Ogłoszenie z dnia 2015-11-16
Wrocław: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław w rejonach C,L, znak postępowania: WM/SZP/WR/78/2015/G
Numer ogłoszenia: 166229 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław w rejonach C,L, znak postępowania: WM/SZP/WR/78/2015/G.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę okien i drzwi balkonowych PVC, zwanych dalej stolarką, w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław i na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław. Łączna powierzchnia stolarki do wymiany wynosi 278,33 m2 . 2. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia: do 10 grudnia 2015 roku od dnia podpisania przez strony umowy, zgodnie z harmonogramem wykonania robót, przedstawionym przez Wykonawcę w terminie określonym w projekcie umowy. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określają następujące załączniki do zaproszenia do negocjacji: - projekt umowy (załącznik nr 3), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4), - przedmiar robót na wymianę 1 m2 stolarki (załącznik nr 5). 4. Wykaz adresowy lokali mieszkalnych, w których nastąpi wymiana stolarki, stanowi załącznik nr 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany adresu lokalu, w którym ma być wykonana wymiana stolarki, pod warunkiem, że nie zwiększy to łącznej ilości m2 przeznaczonych do wymiany. Zmiana ta nie wymaga aneksu, lecz pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "VENA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "VENA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VENA Sp. z o.o., ul. Harcerska 10, 61-011 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112965,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120539,16
Oferta z najniższą ceną: 120539,16 / Oferta z najwyższą ceną: 120539,16
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki poniżej 5.186.000 euro na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu (144528 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015r.) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w dniu 21.07.2015r. Wykonawcy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VENA Sp. Z o.o. ul. Harcerska 10, 61-011 Poznań (umowa nr 67/SZP/07/15/G) w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na wymianę okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław - zadanie nr 4 rejony C,L, znak postępowania: WM/SZP/PN/17/2015/G.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" modernizacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w budynku "Z" (część niska) należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław.
- Dostawa sprzętu uzbrojenia w ramach projektu IN SERVICE ++ sfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027.
- SZP/242/074/2025, Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń 241, 306-313 i 317 w budynku A1 PWr przy wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu.
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
- Rozbudowa budynku pełniącego funkcje warsztatu przeznaczonego do prowadzenia prac stolarskich i zajęć edukacyjnych
- SVA/4620-176/2025: Docieplenie dachu oraz maszynowni budynku nr 99, 103 i 131 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.