) średni obrót roczny rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów za ostatnie trzy lata obrotowe (obrachunkowe), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - w wysokości nie mniejszej niż: (i) 6.000.000 PLN (b) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: (i) 1.000.000 PLN Dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę, które mają potwierdzić spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych powyżej, muszą być podane w PLN, a w przypadku Wykonawcy spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej dodatkowo w walucie jego kraju, przy czym przeliczenia na PLN Wykonawca winien dokonać według średniego kursu opublikowanego przez Narodowy Bank Polski (NBP) w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca zobowiązany jest podać wymagane dane i przyjęty kurs przeliczenia na PLN w oświadczeniu zawierającym streszczenie informacji finansowych. W przypadku Wykonawców składających wspólną Ofertę, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa liczona jako suma danych finansowych w odniesieniu do zamówienia. I.3 Zdolność techniczna - wymagane dokumenty Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: Wykonawca winien załączyć do Oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału określonych poniżej: 1) Wykonawca musi wskazać do uczestniczenia w wykonywaniu niniejszego zamówienia osoby (podstawowy personel kierowniczy i techniczny) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w podpunkcie (a) poniżej, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz osób oraz informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia winny być sporządzone według wzoru stanowiącego Wykaz 2.7. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, że osoby (tam gdzie dotyczy), które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz. 578), lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustawy Prawo Budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z prawem obowiązującym na dzień wydania, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopię zaświadczenia o przynależności danej osoby do właściwej Izby samorządu zawodowego. Wykonawcy składający wspólną Ofertę winni złożyć jeden (wspólny) wykaz. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w podpunkcie (b) poniżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych zamówień (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną), sporządzony według wzoru stanowiącego Wykaz 2.6. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty (złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) muszą zawierać co najmniej: (i) wskazanie, że Wykonawca składający Ofertę, zrealizował zamówienie, którego dokument dotyczy; (ii) podmiot zamawiający, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane oraz jego opinię stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, podpisaną przez upoważnionego przedstawiciela podmiotu zamawiającego; (iii) data ukończenia i miejsce wykonania. Wykonawcy składający wspólną Ofertę winni złożyć jeden (wspólny) wykaz. 3) Formularze składane według wzorów załączonych do Instrukcji dla Wykonawców, o którym mowa powyżej (p. I.3.1) i I.3.2)), winny być złożone w formie oryginału w języku polskim. Pozostałe dokumenty, o których mowa w tych punktach mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w języku oryginału i w tłumaczeniu na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Z dokumentów wymienionych powyżej winno wynikać, że wykonawca spełnia następujące warunki: (a) wskazuje następujące osoby (podstawowy personel kierowniczy i techniczny) do wykonania zamówienia: (1) Projektant Konstruktor musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne; - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do wykonania projektów obiektów budowlanych; - potwierdzić udział w wykonaniu jako samodzielny projektant, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych dla dużych obiektów przemysłowych tj. obiektów o kubaturze co najmniej 30 000 m3 ; (2) Kierownik Budowy musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne; - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - wykazać się doświadczeniem w kierowaniu robotami jako kierownik budowy w rozumieniu Prawa Budowlanego dla co najmniej 2 robót (dla tego Kontraktu wymagane jest stanowisko w pełnym wymiarze czasu na okres prowadzenia Robót) (b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał zamówienia, których przedmiotem było budowa co najmniej dwóch hal o konstrukcji stalowej o powierzchni co najmniej 2000 m2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: EKO DOLINA Sp. z o.o. Łężyce, Aleja Parku Krajobrazowego 99 84 - 207 Koleczkowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 14:00, miejsce: EKO DOLINA Sp. z o.o. , sekretariat Zarządu Łężyce, Aleja Parku Krajobrazowego 99 84 - 207 Koleczkowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oferta musi być sporządzony w języku polskim. Wzory dokumentów , m.in. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i wykazów dostępne będą na stronie internetowej Zamawiającego: www.ekodolina.pl po opublikowaniu ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 2. Wizja lokalna: Zamawiający zorganizuje wizję lokalną w dniu 28.07.2008r. o godz. 12.00 czasu lokalnego. Wizja lokalna obejmie Teren Budowy i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców, na ich własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającej z niej Umowy. Wykonawcy proszeni są o przybycie w powyższym terminie do siedziby Zamawiającego, tj. EKO DOLINA Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, PL 84-207 Koleczkowo. Osobą odpowiedzialną za zorganizowanie wizji lokalnej jest p. Dorota Wikieł-Sujkowska, tel. (+48) 58 672 50 00 w. 18 / fax. (+48) 58 672 74 74 3. Główne warunki finansowania i płatności i/ lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: Współfinansowanie z Funduszu Spójności w wysokości 72%, pozostałe 28% ze środków własnych Zamawiającego. Warunki płatności: 10% zaliczka, płatności miesięczne - na warunkach określonych w Kontrakcie. 4 . Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych: koszty druku i przekazania SIWZ wynoszą : 220 PLN. 5. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości do 10 % wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.