eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieleńPrzebudowa oczyszczalni ścieków wieś Miały, gm. Wieleń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Wieleń: Przebudowa oczyszczalni ścieków wieś Miały, gm. Wieleń
Numer ogłoszenia: 166219 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Noteć" Sp. z o.o., ul. Błonie 29, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2561145, fax 067 2561145.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem gminy.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oczyszczalni ścieków wieś Miały, gm. Wieleń.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy lokalnej oczyszczalni ścieków, przepompowni sieciowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Miały, gm. Wieleń. Zamówienie obejmuje: - wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów i specyfikacji technicznych, - przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz badań wymaganych dla oczyszczalni, przepompowni, rurociągu tłocznego i grawitacyjnego ścieków, a także przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem zbudowanych obiektów w użytkowanie, - wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji obsługi oczyszczalni i konserwacji wszystkich urządzeń znajdujących się w obiekcie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, który jest załącznikiem do niniejszej SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 17.000,00 złotych słownie: siedemnaście tysięcy złotych.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1)posiadają ustawowe uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem, 2)dysponują kadrą kierowniczą z kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. a)kierownik budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z uprawnieniami do kierowania budową i robotami bez ograniczeń, b)kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z uprawnieniami do kierowania budową i robotami bez ograniczeń, 3)posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie i w tym względzie w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wybudowali lub zmodernizowali oczyszczalnie ścieków o przepustowości min. 20 m3 na dobę, 4)dysponują przynajmniej 4 pracownikami o specjalnościach: budowy sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, montażu urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, 5)dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 6)posiadają odpowiednią ilość środków finansowych niezbędnych do realizacji zamówienia - wielkość środków lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż 70.000 zł, 7)posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności przynajmniej w zakresie podstawowym na kwotę 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. 8)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie : spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5)Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 6)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 7)Imienny wykaz kadry kierowniczej wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób (krótki opis doświadczeń zawodowych) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi zaświadczeniami stwierdzającymi wymagane kwalifikacje ( uprawnienia + dowód wpisu kierownika budowy, kierownika robót na listę Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa oraz dowód wpisu kierownika budowy, kierownika robót do rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego ) 8)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i adresów odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9)Informacje z banku lub SKOK poświadczające wielkość środków finansowych lub zdolność kredytową wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem składania ofert. 10)Oświadczenia o: ·sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, ·udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i zamontowane urządzenia, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, ·sporządzeniu inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej, ·terminie wykonania zamówienia, ·zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2, ·dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem (podać datę), ·o sporządzeniu Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1134), 11)Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia, który powinien zawierać: a)nazwę i adres podwykonawcy, b)zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, c)zasadę sposób rozliczenia za wykonane roboty (wg wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ ), d)uprawnienia podwykonawcy do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 12)Kopia dowodu wniesienia wadium. 13)Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania zamówienia opracowany zgodnie z pkt. 2 rozdz. III SIWZ. 14)Specyfikacja cenowa opracowana metodą elementów scalonych dla: ·każdego z elementów składowych wchodzących w przedmiot zamówienia. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja): 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty: a.pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b.wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c.oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że: każdy z osobna: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2.posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3.posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, natomiast wspólnie muszą wykazać, że: 1.posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, 2.dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3.dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4.posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: 1.posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego,

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne NOTEĆ Sp. z o.o., ul. Błonie 29, 64-730 Wieleń.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne NOTEĆ Sp. z o.o., ul. Błonie 29, 64-730 Wieleń, sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.